Ekim 29, 2014

BİZ DAHA ÖLMEDİK

Mr. Patates'i özlediniz mi yea? Ben çok özledim buraları. O sebepten, yazacak hiçbir şeyim olmamasına rağmen, zırvalamaya geldim azıcık.

Hayatımın "iş" denen bölümü bok gibi şu anda. Rehber lisansımı almış olsam da, şanssızlıklar yakamı bırakmıyor amk. Şimdi de IŞİD olayları falan yüzünden bir sürü iptaller falanlar filanlar, yine oturuyoruz evde. Bu aralar iddaa oynamaya iyice sardım. Yani artık biri sorduğunda "İçkisi, sigarası, kumarı var." dersiniz. 

İkili ilişkilerden yana şansım hala bok gibi. İkili ilişki derken, aşk manasında. Yani elbette kafamda deli sorular var ama, hepsi cevapsız. 

Müzik işlerini hala kovalıyoruz. Fakat artık kovalamaktan ciğerimiz soldu, bir türlü yakalayamadık. Stüdyoyu devrettiğimizden sebep, davul derslerine de nokta koymak zorunda kaldım. 

Yeni ufuklara yelken açasım var ama, nereden bulacağım o ufukları şu an için bilemiyorum. 

Çok güzel insanlar var etrafımda, çok güzel insanlar tanıdım. Bu mutluluk verici. 

Şöyle bi yazdıklarıma baktım da, şu an neden mutlu gibi olduğumu sorguladım. Her şey bok gibiymiş resmen hayatımda. Ama koyverdim gitti. Çok takmamak lazım böyle şeyleri. Her şey olacağına varır.

Pollyanna Patates'i dinlediniz. Yazcam yine.
Öptüm. 

1 yorum: