Ağustos 28, 2013

PATATES'LE EVLİLİK ÜZERİNE. ÇOK SAÇMA YANİ.

Selam.

Yazıma "Ne yabıcaz be Kamil?" diyerek girmek istedim. Çünkü bu sıralar bu cümlenin Sercan versiyonunu kendime soruyorum çok fazla. Katıldığım her düğün, nişan, söz sonrası. Abi insanlar evleniyorlar ya da o yolda adımlar atıyorlar. Benim yaşıtım insanlar. Tamam daha evlilik için erken belki, 22 yaşımı bitirdim daha. Ama yine de bir takım adımların atılması gerekmez mi? Yani sözüydü, nişanıydı falan bunları da geçtim, ulan bari birisi olsa hayatımda mesela? Hani adım atabilmek için en azından. Gel gör ki o da yok. Çok kafama taktığım bir şey değil aslında, yani bu yaşta orta yaş bunalımına ya da antropoza girmiş gibi davranmıyorum elbette ama yine de kafamı kurcalıyor bazen. Şu anda da kafamı kurcaladı, dedim bir yazayım hele.

Şimdiye kadar "sevgilim" diyebileceğim 4 kişi oldu. Hepsi de çok iyi, çok güzel insanlardı. Zaman zaman arkalarından konuşmuş olabilirim ama tek sebebi belki sinir, belki hazmedememekti. Hiçbiri için asla kötü bir şey düşünmedim, bundan sonra da düşünmeyeceğim. Hepsi için ilk etapta kafamda "Ulan hayal mi bu, nasıl bakar bana böyle bir kız?" demiştim. Çünkü sonuçta 110 kiloluk bir adamım. 110 diye kilo mu olurmuş amk? Ne bileyim İtfaiye numarası olur, rock grubu ismi olur ama kilo olmaz. Demek ki onlar öncelikle içimdeki güzelliğe önem verdiler. Gerçekten şu dünyadaki kendimle ilgili tek kaygım iyi bir insan olabilmek. Ne kadar başarıyorum bilmiyorum ama tek amacım bu.

Şu anda yalnızım. Yaklaşık 2 senedir falan. Bu durumdan genellikle rahatsız değilim. Çok fazla kız arkadaşım var, yeri geldiği zaman karşı cinsle dertleşebiliyorum ama yine de ne bileyim bir eksiklik gibi geliyor bazen. Hayır bir de tipime, kiloma falan bakmadan şu seçici olma olayım var, onu ne yapacağız hiç bilmiyorum. Ama anneme söyledim. Önümüzdeki 6 sene içinde evlenmemiş olursam, "Anne bana uygun gördüğün birisini bul evleneyim." diyeceğim. Yani çünkü yapacak bir şey kalmıyor artık.
Allah herkese hayırlı bir eş nasip etsin.
Hayırlı derken, böyle değil tabii ki. Eş diyorum. 

Şu zamana kadar neye maruz kaldım peki? Böyle geçmişte, birazcık çabalasam sevgilim olabilecek hatunlar oldu ya da direkt sevgilim olmak için çabalayan hatunlar oldu. Ama bunlar ya çok sıkıntılı zamanlarıma geldi ya da her zamanki gibi fazla seçici davrandım. Sonra noldu peki? Özellikle seçici davrandıklarımla ilgili? Çekici bulmadığım tüm hatunları 1 sene, 2 sene sonra gördüm. Allah'ım! 2 senede insan nasıl böyle değişir. Ya tam bir Murphy Kanunu bu: "Birini reddetmeden önce 2 sene sonra nasıl bir hatun olacağını düşünün!" Bunu yapın abi. Belki biraz çirkin bi tabir olacak ama, hayatınızın aşkını bulana kadar, ya da en azından hayatınıza birisi girene kadar, herkese bir açık kapı bırakın. En önemlisi kimseyi kırmayın. Kırmak güzel değil çünkü.

Bir de benim için şu anda yaş olayı çok önemli. Dediğim gibi yaşıtım olan "kız" arkadaşlarım, nişanlanıyor, sözleniyor ve evleniyorlar. Ama eşleri ya da nişanlıları kendilerinden 3 yaş, 4 yaş büyük oluyor. Eskiden yaş farkı olmamalı diye düşünürdüm ama, küçükmüşüm o zamanlar. Şimdi kesinlikle yaş farkı olması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü işte klasik sebepler var bu konuda, kızların ergenliğe daha çabuk girip daha çabuk bitirmesi falan filan derken, aynı yaştaki bir erkekle bir hatunu karşılaştırdığınız zaman hatun daha olgun ve daha hayata hazır oluyor. 22-23 yaşındaki bir hatun artık kafasında nişandı, düğündü, bebekti falan gibi düşüncelere alışmışken, aynı yaştaki erkek, 4 yıllığı seneye bitirsem, kısa dönem yaparım, askerden döner bi iş bulurum biraz birikim yaparım sonra da evlenirim falan diye düşünüyor. Bu da tahminen 26 - 27 yaşını buluyor. O yüzden lütfen 3 yaş falan küçükler gelsin. Ahahahaha no, şaka.

Ben mesela ev almadan evlenmem. Asla olmaz o iş. Çünkü bak adı üstünde EVLENMEK. Ev almadan evlenmiş olamaz. Yani dertlenmek gibi düşün. Dert olmadan dertlenebilir misin? Olmaz bence. Ev olmadan evlenirsen, MORGIÇLANMIŞ olabilirsin, 2KİRAPEŞİN6AYDEPOZİTOLANMIŞ olabilir. Evlenmiş olmazsın. Bence o yüzden, ev olmadan evlenilmez.
Mesela bir teknoloji olsa ve beni bir şekilde Harry Potter'ın görünmezlik peleriniyle beraber
bu çiftin yanına ışınlasalar. Şu anda nasıl bir evlilikleri olduğunu o kadar merak ediyorum ki.
Abim resmen binmiş üstüne, gece de vurmuştur kırbacı muhtemelen. 

Patates'in bir evi olsaydı, belki de şu anda evliydi.

8 yorum:

  1. Yok pattisciim herkese söylediğim gibi acele edilecek bi durum yok yani, sakin:)) abi 22 nedir ya düşünme bile şu an, kafanı bile kurcalamasın:)) zaten düşünerek olacak bişey olmadığından, raad ol :p
    *o çiftin evliliği şu an merak ettiklerim içinde ilk sıralarda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman düşünmeyeceğim bile :) Düşünecek bir şey yoksa tamam ya, raadım :D

      O çifti bulun bana! :D

      Sil
  2. Pattes'im, seni o kadar kısa süredir tanıyorum kii ne biliyim şimdi bu Sercan'ın karakterini içten içe irdeleyelim dediğimde kaç gece muhabbet ettik saymadım ama sonuç olarak, sıkıcı olmadığına, her şekilde içten olmasa da güldüğüne, güldürebildiğine, kötü gün dostu olduğuna şahit oldum.

    Okuduğum yazılarından da anladığımız üzere, bu blog senin dünyanı yansıttığına göre, bu Sercan'ın bi'kere gözleri çogüzel! Aman nazar değmesiiiin :)

    Yaş farkına oldum olası önem verdim, yaşıtım sevgilim hiç olmadı diyebilirim. 4 günlük sayılmaz tabiiki :D

    3 yaş ideal olabilir, ve murphy kanunlarına gelecek olursak, yıllar önce sevgilimle yeni ayrılmışım 3 hafta olmuş olmamış ama hala görüşüyoruz (malsak demek:D) çocuğun biriyle tanıştım, ama öyle yani hani amaç sevgililik değil, unutma merasimi değil, ÖYLE :D çocukla epey görüştük, sonra birden dediki Pera biz hep arkadaş mıyız, yoksa bi'şansımız var mı? İstemiyorum dedim. Sonra ben onun bulunduğu şehire gittim (eski üniversitem) tekrar görüştük, çocuk fiziksel olarak çirkin sayılmazdı biraz haddinden fazla kiloluydu (pattes+pattes kadar düşün ama pattese +5 cm en az koy. 183-184 boyu) neyse işte zaten yeni ayrılmışım istemedim haliyle. Kanka olmaya karar verdik.

    Normal arkadaşız, ara ara görüşüyoruz, sene içinde muhabbet ediyoruz filan. Ben geçen sene bu zamanlarda, kaydımı sildirmeye gittim o şehire yine. Veda etmek istedi, çocuğa inanamazsın. Yarısı gitmiş, yok olmuş, boyu belli olmuş filan. Hoş olmuş ama o kadar :)

    Açık kapıdan kastın muhtemelen bu değildi ama , ben çok iyi bir arkadaş edindim :)

    Mia'yla halaybaşında biz olucaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya senin yorumunu yerim Pera!

      Benim hakkımda düşündüklerin beni çok memnun etti. Çok mutlu oldum. Şu an sırıtmaktan gözlerim gözükmüyor adeta :)

      Yaş farkı olmalı ya kesinlikle.

      Of kanka olmaya karar vermeseydiniz bari ya, işte o kankalık olayı çıkınca ortaya açık kapı falan kalmıyor ortada. Bak bunu öğren bi daha yapma bu hatayı :P

      Mia'yla siz olmadan düğün olmaz!

      O değil de, Ocak ayında İstanbul'da olma ihtimalin var mı? Blogumun 5. yılını kutlamak istiyom ben.

      Sil
  3. ben de arada "kimler kimler yuva kuruyor ben bir kuramıorm.s.s" diye söylendiğim olur.d öyle insanlar evlenio ki bi de oha mk diosun. sokakta bu çocuk bu kıza nasl bakmış der gibi.d ama sana da helal süt emmiş bi hatun bulucaz merk etme yengen ve arkadasın olarak sözveriasjakasfjkd çarpıldım mk .p hayırlısı be yavrum biz de bekar ölcez belki nasip .d


    Gülşahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kızlar bu çocuklara ya da bu çocuklar bu kızlara nasıl bakıyorlar, çoğu zaman benim de aklım almıyor :D Bulun bana helal süt emmiş :D

      Ben bekar ölmem lan, sikerler öyle işi :D

      Sil
  4. 25 yaşındayım sevgilim diyebileceğim tek bir kişi olmadı.. 25'e kadar yolu var sonrası için düşünebilirsin. Şimdilik raad olmakta fayda var.. Tabi gözleri açık tutmak önemli :)

    YanıtlaSil