Ocak 08, 2014

İ K İ B İ N O N D Ö R T 2 0 1 4

Selam.

Öncelikle şunu belirteyim dostlar, umarım ki 2014 hepiniz için muhteşem bir yıl olur. 2013 çok kötü bir yıl olduğu için bu sene, 2013 yılını anlatan bir yazı yazmadım. Çünkü bahsedilecek çok kayda değer şeyler olmadı. Sevilenler kaybedildi, yeni hayal kırıklıkları, gerçekleşmeyen bir dünya umut, bir dünya dilek... Umarım tüm umutlarınız, tüm dilekleriniz bu yıl gerçekleşir. En zor anınızda bile, çok nadiren gelebilecek o mucize tıpış tıpış ayağınıza gelir.

2014'ün nasıl bir yıl olacağı konusunda kuşkularım var. Lisanslı bir rehber olma yolumda son adım olarak, Rehberler Birliği'nin Turizm Bakanlığı'na bağlı olarak yapacağı Turist Rehberlerine Yönelik Dil Sınavı'na gireceğim pazar ve pazartesi günleri. Sınavlar Ankara'da olacağından, cumartesi akşamı Ankara'ya uçmak durumundayım. İşte 2014'ün benim için nasıl geçeceğini belirleyecek bu süreç hafta sonu başlıyor. Sınavı geçersem "nihayet" mesleğimi %100 faal olarak, denetimlerden kaçmadan, turiste bir şeyler anlatırken, geçen her takım elbiseli insan için "Oha denetçi mi lan o? Ohh değilmiş amk." demeden yapabileceğim. Hangi dine mensup olduğunuz, kime taptığınız umrumda değil, benim için dua edin. Allah'a edin, Zeus'a edin, Buddha'ya edin, ineklere edin, Doğa Ana'ya edin, ama edin, şans dileyin. Çünkü hayatım bu sınava bağlı. Sürekli açılan bir sınav da değil. Severek yapacağım ve okulunu okuduğum bir işi göz göre 2 senedir yapamıyor olmak, nasıl bir duygu anlatamam. Resmen rezillik ya. Dil sınavı olayını başka yollardan 1 sene önce halleden bazı arkadaşlarım, 1 senedir rehber olan arkadaşlarım şu anda ev aldı, araba aldı ve ben hala hede hödö davul dersi veriyorum. Tamam fazla parada gözüm yok ama, fazla kazanabilme imkanım varken, neden az kazanayım ki? Lütfen şans dileyin bana. Sınavı geçemezsem Ankara'dan dönmeyeceğim. Beni Kızılay Meydanı'nda dilenirken bulabilirsiniz. Saçım sakalım da homeless olmaya çok uygun zaten, hemen adapte olurum. Off amma mızmızlandım he. Neyse.


2014'ün benim yılım olacağımın sinyalleri verilmiş durumda aslında. Bi kere bu yıl "AT YILI"ymış. Atlara duyduğum o muhteşem sevgiyi biliyorsunuzdur tahminimce. Çok hisli hayvanlar ya, yerim. Bir de tabii AT, AVRAT, AMON AMARTH durumu var. Bir yılın benim yılım olacağı bu kadar net anlatılamazdı bence. Yürü be 2014.

Bu sadece bir kısmı ya...

2013 yılı, sevilen bir sürü ünlüyü de aldı götürdü beraberinde. 2014'ten de ünlüler konusunda böyle bir güzellik bekliyorum. Ama sevilenleri götürmesin tabii ki. Kimse ölmese daha güzel olur aslında ama, doğanın kanunu işte, birileri doğarken birileri ölmek zorunda. Ben yine iyi bir insan olayım ve şu şekilde bağlayayım olayı: "Justin Bieber ölmesin ama, yeni doğanlar da Justin Bieber gibi olmasın." (Ama aslında Justin ölebilir.)

Josh ve Megan. Ne kadar neş'eliler.





Dizi severler için bir haberim var. Dizimag'in kapanması herkesi derinden üzmüş olsa da, biz yine dizilerimize bir şekilde devam ediyoruz değil mi? Heh, helal olsun. Bu aralar yeni başlayacak bir dizi var. Tutacak bir iş gibi gözüküyor. Konusuna hakim değilim ama çok sevdiğim 2 oyuncu oynuyor dizide. Birisi Lost'tan Sawyer rolüyle tanıdığımız Josh Holloway. Diğeri de Once Upon A Time'dan Ruby (Kırmızı Başlıklı Kız) rolüyle, muhtemelen tanımadığınız Meghan Ory. Ben dizi başladığı gibi direkt olarak başlayacağım izlemeye. İlerleyen zamanlarda sizlere tavsiye edip etmediğimi söylerim. Bu arada ne zaman dizilerden konu açılırsa söylediğim şeyi söylüyorum ve bu konuyu kapatıyorum: "Eğer hala Fringe izlemediyseniz, izlediğiniz tüm dizileri bırakıp Fringe'i izleyin."






23 Ocak 2014 yılında, blogum 5 yaşına giriyor. PATATES 5 YAŞINDA! Ben de bu 5. yıl şerefine böyle güzel blogger insanlarıyla bir toplaşma yapmak istiyorum ama, tepkiler ne olur, insanlar gelmek ister mi? Burada topu sizlere atıyorum dostlar. Eğer okey derseniz, ne kadar kişi olursa, bir yerde buluşup, bir şeyler içip muhabbete düşebiliriz. Ha, ne dersiniz? Özellikle bu konuda olmak üzere, yorumlarınızı bekliyorum.

Öpücükler.
Patates de dizi çekse ne olur acaba?

7 yorum:

  1. Gezi turlarından güzel dizi olur bence :)) bol şans kuzucuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler canım, umarım param olur da, öyle mini dizicikler yapabilirim :)

      Sil
  2. dualarım seninle ki zaten biliyorsun;) evet yia bilmediğim bişi yokmuş bu yazıda :p asdgfhjk!

    fak dı gurur! angara kaldırımlarına selam ederim. nolursa olsun senin yerin orası değil!

    pattiz dizi çekse bol gerilimli olur... rende piyasaya çıkar, mozaik girer:p ilk bölümden kaldırıldı işte:p

    lav yu!

    p.s işini çok seven insanlar adı farklı kendi aynı sınav mınav gibi engeller yüzünden, faydalı olabilecekken hayattan soğuyor. sayın yetkililer hepinizden nefret ediyorum. bilginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum kuzum, bilmez miyiiim!

      Angara'ya selamını ileteceğim! Ama ne şekilde onu henüz bilmiyom. Ağlayarak da olabilir, sevinç çığlıkları atarak da olabilir.

      Dizi çekmek var aklımda ama, bakalım, kısmet :P

      p.s.: kahrolsun bağzı yetkililer!

      Sil
  3. Happy 5. yıllar abi.
    Ailecek severek izliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah koç, sana da nasip olsun inşallah :)

      Sil
  4. bu kokart olayından bana da bahsetmiştin abi inşallah kısa süre içinde alırsın,işini sevdiğini hep söylerdin zaten ama Hintlerle olan kısmını istisna ederek :) - Yunus

    YanıtlaSil