Eylül 16, 2013

YAPRAK YAPRAK

Selam.

Şu Eylül ayının laaps diye gelip tavrını bir türlü koyamadığı, hala Temmuz sonu Ağustos başı sıcakları yaşadığımız şu günlerde nasılsınız inşallah? En fazla bu kadar kibarlaşarak, ortalığın gavur vajinası gibi yandığını söylemeden edemeyeceğim. Abi o nedir ya, hala tişörtler yabışıyor. Teallaam.

Ya 2 önceki yazıda Soner Sarıkabadayı'nın şu HIV virüsü gibi yayılan ve girdi mi çıkmayan şarkısından bahsetmiştim. Girdi mi çıkmayan, evet. Giriyor çünkü. Aklımıza tabi, şimdi şarkıyı götümüze sokmayın lütfen durduk yere. Gerek şarkının nakaratındaki "YAPPRAAK YAPPRAAK" kısmının çağrıştırdığı pis pipi şeysi, gerek de çok akılda kalıcı olması bizi derinden etkilemeye devam ediyor. Bütün gün o şarkıyı söyleyerek dolaştığını düşünsene, ÇILDIRIRSIN! İşte biz de o noktadayız şu an. Çıldırıyoruz adeta. Bir de lanet olsun ki öyle bir sokakta oturuyorum ki, evimin karşısında 4 tane cafe var. Gün içinde evden çıkıp stüdyoya gidene kadar en azından 8-10 tane cafenin önünden geçiyorum ve abartısız en az 3 tanesinde bu şarkıyı duyuyorum. Resmen sakız gibi yapışıyor insanın ağzına. Tamam sakız ağzımıza yapışmaz, ama şimdi hacı çiğner dururuz, tadı gitmeden de atılmaz yani. Şarkı da öyle, tadı gidene kadar atılmıyor ama resmen adamlar tadı gitmeyen sakız yapmışlar. Of ne benzetmeler yaptım ya, edebiyat ağladı be. Neyse işte bahsettiğim olay şarkının hayatlarımızı doğrudan etkilemiş olması. Bugün resmen Beylikdüzü'ne arkadaşı bırakmaya giderken arabanın teybinde umarsızca o şarkıyı aradık. Geyiğine dedik ki "Ulan şimdi Burger King'in önüne çekeriz, tam inecekken buluruz şarkıyı." İnanır mısınız tam da öyle oldu amk. Toplu hassiktir çekildi bu durum karşısında. Sonra şarkı bedenimize veya ruhumuza daha fazla sahip olmasın diye radikal bir karar alarak teyp kapatıldı ve arabadan inildi. Burger'da da Hintliler vardı amk. Amına koyduklarım.

Anlatacağım olaya giremeden neler anlattım yine anasını, sevmiyom böyle olunca, bi türlü konuya giremedim. Efendim biz geçenlerde 3 kafadar, dedik ki ulan bi girelim çalalım bi şeyler. Ortak noktamız olan Leyla ile Mecnun'da olan şarkılardan ve Leyla The Band'in şarkılardan yürüdük genelde. Ama dedik ki, ulan bu Yaprak Yaprak bizi ele geçirdi, onu da bir çalsak mı acaba. En azından bi nakaratını şey edelim falan diye. Hatta dedik video falan da çekelim elimizde bulunsun, izler izler eğleniriz falan. Abi Allah da bizim belamızı versin. Çektik videoyu, izlemelere doyamadık, herkese izlettirip bu zehri herkese yaymaya karar verdik, yaptık da. Paylaşıyorum burada, 39 saniye sadece.


Asıl olay ben bir eşeklik ettim. Video çekip, üşenmeyip telefondan Youtube'a attıktan sonra, Twitter'da falan paylaştım. Sonra eşeklik kısmına gelirsek, ben bu Youtube linkini Soner Sarıkabadayı'ya mentionladım. Neden yaptım hiç bilmiyorum, kesinlikle bir açıklamam yok. Yani "Soner abi bizi ünlü et!" gibi bi olayım yoktu en azından. Adam RT'ledi tweeti. Yani bu pek alışılagelmiş bir şey değil. Hani ünlü biri tweet RT'leyince önce bi OHA oluyor insan. Bu olay olduğunda çok güzel bi ortam vardı, muhabbet sohbet yardırıyorduk, kalabalıktık da. O sırada farkettim RT'yi. Direk söze girdim "Lan ben Youtube linkini Soner Sarıkabadayı'ya mentionlamıştım, RT'lemiş amk." dedim, önce bi hassiktir çekip yarıldık. Sonra nasıl olur ya falan filan tartışmasını yaptık. Tam o sırada kim olduğunu hatırlamıyom da, birisi bi şey dedi bi de ona yarıldık. Youtube'daki görüntülenme sayısına baktık, 21'di o zaman. Dedi ki "Yani düşün o 21 görüntülemeden biri Soner." ASDFG abi ne güldük amk var ya, Soner dedi ya, samimiyete bakar mısın, tabi haklı ama adam bizi RT'ledi yani, o artık bizim için Soner, of ya. Şarkının tamamını kaydedip "Ehe yine biz." falan diye mentionlayasımız geldi. Ama yapmicaz tabii ki öyle bir şey.

Bu da böyle bir anımdı.
Ahahaha bayılıyorum bu lafa.

Öperim.

Sörcın Sarıkabapatates.

20 yorum:

  1. Komiik otesi ya. Surekli hep beraber hassiktir cekiosunuz o olaya takildm canm ya bu falim reklamlarnda arkada uuuuu diyen amcalar geldi aklima.d sarki da cidden guzel olmus ama arkadas cok kibar soyledi.d sen de guzel caldin. Sabah sabah guldum mk.d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde siktir bile hep beraber çekiliyor :) Ahahah ah o amcalar ya :D Sabah sabah güldüysen sıkıntı yok pampa :)

      Sil
  2. off mr. patates geçen gün sizin yüzünüzden parlament mavisi ayakkabı gördüm rüyamda,bugünde soner sarıkabadayı şarkısı mırıldanır oldum. bir sonraki yazınızı korka korka bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma miss filolo, bi dahakine başka bi şey yazcam söz :) Bu kadar etkileyebildiğime sevindim, en azından bi bilinçaltı oturmuş rüyalar falan :)

      Sil
  3. hocam oncelikte sana hatirlatmak istedigim bir sey var rihanna ve bir kezban arasinda gecen twitter muhabbeti; kesin gormusundur kezban diyorum cunku daha sonra kapak fotografini rihannenin rt ettigi anin ekran goruntusu yapip o gunun tarihini bio'suna falan yazmisti.

    ps; madison ivy var o yuksek topuklu ayakkabidan cok giyen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bizde Kezbanlık durumu olamaz, sıkıntı yok. Yani o bahsettiğin kişi için Rihanna'nın onu RT'lemesi onun için çok önemli bi şeydir muhtemelen. Bizim için öyle bi durum yok, sadece şaşırdık ama geyik olayı yani.

      Madison Ivy dedim mi akan sular bi durmalı önce :)

      Sil
  4. şarkı cidden virüs gibi ama sen bayaa paragraf döktürmüşün gereksiz şarkıya... bu kadar ilgiyi haketmiyor be patates:p cover da fena olmamış hani... hiç değilse o sakızlığı, hafif yavşaklığı gitmiş şarkının. bi de brütal efekt verseymişsiniz tam olurmuş be:D

    HİNTLİLERRRRR :D Asdfghjklşi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh su can, şarkı hakkında sana inanılmaz hak veriyorum. Ama bildiğin sakız gibi lanet ya. Aslına bakarsan "Coverma" (Kavırma) diye bir grup kurup, nerede böyle şarkılar bulup kaydedesimiz var ama, du bakalım, yapcaz heralde öyle bi şey. Brutal efekt sıkıntı değil ya, aynı provada Black Metal gibi Leyla The Band - Yokluğunda çaldık.

      Hintiler, pislikler be. ASDFGH

      Sil
    2. kaydı varsa atsanaaa!

      Sil
    3. Valla onu kaydetmemiştik ya, ama bi dahakine ederiz :)

      Sil
    4. pikii ilk istek şarkımı da yapmış oldum böylece asdfghj:p neme lazım yarın öbür gün başımıza "fenomen" falan olursun yüz de bulamayız:p

      "Bütün hikaye talihsiz bir RT ile başlamıştı, yazdan kalma bir eylül akşamında..."

      Sil
    5. Aaaa fenomen olursam pislik olacak bi adam mıyım ben yahu! Olmaz öyle şey :)

      Ay yalnız harbiden yazdan kalma bi Eylül akşamı -_- Artık yazdan bir şey kalmasın ya -_-

      Sil
  5. Benide demet akalın takip ediyor etmez olsaymış:D Atık biz ünlülerin degil ünlüler bizim peimizden koşuyor yahu :D amanınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww Demet Akalın mıııı? #direnpembemavi :)

      Sil
    2. haha çok kötü çok can sıkıcı bu durum :D sorma !

      Sil
    3. Bugün Demet Akalın Gaziler Günü'nü çok efsane kutladı, yine gündeme geldi. "Tüm Gazilerimize Allah'tan rahmet diliyorum." dedi kadın ya -_-

      Sil
  6. Ben bu posta, sen yayınlar yayınlamaz yorum atmıştım.

    NERDE BENİM YORUMUM!!! :))

    Pera

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence atamamışsın kuzum. Yayınlardım yani atmış olsaydın, bence teknik bi aksaklık olmuş, görmediğime eminim çünküüü :)

      Sil