Nisan 04, 2014

100.001

Selam.

Nasılsınız canlar? Eğer beni sorarsanız, muhtemelen bir kaç haftadır dünyanın en mutlusuyum. Sebebi de tek bir insan. Ne yalan söyleyeyim, resmen enerjim arttı. Sürekli güzel şeyler olmaya devam ediyor hayatımda. Demek ki zincirlemeyse bu reaksiyonlar, hepsi peş peşe geliyor. Böyle sevgi yumağı gibiyken de blog yazasım gelmiyor hiç nedense.

Sıfıları mı saydın sen? Ne kadar ayıp. 

Efenim bilindiği üzere, blog 5. yılını doldurdu. İlk başta böyle okuldan çıktık, karne aldık, ehe falan tarzı yazılardan başlamıştı, sonra böyle bi hale dönüştü. Eski yazıları da silmiyorum asla. Maksat "Neymişim, ne olmuşum." diye görebilme. Ben gerçekten büyük bi fark görüyorum. Burada ilk zamanlardan beri takip eden kimse yoktur ama, ben en baştan beri takip ediyorum.

Bu yazıyı yazma sebebim de, blogum 100.000 görüntülenmeye ulaştı. Böyle spesifikli gibi rakamlarda böyle şeyler yapılır ya. Hani mesela, işte şu yana koyduğum "5 yaşında" şeysi. 1,2,3 ya da 4'ken yapmadım bunu. Çünkü 5 yani hani, anladın bence beni. 100.000 de öyle bi rakam bence, dedim bi yazı patlatayım buna.

Fakat gelin görün ki, görüntülenme sayısında tam olarak 100.000'i yakalayamadım. Kaçı yakaladığımı gördünüz zaten. 1 görüntülemecik geç kalmışım. 100.001 deyince de aklıma şu geldi:

Siz bunu izlerken ben usul usul kaybolayım. Öperim.
Patates'ten saygılar.


4 yorum:

  1. Allah bozmasin ve allah arttirsin diyip kosarak uykuma dönüyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay resmen yorum için uykusunu bölmüş :) Teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Mr.Patates
    Bloğunuzu her açtığımda kalpler fışkırıyor. Mutluluğunuz daim ve bol olsun!
    Sizin sevinciniz biz takipçilerinizin sevinci...

    Nice mutlu 5 yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o kadar belli oluyor mu ya?
      Çok teşekkür ederim çoook :)

      Sil