Kasım 13, 2013

KEEP CALM AND...



BENİ SEVİN.

10 yorum:

  1. Hem kedi hem patates kızartması aynı resmin içindeyse sevmek kaçınılmaz olur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeyoyoooooğğğ! Teşekkürler mor rimel! Normalde huyum değildir böyle foto koyup post atmak ama, çok hoşuma gittiiiğ!

      Sil
  2. gönüllerin 1 numaralı pattizi severiz tabiii :))))))) ama arby's inkini bi başka severim:))))))

    p.s gece canım sıkıldı kalk bi yaz keyfim düzelsin dicektim sana sonra "gece yarısı atarı" olduğunu düşünüp caydım:p cadolozluğun alemi yok:))))) uzuun bi yazı döşen bugün plssss :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arby's'in pattizii tartışmasız bir numaradııır! Of nasıl canım istedi bak şimdi! Oldu mu şimdi buuuuu yaptığııın!

      Uzuun bi yazı yazayııım hem de keyif düzeltici olsuuun, hmm pekala deneyeceğim :)

      Sil
    2. nihahahahah:)))) şaka maka ben bayadır hamburger yemedim. arby's in önünden geçmeyeli ise uhuuuu. valla böyle diyince benim de canım çekti piiiii:p

      yaz uzun olsun, kocaman bol güldürüklü bi yazı olsun just for me :))) o kadar istek yaptık ;) ihih

      Sil
    3. Ama şimdi ben elbet gideceeeğm Arby's'e! Haberin olur zaten gittiğim zaman, instagramda patates fotosunu görürsün mutlakaağ :D

      Sil
  3. Çok seviyorum ben Pattesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pattis de Arya'yı çok seviyoooğ.

      Sil
  4. Pattes'in yazılarını da bi'ayrı seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pattes'in yazıları da Arya'yı bi ayrı seviyor <3

      Sil