Temmuz 18, 2013

Hava Boşluğu

Selam dostlar.

Bugün çok acayip bir konuyla karşınızdayım. Böyle konular nasıl aklıma geliyor bilmiyorum. İşsizim galiba ben. Bakiyim, valla işsizim lan. İşte ondan oluyor böyle şeyler.

Efendim şimdi şöyle ki, bir gün bir çoğumuz evleneceğiz. Alışılagelmiş bir şey var ki, o da erkeklerin işten geldikten sonra günlerinin nasıl geçtiğini eşlerine anlatması falan. Tamam artık kadınlar da çalışıyor genelde ama, bahsedeceğim konuda, kadının ev kadını olması lazım. He illa yok, olmaz biz de çalışacağız derseniz, "Doğum iznindeymiş olm." diye tatlıya bağlarım olayı.

Mevzu bu. Erkek işten geliyor ve karısına anlatıyor, bugün böyle böyle oldu falan filan diye. Ama şimdi düşününce, çok yaygın mesleklerde çok ilginç diyaloglar çıkmayabilir. Yani bir öğretmenin, bir doktorun falan eve geldiğinde ya anlatacak çok bir şeyi olmaz, ya da benzer şeyler olur hep. "Hanım bugün bir sınav kağıdı okumuşum, çok çılgındı ya." Bak mesela bunun hiçbir çekiciliği yok. Doktor'unkiler biraz daha ilgi çekici olabilir. Tabii karısını kan tutmuyorsa. Tutabilir yani.

Adriana'm bile Kezban olmuş.

Şimdi benzer durumlarda ortaya çıkabilecek iki adet diyalog yazcam. Ama şöyle bir şeyi göz önünde bulundurun; kocanın böyle ilginç bir mesleği var. Hani içeriği herkes tarafından pek bilinmeyen bir şey falan. Asıl olay hatunda. Öyle bir düşünün ki, hatun tam bir Kezban olsun. Yani böyle dünyadan haberi yok. Hayallerindeki pırlantayı parmağına takmış, hayalindeki düğün salonu düğününü yapmış, göbecikleri atmış ve artık hayattan tek beklentisi kendisi gibi yetiştireceği bir kız çocuk olmuş bir hatun düşünün. Ayy ne kötü lan. Ama olsun düşünün yine de.


Şimdi ilk örnekte kocamız Arkeolog olsun. Eşimiz de Kezban:

-Hoşgeldin bey.
-Hoşbuldum, naptın?
-İşte napiyim, temizlik, bulaşık. Yeni ütüm çok güzel, saatlerce bırakamadım.
-Hee iyi iyi. Biz de yeni kazıya başlamıştık ya geçen hafta. Sonuçlar almaya başladık yavaş yavaş.
-Nsı yni ? .s.s
-7. metrede altın paralar bulduk. Muhtemelen Lidya döneminden kalmış olmalı.
-Lidya kim yaaa .s.s
-Efendim?
-Lidya kim diyorum yha ! .s.s Gidiosn her gün bi yerler kazıosun snra gelip altın diosn, Lidya diosun ! .s 
-Ne alakası var ya, Lidya ne demek sen bilm....
-AYY SUS OZAN YA RCA EDİCM ..s.s SEN GİT LİDYA HANIMA ALTIN TAK Bİ ŞEYLER YAP. SALONDA YATIYOSUN BU GECE .s.s SLK .s.s

****************

Şimdi kocamız Pilot olsun. Eşimiz yine Kezban.

-Ayy hşgeldn, kç gündr yksun Faruk, dün gelmen gerekmiyor muydu?
-Amerikadan kalktık ama, yakıt ikmali için inince, hava muhalefetinden dolayı kalkamadık tekrar, beklemek zorunda kaldık.
-İkbal mi? .s
-İkmal ikmal, yakıt ikmali.
-Artk blmyrm kimin ikbali .s.s 
-Amaan yapma şöyle zaten neler oldu gelirken.
-Neler oldu? Hostesler tokpite mi girdi yoksa :@
-Kokpit.
-Ya Faruk lafı dolandırıyorsun kesin geldler naptınız pokpitte ? .s.s
-Ya yok öyle bi şey be. Hava boşluğuna girdik, ilk başta elim ayağım boşaldı, zar zor toparladım uçağı. Neyse ki dikkatliydim de düşmedik.
-YA FAROK BEN SNA HÇ BİŞE DMİORUM TAMAM MI ! .s.s BU NE PŞKNLİK YA BYLEE !
-Lan ne dedim şimdi ben!
-HII NE DEDİN.. SUSAR MSN YA LTFN. HAVANIN BOŞLUĞUNA GİRMİŞ DE, ELİ AYAĞI BOŞALMIŞ DA, AYY YTR DAYANAMİCM BEN. ANNEMGİL DEMİŞTİ EVLENME BUNLA, PİLOT BUNLAR HER HAVAALANINDA BİR SEVGİLİLERİ OLUR DEMİŞTİ DE İNANMAMIŞTIM. CNM ANNEM GÜZEL ANNEM, BEN ANNEME GİDİYORUM FARUK ! .s.s
-Kezban durur musun, çok yanlış anladın ya.
-HEE BEN GERİZEKALIYIM ZATEN YANLIŞ ANLIYORUM HEP. GİT SENİ İKBAL YANLIŞ ANLASIN ! .s.s
-İkmal....


Aslında aklımda, kocamızın "Plastik Cerrah" olduğu bir örnek daha vardı da, çok fazla müstehcen olacak diye yazmadım onu. Ama şu ikincisi yazarken beni yerlere yatırmaya yetti. Pis yerlere yattım annem kızıcak çok.

-Patates çok güzide bir sebze.
-GÜZİDE KİM YHAAA .s.s

24 yorum:

  1. YA ŞİMDİ MÜDAHALE ETMEK GİBİ OLMASIN AMA BİR PİLOT KEZBANLA EVLENİRSE UÇAĞI KALDIRIP KENDİNİ ATSIN. DİREKT.

    ay rahatladım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten ironi orada Pera'm. Üstelik bu konudaki tek savunmam gönlün ota da boka da konabilmesi :D

      Sil
    2. Senin gönlün bir Kezban'a konarsa o zaman savunmanı kabul edebilirim :D

      Sil
    3. Savunmamı geri çekiyorum :D

      Sil
  2. ahah birincisi Adriana yi bu suratla gormek cok garip geldi. bir sekilde kadin yine tatli cikmis la.

    ama simdi anlatmadigini merak ettim ben mehehe.
    pilot iyiymis yine de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adriana!nın tatlı olmadığı bir dünyada zaten yaşamak istemem yani :D

      Ya işte adam "bugün birine slikon taktım." diye girecek, sen düşün Kezban'ı işte :D

      Sil
  3. Adriana olmuş sana adriano amk :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Ronaldinho etmesin Mokoko kardeş :D

      Sil
  4. yaaa ahahahahahahahahahaha sercan ya :D

    bu ekzbanlardan erkek mileltinin çekeceği var ama güzel olan şu alternatif olarak"doğum izni" olayı :D ben zaten orda koptum daha toparlayamadım. gerisini de kopa kopa okudum.


    farokk dedi ya. farook eşine kezban dedi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mia,

      Bütün yazılarıma yaptığın yorumlara "Ahahahahah Sercan ya :D" diye başlaman beni çok keyiflendiriyor, çok şevk veriyor :D

      Kezbanlar çok acayip ya, Pera da gönlümün bir Kezo'ya konmasını istiyormuş :D Bakalım kısmet :D

      Sil
    2. aaa di mi? sana genelde hep "ahahaha sercan yaa :D" diye yazarak başlıyorum yorumlarıma :D

      ama cidden beni en çok güldüren blog senin blogun bu aralar. bayılıyorum.

      senin gönlün bir kezbana konarsa ben de Mia değilim (ki ay hakkaten mia değilim ehe)
      ama peranın isteği, imkansız ötesi :D

      Sil
    3. Amacım güldürmek olduğu için, amacıma ulaşmış olmanın verdiği gururla bir şeyler yapmam lazım ama ne yapsam bilemiyorum :D

      İşte görüyorsun, pis Pera bana neler yakıştırıyor :P

      Sil
    4. ben bir şey yakıştırmadım gençler, sen bir şey savundun ben de tezini çürüttüm :D

      Sil
    5. Ama neden boka konan gönül benim ki olmak zorunda Pera? :D

      Sil
    6. yukarıdaki nacizane mesleklere kezbanı öngördüğün için olabilir mi acaba cınım?

      Sil
    7. Ama olamaz mııı? Ben pilot ya da arkeolog olsaydım, benim gönlümü boka kondurabilirdik. Ama benim mesleğim tur rehberliği ve bateri eğitmenliği. Başka bir vasfım yok. Bana Kezboş hiç olmaz tatlış :D (Ne kadar çirkinleştim)

      Sil
    8. peki peki allah gönlüne göre bir hatun versin, yoksa eğer :D

      Sil
    9. Yok ki ya. Bi gün elbet verecek. Fakat acelem de yok :D

      Sil
    10. Yorumlari okurken yaziyi okudugum kadar cok guldum :D

      valla bateri hocaligindan cikmaz da , tur rehberliginden basin yanabilir :D Kezbangul tatile cikti , kezbangul tur rehberine kuyruk salliyor ve kezbangil zorla adama nikah kiydiriyor diye bir genclik dizisinde kendini bulabilirsin :D

      Sil
    11. Tahtaya vur Hazel, tövbe de, aman diyim :)

      Sil
  5. ahah, güldürdün valla ya sabahın köründe.
    o kezban ne ya?? bildiğin kezban olmuş o. aa zaten kezbandı!! :))
    doğum iznine çıkarttı ya, sınırları zorlamak bu olsa gerek :D
    ama kezbanın ben çalışcağını sanmıyorum, o yüzden doğum iznine de pek gerek olcağını sanmam. tipe bak, çalışır mı lan bu?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışsın ya da çalışmasın, biz Kezban istemiyoruz Anna :)

      Sil
  6. kezban olsun adriana gibi olsun hiç olmazsa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi amaaa? Bari fiziği Kezban olmasın.

      Sil