Aralık 28, 2013

DAVULCU PATATES

Selam dostlarım.

Bu blogda yıllardır "yazar olmak isteyen" kişiliğimle varım. Bir de bilenleriniz vardır, azıcık müzisyen gibi bi kişiliğim de var. Tabii ki çok iyi bir müzisyen olduğumu söyleyemem, dünyada efsane olmuş insanlar dışında "iyi müzisyen" denebilecek insan çok az var. Ama zaten sadece davul çalarken, kendime müzisyen de diyemem. Bana göre müzisyen, tek başına bir kaç enstrüman çalabilen, kimseye ihtiyaç duymadan ortaya bir eser çıkarabilecek kişidir. Yani benim görüşüme göre, iki kategori var. Birisi "müzisyen", diğeri de "müzik grubu". Müzik grubu da, farklı alanlarda uzmanlaşmış ya da uzmanlaşmaya çalışan insanların güçlerini birleştirmesinden oluşan bir şey. Ya işte uzun lafın kısası, davulcu yanımla alakalı bi takım paylaşımlarda buluncam size.

İşte bu yüzden Viking.
Bir çok arkadaşıma "Viking" dediğinizde, akıllarına ben geliyorum. Bunun sebebi de tabii ki uzun saçlarım, sakalların ve fiziksel olarak birazcık onlara benzemem ve bunu da içten içe kabullenmiş olmam. Bu benzetme çok hoşuma giden bi benzetme tabi orası ayrı. Viking dendiğinde akla gelen bir Pattiz olarak, viking denince akla gelen ilk müzik grubu olan Amon Amarth'ı hastalık derecesinde seviyorum. Öyle böyle sevmiyorum yani, acayip seviyorum. Çok seviyorum. Son albümlerindeki her şarkıyı da, tıpkı önceki albümleri gibi hayranlıkla dinledim ve kendi çapımda bu şarkıları çalmaya çalıştım. Şarkıları birazcık kıvırdıktan sonra da, video çektim. Eski ve başarılı öğrencilerimden olan Uğur da, sağolsun bu videoları şarkıyla birleştirip editleme olayını üstlendi. Sonuç olarak 3 tane nur topu gibi drum cover videom oldu. İşte burada şimdi onları paylaşacağım sizinle. Yorumlarınız benim için çok değerli. Öpüyorum.
Hel
Deceiver of the Gods
As Loke Falls

16 yorum:

  1. Gecenin sessizliğinde bile anladım ki; ben bateri sesinin seviyorum.

    Pattizi de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kihkih kendini hafife alma dostuğğmm... çobeğendim... kıskandım... tanrıaamm bana kulak verdin de nie çalma yeteneği vermediğğnnn acebaa?
    Pattiz candır izlemesi daha da güzel: D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma ama yea. Herkesin farklı yetenekleri olabiliyor. Ayrıca bi insanda kulak olması enstrüman çalmasından daha önemli. Kulak varsa enstrüman da calabilirsin direkt. Ama kulak olmayınca hiçbir şey olmuyor.

      Tisikkirrlerr balım.

      Sil
    2. Oh yesss bu iyi haber vazgeçmeden önce bi daha şans vereyim kendime: D tenks for oll pattizimm<3
      Kıskançlığım kötü değil nazar etmemmm cicimee=>

      Sil
  3. Bu parçaların ritimleri - özellikle Deceiver of The Gods- hiç kolaya benzemiyor.
    Gayet iyi iş çıkartmışsın bence


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet o şarkının bayaa zorladığını belirtmem gerek sanırsam :)

      Sil
  4. cidden de davulcu pattiz gayet de güzel olmuş çok olmuş! çok oldun sen pattiiiiiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu oldum :( Tamam o zaman mirage, bi daha yapmam böyle şeyler :(

      Sil
    2. yap yahu güzel olmuş dei dedimdi :D

      Sil
  5. Benim hoşuma gitti patates hocam ritmi güzel yakalıyosun bence :) Bende çello çalmak istiyom belki öğrenince ortaya karışık bişi yaparız :D Bu arada sanırım 2.Viking olarak yanına ekleneceğim, çünkü saçlar uzadıkça sarı saç ve mavi gözlerle harbiden tam viking olma yolundayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirliirr! Hadi bakalım, bu ülkenin daha çok viking'e ihtiyacı var, yürü be!

      Sil