Kasım 24, 2013

HASTA PATTİZ

Selam canikler.

Başlıktan anlamak çok güç ama, hasta oldum ben. Dedim şimdi hasta olunca bi blog yazılır. Ama yaklaşık son 7-8 yazıdır, yazı yazarken bana eşlik eden bir şey bu gece bana eşlik etmiyor. Evet, doğru tahmin edemediniz tabii ki de. Probisim yok ya, unuttum almayı. Gerçi yeni geldim daha, bu saatte Probisçim açık değil. Koskoca marketi de Probisçi yaptık anasını. Yılmaz beni almaya falan geleceği zaman "Probisçinin oraya gel pampuş." falan der oldu. Evet pampuş, ne var yani? Adamın bana "Pampuşların Efendisi" demişliği var. LOTP. Bi R harfinin çük gibi sallanan çengeli için birbirimizi kırmayalım.

Evet ne diyorduk, hasta oldum. Bu lanet olası virüsler zaten bug'ımı bulmuşlar arkadaş. Gariptir ya da değildir bilmiyorum da, her yıl 1 kere hasta oluyorum. Mutlaka kasım ayı içerisinde oluyor bu. Hem de çok çetin geçiyor. Çok net yatağa düşürüyor. Acaba kasım ayına karşı bünyemde mi  bi denyoluk var, yoksa kasımda kendi artizliğime mi yenik düşüyorum? Kendi artizliğim derken, "Daha o kadar soğumadı lan, alır duşumu çıkarım." deyip kendimi sokaklara atmamdan bahsediyorum. Evet bildiğin Tarzanlık bu. Resmen o virüsçüklere diyom ki, gelin girin bana. Girin derken, amaan gerçi nasıl olduğu fark etmiyor. Bir şekilde giriyorlar bir yerlerden. Delik çok vücutta. Gözenekler canım, gözenekler.

İşte efenim, ben geçtiğimiz salı günü, yıkadım saçı çıktım. Zaten tüm gün dışarıdaydım. Sınav başvurusuydu, laptopa yeni adaptördü, rehber bi hocamızı ziyaretti falan filan derken, Avcılar-Mecidiyeköy-Taksim-Bakırköy-Avcılar gibi bir rotasyon izledim. Bu amına koduğum deri montunu da anlamış değilim, bazen üşüyom, bazen terliyom içinde. O gün de haliyle terlediydim. Sonra Bakırköy'deyken telefon geldi, Tuğçe bebişim aradı. Avcılar'a gelmiş, gelmişken beni de görmek istemiş. Döndüm işte eve, zımbırtıları bıraktım. Dedim tüm gün hayvan gibi dışardaydım, hayvan gibi gitmiyim, bi duş alayım da öyle gideyim. Duş aldım ve laaps diye çıktım dışarı. Saçı biraz kurttum ama, dediğim gibi, biraz. O gün eve geldim böyle sanki bi sıkıntı var falan.

Ertesi gün, wuuu dedim tamam, hoşgeldin grip. Ya da nezle, ya da soğuk algınlığı. Şunların farkını bir türlü öğrenemedim amk. Hasta oluyorum ama ne hastası olduğumu bilmiyorum. Neyse işte. O gün evde yatmaya karar verdim. Fakat sonra Gizemciğimizin doğum günü için şey etmemiz gerektiğini fark ettim. Gayet böyle evde giydiğim poların üstüne montu giyip çıktım falan. Ruh gibi oturdum zaten pek şey de yapamadım yani. Sonra artık dayanamadığım noktaya geldi, dedim "Hacı ben kalkıyom, yığılıp kalcam buraya, 3 kız beni taşıyamazsınız." Kalktım eve geldim. Direk attım kendimi yatağa.

Hastayken gece uyumak istiyorsun ama olmuyor. Uyuyamıyorsun. Çünkü nefesi götünden alıyorsun. Burun tıkalı çok acayip. Ağzından alıyorsun nefesi, kuruyor ağzın. Bir de ben tüm gece halüsinasyon görüyorum falan abuk subuk. Dünyayı fethediyorum durmadan, böyle dünyanın üstünde yürüyorum, "Off Karadeniz'e bastım ayağım ıslandı amına koyim." falan diye sinirlenip İtalya'ya tekme atıyorum. Ne kafalar ne kafalar. Bu ilaçların içine ne koyuyorlar? Ya da ilaç diye bana ne içiriyorlar? Anne!?

Efenim burun gitmiş, geniz hep dolu. İğrenç bi vaziyet. Öksürük falan durmuyor. Ben de ilaç olayını pek fazla sevmem. Kocakarı ilaçlarına bayılırım ama. Ihlamur olsun, yok işte zencefilli bal, karabiber limon kahve falan böyle. Onları da laaaps laaaaaps gömünce, bi de motoru bozdum... Ama abi, öyle böyle bozmadım yani. Şimdi ne kadar bozduğumu burada anlatıp da kimseyi kaçırmak istemem. Ama fena bozdum. Çok bozdum. Yani bi yerden sonra bozmam dedim, daha da bozdum. Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum yani. Kuş bokuna basmaktan kaçarken, at bokunun içine battım. Bu paragraf da amma boklu falan oldu. Pis kaka bok sıç. Gidiyom bu paragraftan.

Ama ben ne yaptım, tabii hastayken yine evde durmadım adam gibi. O yüzden iyileşmem uzun zaman aldı. Şu anda sadece öksürük kaldı. O da geçer yakın zamanda diye tahmin etmekteyim.

Abi, burun tıkalı falan ya hani, geniz de aynı şekilde. Açık konuşayım, sümkürmek ve balgam şey etmek
Harry Potter'daki Troll bu. Sümüğünü hayal edin işte.
ASLŞFKALŞSG
lazım. İnsan lavabo başına gidip kendinden iğrenir mi amk? Harry Potter'daki Troll'den çıkmaz o kadar sümük amk. Burun değil fabrika sanki, ürettikçe üretiyor. Balgam konusuna girmiyorum.

Bir de son olarak şunu dicem, bu hastalık sürecinde bir sürü hatun kişisinden "Ayy erkekler hasta olmasın, ölüm döşeğinde gibi." falan filan gibi laflar duydum. Artiz misiniz lan siz asfagsdgs. Yılda bi kere hasta oluyoz bırakın da tadını çıkaralım, adam gibi mızmız yapalım, bi aş erelim, bi yataktan çıkmayalım falan.

A-ferin reyiz her zamanki gibi imdada yetişti.
Erkekliğe bok sürdürmememe ne dicez peki? Her hasta olduğumda ya da çooook yorgun olduğumda. Eve geliyorum. Şimdi benim bir duruşum var abi evde, sabaha kadar otururum, yatmam amk ne yatcam. İşsiz güçsüz adamım. Ama hasta ya da yorgunken bazen enerjimin bittiği oluyor. Atıyorum saat 21.30'da giriyorum yatağa, yatarken de diyom ki, "2 saat falan uyuyup kalkcam, iyiyim merak etmeyim bir şeyim yok." Sonra tabi haliyle bir fedai seçilip 2 saat sonra beni kaldırma teşebbüsünde bulunmaya çalışıyor. Bak teşebbüste bulunamıyor bile. Anne, baba falansa güçlü bir homurdamayla (Ööööaaaarrrrrgghhhhhh gibi), kardeşse de net bir siktir çekilerek geri püskürtülmüş oluyor. Bir sonraki günün son ışıklarına kadar da uyunuyor tabii ki.

Off allaam nolur bi daa olmiyim bu sene hasta.

Patates hastayken, böyle kurtlu çürüklü gibi, pis bee!

21 yorum:

  1. yaaa geçmiş olsun pattis!!!

    biliyo musun aynı durumdayım ve tam 8 gün filan oldu hala iyileşemedim.
    yani o griğli halim gitti sadece burun tkanıklığı var ki bence en korkunç olanı o!!

    halsiz oluyim filan ama burnum tıkalı olmasın ya :((((

    ayrıca grip ve nezle şeysi cümlen çok iyiydi.
    hakkaten ayrımı ne acabası ahjsdnadja :D

    bence grip daha hastalıklı böyle halsız filan
    ama nezle sadece burun ve boğazlar??? iyi salladım di mi.
    ayrıca probisçi ya ahahaahahayhjss

    bence süpermiş!

    öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAAA MİA SEN BURALARDA MIYDIN YAAAA (TRİP)

      SON 12987410293 YAZIDIR YORUMLARINA HASRET KALMIŞTIIIIK (TRİP)

      Sil
    2. AAAAA BU SİTEMİ ÖNCE BEN YAPSAM BEN Mİ HAKLI OLUCAKTIM (TRİP)

      AYRICA DU BAKİYİM, BENİM BLOGUMDA ALTINA SİTEM EDİCEK BİR PATTİS YORUMUM BİLE YOK (TRİP)

      Sil
    3. AYYY SANKIIII DURMADAN YENİ POST ATIYORSUUUN BLOGAAAA (TRİP)

      Sil
  2. Pattizzz bir de şunlar var , değindirmeden geçemicim =)
    sıcak bişeyler içeyim derken damağı yakmak
    atkıyı ölümüne dolamak
    ev içinde üstü kutup korumalı altı antalya plajı giyinim =) Hastalığın baş göstericileri

    genel olarak özetle deniyor ki Geçmiş olsun Pampa =)
    Endorendo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen değinmekle iyi etmişsin pampa. Önemli şeyler bunlar.

      Tisikkirrlerr.

      Sil
  3. Kuzuuuum ben sana kiyamam laan!

    Hasta da olmuş patates ben de vizelerden kimseciklerle konusamiyorum. Pek doluyum, pek özledim sizi. En ustteki hatunh misal <3

    Ben de babam niye nazlaniyo hastasin yat uyu suuu, caaay, ilac demesin istiyorum. Ama düşündüm adam 2 yilda bi hasta oluyor. Sus kiz evlatsan evlatligini bil dimi, babaya atar nedir :D dersimi o paragraftan usulca aldim :))

    O zaman napiyoruz biliyo musun patatescim sen usulca iyilesiyorsun ben de sınavlardan kurtuluyorum. Sonra sabablar olmasin muhabbetler bitmesin yapalim.

    Iyiles. Öksürürken ağzını kapa, bakteri saçma :P döner dolaşır seni bulur o yüzden. :))

    Öpmüyorum! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah "Öpüyorum"a bayıldım! Çok güzel espri, çok ince.

      Farkındayım kuzum sınavların. Sen rahat rahat bitir sınavlarını biz de buradayız, olmayacak olan sabaahlar daa.

      Babaya isyan edilmez. Kaka kız olursun sonraaaaa.

      Ağzımı kapamiyom ya :D Çünkü bu hastalığın ancak birine bulaştırınca geçeceğine inanıyorum. Hahahah o da tamamdır aslında. Mission accomplished.

      Öptüm Aryam.

      Sil
    2. "Öpüyorum" değil ki o, öpmüyorum olcak o :D

      Sil
  4. Kocakarı ilacı candır yahu! Şimdi misal kara turp ve bal var her derde deva. Bünyenin antibiyotige bana mısın demedigi anlarda yardımına koşar. Tarif de şu; turbu soy, içini oy, içine doldur balı üstüne de kapak gibi kapat turbun üst kısmı. Oturt bunu bi kaseye. Bi gece bekle o sulansin o sudan her gun 3 kaşık. Yarasın annem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Mirage ya, hastasıyım böyle enteresan tariflerin. Turp sevmem ama ya, turp üzdü :( Ama yine de belki bal kurtarır olayı. Sonuçta söylediğine göre sadece turbun suyunu şey etmek gerekiyor. Bunu şey edebilirim sanırsam :D

      Sil
    2. bunun soğanlısı da vardır ki insanı hayattan soğutur:p ama bildiğin antibiyotikmiş. işkembesi sağlam insanlardan duyduğum kadarıyla:)))))

      Sil
    3. Off bak şimdi soğan dedin, canım nasıl lahmacun istedi. Yarın gideyim de bol soğanlı 2 lahmacun yiyim!

      Sil
  5. Çokkk geçmiş olsun. Bi an önce iyileşesinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim efenim güzel dilekleriniz içiiin :)

      Sil
  6. Abi ellere emeklere sağlık :) Yine kahkahalar attım gecenin bir yarısı.
    Boklu paragraf ve halüsinasyon beni benden aldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Uğurcum, sağol eksik olma. Kahkaha attıysan sıkıntı yok :D

      Sil
  7. öncelikle 3 gündür sana geçmiş olsun diyorum zaten. bunu geçiyoruz :p sana hangi ilacı içirdilersen ondan istiyorum acil!
    KA - FA 1500. Karadeniz'e bastım ayağım ıslandı:p ROFL!

    r harfinden ne istedin lan? harcadın 2 dk.da cağğnım harfi mr.P?

    "SWEET NOVEMBER" bayaa bildiğin kocca bi yalan yani senin demenle:P asdfghjkl denyoluk bünyende fernando raad ol:p annen demedi mi sana "oolum ıslak saçla çıkma üşüteceksin diye hııı! laf dinle azcık.

    "YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA" AYAKLARINI YİMEYİZ KARŞİİMM:P Hastaysan hastalığını bil zıbar yat. ne terör estiriyon:p bana da noluyorsa sağlam azar çektim :p bunların hepsi can sıkıntısından:p

    p.s sinus rinse al dedim sana. bitmez o sümük yoksa;)

    arz ederim.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişim sen ne yaptın ya? Gömdün beni iki dakikada şuraya :D

      KA-FA 1500 mü! GORA'ya nasıl bağladın acaba olayı :D

      R harfi neemiş ya. Olmasa da olur bence. Mesela benim adımda var ama bi boka yaramıyo :P

      Sweet November yalan ya. Benim için iki tane November var. Birincisi "The November that I'm always ill.", ikincisi de "No-Shave November" :P

      İşte hastalığımı bilip zıbarıp yatmadığım için bi türlü iyileşemiyom öyle kolay kolay :( Ne Fernando'ymuş arkadaş :D Annem dedi ıslak saçla çıkma diye ama, işte hep bunlar anne sözü dinlememekten oluyür..

      Ya ben o sümüğü öyle bi bitiriyom ki, lavabodan gitmiyor aşsldkakşf

      Saygılar.

      Sil
    2. qWAEDSRT5RF8Y69TVOYPŞBUOİ.LBJÇHJNZDSZGFBNMJKLIOŞP.JLÇÖHGHGFA<ZXNHGJHIUOŞİi.HGJHHGAas<sdgfhıi:lçkjdsaetwrqWQa<sdfgvhuıojp,çörherwqAZSDXFGUOIPĞÜĞ,.KÇKJRHYTAEWRQE<szdxfcghş........

      YARILDIM! Bilmem anlatabiliyor muyum? sana kıyamam. bişi diosam iiliğin içindir;)

      sümüğünün kanalizasyon borularındaki acıklı süzülüş sahnesini betimlemeyeydin iiydi:p ıykkk! sümüklü pattiz!

      p.s anne sözü dinlemezsen çarpılırsın: bkz. http://imgim.com/g8n7q.jpg

      Sil
    3. HaHAHAAHAH yarıldığın aşikar zaten :D

      Bana kıymayın zaten ya, kıyılmamalı :(

      Daha betimlemedim ki yahu, çok daha ayrıntı verebilirim. Sümüklerle birlikte süzülen burun kılları falans lkfamnslöfmasçdö. şaka şaka :D

      Annemi yerim ya, aslında dinlerim sözünü de o gün acelem vardı.

      Sil