Kasım 29, 2013

SONBAHAR MİMİ

Selam.

Uzun zamandır mim yazmıyordum. Rica üzerine yazayım dedim. Kimin rica ettiğini söylemiyom. Tahmin de etmeyin. Yazıyom işte la, heyecan yok. Zaten bir kaç yazı önce söylediğim gibi "Sonbaharla alakalı yazı yazmayan bir blogger varsa, olmamıştır o, alın onu buradan." Sorulara başlayalım madem o zaman.

Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler nelerdir?

İşte beyle buğulanıyor. 
Öncelikleeeğ, ben sıcak sevmiyom. Yazı sevdiğim tek dönem tatilde olup istediğim zaman denize girebildiğim zaman. Bende bi de viking kanı olduğundan, aslında kışı seviyorum ama, sonbahar da sonuçta kışı müjdeliyor. O yüzden sonbaharı da seviyorum. Sonbahar benim için beklediğim, sevdiğim mevsimin gelişini temsil ediyor. İnceden soğuklar, hafif yağan yağmurda ıslanırken, kulaklığımla müzik ve kulaklığımın ıslanıp bozulması en sevdiğim şeyler. Sonbaharda aldığım kulaklığı, hiçbir mevsimde almadım. Gözlüklerimle dışarı çıktığımda gözlüklerimin buhar olmasını çok seviyorum. Evet biraz saçma bir insanım galiba ben, her mim kişiliğimi sorgulatıyor bana, hayırlısı.






Sonbaharda en sevdiğin kıyafet nedir? 

İşte benim güzel berem
Berem Saat 
Sonbahar benim için bere demektir, atkı demektir, eldiven demektir! Bere takmayı çok seviyorum. Aslında kendi beremi takmayı çok seviyorum. Tarzı çok hoşuma gidiyor. Hani şu yıllar önce moda olan, arkası sarkık olanlar var ya, işte onlardan. Üstelik özel yapım, ananeme anlattım, o yaptı. Bir de botlarımı giymeyi çok seviyorum. Botların yeni olması benim için çok önemli. O yüzden çok para verip aldığım bir botu yıllarca giymektense, daha uygun fiyata her yıl bitane bot alıyorum. O botları ayağıma geçirip sımsıkı bağlayınca resmen kendimi güvende hissediyorum. Saçma bir şey belki ama, ne bileyim öyle yani.








Sonbahar makyaj trendin nedir?

Sonbahar makyaj trendim bu cicişler.
Sıcacık tutuyor allaama.
Sonbaharda genellikle koyu renkleri tercih ediyorum. Yanaklarım kendinden kızardığından allık tercih etmesem bile, kızaran burnumu kapatmak için açık renk fondoten tercih ettiğim doğrudur. Ojelere gelirsek, hahahahaha şaka la şaka. Böyle bir soru vardı ama ne yapayım. Ben onu sakal bıyık trendi olarak değiştireyim ve şöyle bir cevap vereyim. Kış mevsimi boyunca, genelde çok sakallı ve bıyıklı olmayı tercih ediyorum. Çünkü, özellikle kızlar inanmasa da, sakal suratı sıcak tutuyor. İstiyorsanız bırakın sakal da görün, biliyorsunuz, yapabilirsiniz, her şey sizin elinizde.


Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek nedir?

Yemek olarak çok spesifik bir şey yok aslında. Yani meyveleri düşünürsek, fırsat bulduğum her an, mutfakta her gördüğümde falan mandalina yerim sürekli. İçecek olarak da her mevsim olduğu gibi kahve tercih ederim. Biraz soğuk bile olsa hava, o kahve yine de içini ısıtır. Ama işte yazın günde 1 kahve içersem, sonbaharda günde 3-4'ü bulur. Bir de şöyle bir ayrım var, yazları cafeye falan çıktığımızda genelde soğuk şeyler içerim ama sonbaharda nereye gidersek gidelim kahve. Çay da bir tercihtir tabii ki. Kahve yoksa çay içeriz. Ama o iç ısınaacaak!

The Walking Pattiz
Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin hangisi?

Açıkçası hangi dizim sonbaharda başlıyor acaba diye dikkat etmedim hiç. Amma velakin, şu anda aktif olarak yayınlanan diziler sonbaharda başlamış olsa gerek. Yani şunları sayabilirim: The Walking Dead, Revolution, Once Upon A Time. Yılın şu anki döneminde izlediğim bunlar var. Person of Interest de aktif şu anda ama, daha güncel bölümüne yetişemedim, ilk sezondayım henüz. O kadar çok dizim var ki, unutuyorum artık ya.







Sonbahar geleneğin nedir?

Tabii ki de grip! Resmen virüsler benim bug'ımı bulmuş. Her yıl, kesinlikle Kasım ayının üçüncü çeyreğinde, yataklara düşüren, burundan nefes aldırmayan ve travesti gibi konuşturan çetin bir grip geçiririm. Yıl boyu geçirdim ilk ve tek grip olur o. Ama hiç sekmez, kesinlikle Kasım ayındadır. Yani benim için kasımda aşk değil, grip başkadır.


Bunu da özellikle paylaşmak istedim. Sonbaharda Aphrodisias Antik kentinde çektiğim bir fotoğraf.
Ben çok seviyom. Siz de sevin. 

Yazmak isteyen herkes mimlidir. Mucks.
Kasımda Patates başkadır. Sıcak ve tuzlu.

8 yorum:

  1. o yapraklara basmak istedim çatır çuturrr... arkeolojinin bahçesi ne güzeldir şimdi yiaaaaaaa :((((( o kırmızı gözlüklere de bayıldım. tam olarak öyle bişi arıyorum. bana yakışanı bulamadım bi türlü:/ gözaltlarına concealer sürmeden çıkma. uykusuz gecelerin halkalarını silmek için birebir;) cappucinoyu nasıl içiyorsun o bıyıklarla:p bilmek istemiyorummmm:D

    "SONBAHARDA GRİP OLMAMAK" adlı bir çalışma yapsalar ilk gönüllüsü olurdum emin ol. cici bi mim olmuş:)))))) klavyene sağlık:p

    p.s yürüyen çürük pattizler miiiiğğğ????? hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! sebze çorbasına rendelen daha iyi:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cappucino değil de, çok güzel yayık ayran içerim bu bıyıklarlan, dede gibi oluyom :D

      Tişikkirlirrr canımss!

      Sil
  2. My dear Pattiz,
    Angara'ya kış geldi bu sabah, ayaz ile pokumuz dondu ya la...
    Berem-atkım-eldivenime yapıştım, Kasımda aşk neden başka bir kere daha anladım, ileriki aylarda üşüyen bedenlerin bi' şekilde ısınması lazım anneemm!
    Gözlerinden öperim, kahveler benden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveler sendense yaşadık o zaman! Teşekkürler dear benguk! :)

      Sil
  3. Patatesss çok şekersin özellikle makyaj trendine çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlirlirrrrr gara goyuun :D

      Sil
  4. Evet sende kesin bir Viking kanı var!

    Ayrıca da biraz James Hetfield kanı da olabülü...
    Hiç benzediğini söyleyen olmuş muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da olmuştu :)

      Hatta sana cevap olarak, neredeyse 4 yıl öncesinden şöyle bir yazıyı göstereyim:

      http://sercangulsumogluofficial.blogspot.com/2010/01/sitemdir-bu.html

      Sil