Kasım 17, 2013

HAYAL KIRIKLIKLARIM...

Selam.

Başlık ne kadar karamsar, ne kadar melankolik, ne kadar böyle Kasım ayında aşksız kalmış birinden kopmuş gibi duruyor değil mi? Halbuki ben de istemez miydim ellerini tutup gözlerin bakabileceğim bir hatuauhfajldalksdjkl. Naber ya? Şimdi size hayal kırıklarımdan bahsedicem. Ama düşündüğünüz gibi değil. Aslında hayal kırıklığından ziyade bazı aptallıklarım diyebilirim. Çünkü gerçekten çok aptalca şeyler.

Hani bir şeyi bilirsin, kullanırsın durmadan falan filan, sonra onun gerçeğinin öyle olmadığını, yıllarca yanlış kullandığını fark edersin ya. İşte o an yaşadığın o tarif edilemez duygular... Sırasıyla başlıyorum.

VARIŞ HAKEMLERİ

İşte böyle biten bir koşuda, kimin birinci olduğuna
varış hakemleri karar veriyormuş. Barış değil, varış.
Tanıdık gelmiş olabilir, hiçbir şey ifade etmiyor da olabilir. Şöyle anlatayım, at yarışlarıyla alakalı bir terim bu. Babam da 4-5 yıl öncesine kadar ben kendimi bildim bileli altılı oynadığı için, kulağım çok aşina falan. Efendim olay şöyle, iki at bitiş çizgisine aynı anda girerse, kimin kazandığına karar vermek için, o son anın fotoğrafı gösteriliyor falan, Varış Hakemleri de buna karar veriyolar, kim kazanmış, kısaca kim önce varmış bitiş noktasına diye. Buraya kadar her şey yolunda değil mi, gayet mantıklı falan. AAAABİ BEN ONU BARIŞ HAKEMLERİ SANIYORDUM! Bir kaç gece önceye kadar, BARIŞ HAKEMLERİ sanıyordum onu. Tamam isim benzerliği falan filan, ama böyle bir mallık olur mu? Ben bi de ne sanıyorum biliyor musun? Hani iki at, bitişe beraber giriyorlar, sonra jokeyler BARIŞ HAKEMLERİNİN yanına gidiyorlar, ikisi de bu hakemlere "Abi ben kazandım ya." falan filan diye diretiyorlar da, BARIŞ HAKEMLERİ buna karar veriyor. Ama bak işte burada neden onların adı BARIŞ HAKEMİ? Çünkü böyle iki tane jokey diretiyor "Ben kazandım." diye, e adamların adı BARIŞ HAKEMİ olduğu için olayı TATLILIKLA, BARIŞÇIL bir şekilde sonuca vardırıyorlar. İşte bu yüzden BARIŞ HAKEMİ onlar. Ben böyle düşünüyordum, ama VARIŞ HAKEMİ olduklarını öğrendim :( Çok üzüldüm, çok yıprandım.

AHAHAHAHA GÜLMEKTEN YERLERE YATTIĞIM BİR NOT: Görsel ararken Google'a "Varış Hakemleri" yazdım, ekşisözlükten bi entry gördüm. Yıllarca "Yarış Hakemleri" sanılan hakemlerdir dedi. Ulan bi ben gerizekalıymışım heralde amk, Varış ve Yarış mantıklı da, barış nedir amk. Hahahahh ağlanacak halime kahkahalar attım. Tamam gülmeyin, yeter.

NEŞET ERTAŞ

Bence şu an bu konudaki hayal kırıklığımı hemen anladınız ve şu anda içinizden "Yuh lan bu kadar da salak olunmaz ki?" diyorsunuz muhtemelen. Abi çok utanıyorum ya. Neşet Ertaş'ın bir şarkısını duyana kadar, Neşet Ertaş'ın erkek olmadığını düşünüyordum. Kadın sanıyordum yani. Adını da NEŞE TERTAŞ sanıyordum. Resmen ulama kurbanı olmuşum yahu... Tabi bu öyle bi kaç haftalık bir şey değil, bayağı uzun zaman oldu üstadın erkek olduğunu öğreneli ama, ulama şeysi abi, napiyim yani :( Bu vesileyle öyle ya da böyle, üstadı da anmış olalım. Toprağı bol olsun, huzur içinde uyusun.


AZİMLİ SIÇAN MERMERİ DELERMİŞ

Fakat adam titiz çalışmış. Ama öyle değilmiş işte.
İşte en derinden yaralayan buydu abi... Başlıkta yazan hali, asıl olması gereken, doğru olan hali. Ben onu hep "AZİMLE SIÇAN MERMERİ DELERMİŞ." sanıyordum. Yani bir insan azimli bir şekilde sıçarsa, mermeri deler. Hani klozet falan da mermer ya sonuçta, soğuk böyle kışın oturunca totomuz donuyor, kesin mermer yani. Klozet mermer olduğundan, sıçarken yeterli gayreti gösterirsek onu delebiliriz diye düşünüyorum ben, evde denemeyinahasdashşalfişlişafkld. Ya çok üzüldüm doğrusunun o olmadığın öğrenince. Öyle
Olay tam olarak buymuş :(
olsa da aslında pek anlamı değişmiyor. Yani insan azmederse, yapamayacağı şey yoktur diyor hani, zoru başarır ama imkansız zaman alır falan gibi, hani incee yani anlıyon mu ;))););)9,9);9;);)

Gel gelelim bunun doğrusu "AZİMLİ SIÇAN MERMERİ DELERMİŞ." olacakmış. Buradaki sıçan halbuki fare ve türevi hayvanlarmış, sıçan kategorisine giren, bir yerleri delebilme yeteneği olan kemirgenlermiş. Hani mermer de sert falan, delmesi zor bi şey, ama işte azmederse, mermeri bile delebilrmiş gibi şey ediyor sankimahsdaömfnaöç. Olm çok üzülüyom ya, böyle rezillik mi olur.

*********

Acaba bu hayatta neyi doğru anladım, kendimi çok sorguluyorum bu konuda. Daha böyle neler neler çıkar kim bilir ya. Ama artık o kadar şaşırmıyorum ki, anlatamam yani size.

Hee bir de bir kaç tane eleştiri maili aldım. "Her sikten mizah çıkarmaya çalışıyorsun amk." temalı maillerdi. Öyle mi lan sahiden, "Konu bulsam da, yazsam ya üff." diyen bi adam değilim ki ben, aklıma ya da başıma komikli ya da ilginç bi şey gelince "Aaa bunu bloga yazarım." diyen bi insanım. Üstelik madem öyle düşünüyorsun, yakanıza yapışmıyorum ki okuyun okuyun diye, her yazıyı minimum 1, maksimum 2 kere Facebook'ta, Twitter'da paylaşıyorum, isteyen girip okuyor. Hem zaten nasıl her sikten mizah çıkarmak gibi bir kaygım olabilir ki? Aslında tanısanız çok seversiniz beni bence, cidden çok tatlıyım lan, yanaklarım falan var, gıdım var böyle bülübülübülü sevilmelik falan. Ahahah yeter.

Öpücüks.

Patatesin bir sebze olduğunu düşünüyorum, bir gün "Aslında o meyve sayılıyor olm." diye bir şey duyarsam, yıkılırım.

17 yorum:

  1. nihahahaasdfghjklş! şapşalsın yemin ederimmmmmmm!!!!!!!

    öncelikle "azimle" yazmaya devam et evladım. o eleştirenleri allah bildiği gibi yapsın!

    o fotoğrafta görünen yaratığı sokakta görsem kafasına çanta vs. ne bulsam indirirdim ama burda bi sevimli bi masum geldi:o noluo yaaa:/

    bülübülübülü diye sevilmekten hoşlanan bi adam olabileceğini hiç düşünmemiştim. tatlılığı koz olarak kullanmak hımmm:/
    şu andan itibaren "pattiz" diyince mama önlüklü halin canlanıcak gözümün önünde:p yoo dostum bana bu kozu vermicektin:p asdfghjklşi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapşal mııığ :$ iltifat kabul ediyorum tabii ki bunu :D


      Bülübülübülübülü diye sevilmek güzel bence ya, çok severim. Ama allaaaşkına mama önlüğü ne alaka yaaa asdfgjhkişlişal :D

      Sil
    2. ya bi git yıl olmuş 2013 adam bülübülü diyor. köyde hiç tavuk yemlemedin galiba sen:p şapşalsın evet ve bunu öyyle herkese söylemem!

      mama önlüğüne gelinceee... bebek dediğin gıdıktan sevilir öpülür. yanaktan öpülmez ki mikrop kapmasın. seni biri tatlısın gıdığın var diye sevecekse eğer bebek muamelesi istiyorsun demektir:p sana geçen de dedim yine diyorum:
      "az kalibunin adami ol uşağum" asdfhjk.
      ben de böyleyim düşündüğümü pat diye söylemezsem olmüyür.

      Sil
    3. Yaa 2013 güzel sene :D Valla hiç tavuk yemlemedim ama geh bili bili diye bi şey var! Tamam şapşallığı kabul ediyorum ama şu mama önlüğü olayı bana ters :D gıdıdan öpülmek güzel ama öpene yazık, malum sakal makal hep :D ben lisedeyken oralar hep tarlaydıasfjakslfak. şaka.

      Pat diye söylicen tabi düşündüğünüü, içinde tutup içini şişirmeye hiiiç gerennnk yokk :D

      Sil
  2. senin hayal kırıklıklarının yarısının bizim hayal kırıklığımız olması m şarttı? azimli sıçan tanımam ben azimle sıçanı tanırım, o da delebilir, o da yapabilir. hain patates, kızartılıp yanına köfte konulası patates!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerimizin aynı şekilde kırılması çok hayal kırıcı değil mi mirage :(

      Sil
  3. Ahahaahahah su yazindan sonra kültürüm artti yeminle. Azimli sican miymis o, nasil dusunemedim ben bunu hayir evi yilda bir kez fareler basiyor bizim bir de. Bundan yaptigim tek cikarim bunlara cok kaka yaptiklari icin sican denildigiydi. O da dogru mu bilmem, ama yurudukleri heryere siciyorlar valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan gerçekten hayret ediyor di mi :)

      Sil
  4. Şu sıçan algılama olayında sanırım hiç yalnız değiliz sercan :) hatta bence çok kalabalığız:D ben de çok sonradan öğrenmiştim durumu ama kabullenemiyorum:D bildiğim gibi kullanmaya devam! Hiçbişey beni yolumdan çeviremez!
    Neşet Ertaş mevzusunda diyecek lafım yok :)

    Gadasını aldığım var mesela:)) ben yıllarca bunu gıdıdan türemiş bi sevme biçimidir heralde diye düşünmüştüm :) meğerse gada dert demekmiş, derdin benim olsun şeklinde bir sevme biçimiymiş o :/ oyy gadasını aldığıımmmm diye sevince yani:/ ne bileyim ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla anladığım kadarıyla bırak yalnız olmayı, bayağı bir kalabalığız bence de :D ya ben de kabullenmek istemiyorum, yıllardır ak dediğimize kara diyorlarr! Ayy ak deyince de akpli gibi oldu hahah :D

      Ahahahah gada olayında yerlere yattım :D bir insanın gıdısını niye alırsın ki ahahhaahsdlakdj :D

      Sil
  5. olm hakikaten ben de azimli sıçanı senden öğrendim şimdi :D
    hatta ben onu azimle sıçan duvarı deler diye biliyodum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvarı da delebilir tatlım, onu da duymuştum ben. O tamamen azimle alakalı :D

      Sil
  6. Gülmek istemedim ama güldüm. :)
    O sıçan olayı hemen hemen herkesin başına gelmiştir herhalde de Neşet Ertaş olayı...
    O bambaşka bir şey olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek niye istemedin ki yahu :) Neşet Ertaş ya, utanç kaynağı resmen benim için :D

      Sil
  7. Olamaz böyle bişi ya olmamalı.. Bende azimle biliyordum onu.
    Hayır yanlış anlaşılmasın ben kendimden utanmıyorum, sistemden utanıyoasdfghjk :P
    Hala çok saçma geliyor onun azimli olması ya :D:D
    :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaah bu sistem ahh, neler alıp götürdü bizlerden :P

      Sil
  8. Ben de Tweety'nin kız değil de erkek olduğunu öğrendiğimde yıkılmıştım yaa. Tabi artık o kadar üzmüyo, ya tamam üzüyo, zalimsin medya!!
    Patates meyve değil mi ya?! Şaka şaka sebze o tamam sakin :D

    YanıtlaSil