Ağustos 07, 2013

Beyin Fırtınası

Selamlar dostlar.,

Ben yine tatile gidiyom. Yine bir süre buralarda olamayacağım. Gülmek için biraz Cem Yılmaz falan izleyin. Ahahahaha no. Egoya bak, şaka tabii ki de, öyle bir insan değilim ben. Patatesi biraz bronzlaştırmak gerek değil mi ama?

Yani dostlar bir süre bir şeyler yazamayacağım, öldüm sanmayın. Aslında kasam yazarım telefondan. Çok akıllı telefonum abisi, blog bile yazıyor. Ancak böyle tatilde ölümüne komik bir şeyler olursa -ki olur- onu yazarım. Ama öyle normal yazılarım gibi uzun olmaz. Çok da uzun yazmıyom gibi sanki ama, bazen abarttığım oluyor.

Döndüğümde ilk iş, bir önceki yazıda bahsettiğim problem için doktora gideceğim. Bana hiçbir engeli olmamasına rağmen, sırf içimi rahatlatmak için gideceğim. Bir şey varsa, çözümünü arayacağız.

Fakat ramazan da bitti. (Diyecek bir şey bulamadım.)

Bu aradaaa, Bloggerlar Çalıyor 2'de çok kısa zamanda bekleyenleriyle buluşacak. Üstelik bu sefer her şey daha güzel olacak! Sonrasında 3. şarkımıza karar verip işe koyulacağız. Her zaman söylediğim gibi, herkesin her türlü katılımlarını bekliyoruz! "Format nedir, nasıl katılacağız?" diyorsanız, bana ya da doğrudan yufkayüreklikelgöbekli'ye ulaşabilirsiniz.

Şu aşağıdaki fotoğrafı da, pc'yi karıştırırken buldum. Grafiker bir dostumun, okul zamanındaki bir ödeviydi. Film afişi yapması gerekiyordu. Ben de dedim ki, "Artiz gibi çocuğum lan, etimden sütümden falan faydalansan ya?" diye. Şaka şaka öyle demedim, saç uzun, sakal var falan, egzantirik tip işte. Ödevden kaç aldı bilmiyom ama şu anda Grafiker kendisi, mezun oldu yani sıkıntı yok.

No Mercy. Ehehe.
Karınca bile ezemem ki ben.
Patates bavul topluyor. Öpücükler.

24 yorum:

  1. Biz fakirler daha ilk tatiline gidememisken pattis yine tatile gidiyo. Bi de pattise giffen mal derler ohoooooo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pattise ne demişler ne demişler?

      Sil
    2. Giffen mal. Bi ekonomist amca cikmis demis ki gelir artinca insanlar baska mallari talep eder. Ancak pattiste durum bu degil. Gelir artsa da azalsa da pattise talep hep artar demis. Oyle bisi. Bilemedim. Peraya danisalim bu onun uzmanlik alani.

      Sil
    3. Hmmm, kısacası çok değerli yani, pattise talebin her artması çok hoşuma gitti :D

      Sil
    4. Pera pattes yiyor sırf bu ara ama bence mirage'i de yer! Bırakın, giffen malları da mikroyu da rahatınıza bakın:)

      Öpüyorum sizi :)

      Sil
  2. vaaay patates tatile gidiyooor ay ay ayyy. patates bronzlaşsın bol bol eğlensiiin! ayrıca şu cem yılmaz filan izleyindeki espriyi ben bi an anlamadım yani cidden tavsiye gibi düşnüdüm ay doğru ya ne kadardır izlememiştim izliyim dedim ahahajas... saf.. :D

    ramazan da bitti. HADİ İÇELİM (işte hemen denilicek bi şey buldum!)

    sonracıma kısa kısa da olsa gel arada yaz ya bak benim gibi tmebel blogger olma sircin.

    bir de aklıma direkt film replikleri gibi geldi NO MERCYYYYY :D çok iyi olmuş ya artist işte. aranan artist bulundu!

    bloggerlar çalıyor harika bir proje ya. yerim çalan bloggerları!

    erkekle kızın bavul hazırlaması sanırım çook çok farklıdır :D kapanması için bavulun üstüne çıkmadıysan olmaz.. ehe :D

    öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim ya, olsun bazen olur öyle, her espri anlanmalı diye bir şey yok :)

      HADİ İÇELİM!

      Bakalım işte, öyle olacak muhtemelen de söz vermiyorum yine de :D

      Artizim bence ben, önceki hayatımda artiz olabilirim :P

      Çalan Bloggerler da seni yer bence!

      Gayet tepiştircem içine, sığacak! Benim bir sırt çantasında, ders kitapları (lise hemde, defter kitap en az 10 parça), beden eğitimi kıyafetleri ve bir adet darbuka taşımışlığım var. Evet bildiğin darbuka :D O yüzden, kapanmayan bavul varsa, söyleyin adam olsun da gelsin :D

      bu kadar.
      öptüm.

      Sil
  3. Darbuka sırt çantasına nasıl sığdı allasen?
    Şaştım kaldım :).
    Bak posta ne yorum yapacağımı unuttum şaşkınlıktan.
    Şaka tabii. Giriş gelişme sonuç diye plan yapıp yorum yapmadığımdan kafama göre takıldığımdan hiç öyle sıkıntılarım yok benim.

    İyi eğlenceler diliyorum.
    Sen çok uzaklarda aslında şu an belki olduğun yerden daha yakınlarda iken ben de işte bayram telaşı gelen giden çay kahve yemek gibi ulvi görevlerimi yerine getiriyor olacağım.
    Bir kez daha 'erkek olmak varmış şu dünyada ' diyerekten isyanımı dile getiriyor, huzurunuzdan çekiliyorum efendim.
    Bayramınız mübarek ola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta normal boydaydı ama, darbuka biraz minikti. Yani ufacık değildi ama, yine de çantaya sığması olağan dışı bi olay gibi gözüküyordu. yaptım, oldu!

      Çok teşekkür ediyorum. Valla erkek olmama rağmen, bayramda yoğunluk olursa ben de çay kahve işlerine bakıyorum. Üstelik benim kız kardeşim var. Ama öyle durumlarda ara ki bulasın :)

      İyi bayramlar :)

      Sil
  4. İyi tatiller Sercan.

    Yazı yazmazsan bile her gün balıkları doyurmak için bile girerim bloguna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Beyruz.

      Balıkların eksikliğimi hissetmeyecek olması çok güzel. Ama arada yazcam bi şeyler gibi geliyor :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ya kaarşim şimdi birbirimizi mi kırcaz :D Grafik Tasarımcıya dilim dönmemiş aa :D

      Sil
  6. "Artiz gibi çocuğum lan, etimden sütümden falan faydalansan ya?"
    :D:D

    Bu arada istanbula geliyom ben, iğrenç gitar çalarım. Hatta çalmayı unuttum, ama okul grubunda filan solisttim hep -belki de sesim kötüdür ama sırf beni kırmamak için solist yapmışlardır-. Bloggerlar çalıyor şeysine gelirim. Hoş olur. Tabi olursa. Olmazsa jak taşırım, davulu söker takarım. Sonraa amfiyi fişe takarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeliyorsun Mokoko.

      Tabii ki projede yer alabilirsin, hele bi şarkıyı belirleyelim de,duruma göre ve katılım sağlamak adına zaten bir yazı yazılır.

      Sil
  7. Fotograf supermis kalitesi de iyi ama isi begenmedim acikcasi bir grafik tasarim ogrencisi olarak :P ehehe tamam dur vurma dovme ah.

    İkincisi seni instagramda buldumm hiaa :))

    Benim telefon da akilli ama yazi yazamiyorum :(( yazinin basligini yazabiliyorum anca o yuzden yazamadim kac gundur.

    3.sune katilmak istiyorum nooooolur :'( unutmayin beni e mi :')

    Veee.. son olarak iyi tatilleer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafı da o arkadaş çekti. Hem takdir ettin hem de gömdün adamı :)

      Beni instagramda bulmak çok zor olmasa gerek :)

      3. sünde mutlaka haberin olacak merak etme :)

      Teşekkürler :)

      Sil
    2. :)

      Saka yapiyorum yahu.

      Yani acikcasi blogta soyadina hic dikkat etmemistim :) bulmak guzel oldu neyse.

      Sil
    3. Bence de çok güzel olduuuu!

      Sil
  8. İyi tailler canım, yalnız benim kadar bronzlaşamazsan bronzlaştım deme :)

    İyi bayramlar :) fakat fotoğraf çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum ama ben o kadar bronzlaşamam ki sarıyım ben :(

      Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar!

      Buarada ilk yorumlara bi bakiver ya senlik bişeyler var gibi :)

      Sil