Temmuz 24, 2013

Hanimiş Elektrik, Hanimiş?

Selam.

Klişeci Mr. Patates olarak, koccaaaman bir klişeyle başlıyorum yazıma. Aslında bu kullanacağım cümle yapısı, yeni dönem klişelerden. Yeni dönem klişesi de neyse, götümden klişe uydurdum. Efendim, "Yıl olmuş 2013..." diye başlayan klişe cümleler var ya, o şekilde olaya gireceğim. AAABİ YIL OLMUŞ 2013, HALA ELEKTRİK KESİLİYOR! (NOT: Az önce büyük harflerle yazarken, Caps Lock kullanmak gerine Shift'e basılı tuttum. 2013 yazarken de Shift'teydi elim. 2013 yerine '!=^ yazdım asdfg. Allah kimseyi Shift'le imtihan etmesin.)

"Olm elektriği ben bulmadım,
Siz yanlış biliyorsunuz.
Ben ampulü buldum amk."
                                                             -Thomas Edison
Ya elektriklerin gitmesi çok kötü bir şey. Nasıl cereyan ediyor bu olay, anlamıyorum. (Bak cereyan dedim, hani elektrik cereyan falan, kestin mi inceyi? asdfg) Yani bunun başında birisi var da mı kesiyor, yoksa harbiden teknik bir arıza oluyor bilemiyorum. Ama çok kötü bir şey. İnsanların yaşama sevinçlerini emikliyor resmen. Hani zaten çok kalmamış, böyle ayranın dibini pipetle içerken çıkan ses gibi, emikliyor yaşama sevincimizi. Pisler be.

Ben çok mallaşıyorum elektrik gidince. Şimdi bir gün, oturuyorum işte, laptop kucağımda. Klasik takılmaca işte. Günümüz genci takılmacası. Feysbuk, Tivitır akıyorum. Laaaps dedi elektrik gitti. Tüm ışıklar ve sadece ses yapsın diye açık duran TV kapandı. Ama laptop önümde, ışığı açık, cayır cayır. Bir sevindim, bir mutlu oldum. "İyi ki laptopum var." dedim. Sonra bir baktım sayfa falan yenilenmiyor. Ne oluyor lan dediiiim ve o an... O an... İşte o an... Modemin elektrikle çalıştığı aklıma geldi. Modemsiz laptop, kapkaranlık bir gecede suratıma vuran bir ışık kaynağından öteye gidemedi... Ağlamaklı oldum. Tuşların üstünde ahenkle dans eden o tontik parmaklarım, gözyaşlarımı silmek için burnumun çatından yanaklarıma doğru süzülürken asfasfsgg ne diyorum ben amk asdfg. Ya hacı o kadar üzüldüm ki, anlatamam sana. Ama sonra halime güldüm. Yani bu laptopun kapanmadığına sevinmekle, modemin elektriksiz çalışamadığını fark etmek arasında maksimum 2 saniye falan var. Ama o an içimde ne fırtınalar koptu anlatamam size. İç sesime gelecek olursak:

"Ayy elektrik gitti. Oha laptop çalışıyor. Heaa batarya tabi. Olley bee bi de masaüstü alcaktım, İyi ki laptopum var. Sayfayı yenileyeyim de bakayım ne olmuş. Hassiktir nasıl ya? Aaa modem şarjlı değil ki amk, hay beynimi sikeyim. Ühü Ühü." 

Şaka, "ühü ühü" yok.

Bu da böyle bir anımdı.

"Cızzzzzzzz."
                                     -Elektrik Kablosu
Bir de bir arkadaş, canım benim. Onun da başına gelmiş böyle bir elektrik gitmece vaka'i vakvakiyesi. Üstelik internete en çok ihtiyacı olan bir anda, OKEY OYNARKEN!1!1!1!! Arkadaşımın yanında başka bir arkadaşı var ve okey masasındaki elemanla da bir çeşit kırıştırma mevzusu mevcut. Öyle olunca arkadaşımın arkadaşı moralmen çöküyor tabi. Ama benim arkadaşım duruyor mu, yapıştırıyor cevabı asdfg. Hemen gidiyor, laptopa bataryayı takıyor. Hızlı hızlı açıyor. Arkadaşı da onu izliyor, ne yapıyor bu diye. Açıyor bilgisayarı ve sonra... Fark ediyor ki... İşte o an... O an... Masaya yüzüstü kapaklanıyor ve gözyaşlarına boğuluyor. Masanın parkemsi tahta yapısını kabartırken göz yaşları, arkadaşı omzunu sıvazlıyor "Tamam" diyor, "Tamam ağlama." Arkadaşım ne dese beğenirsiniz? Valla ben de bilmiyorum ne demiş ama, ağlamamıştır yani, gülmekten akmıştır o göz yaşları. Biz böyle insanlarız işte, ağlanacak halimize güleriz. Ama komik ya bence. Ben çok eğlendim resmen.

Hepinizi öptüm.

Patatesi attım fritöze, meğersem elektrik yokmuş. Manuel kızartcam.

16 yorum:

  1. AHAHAHAHAHAHAHA SERCAN YAAAAA! ahsjdkıjfg (telif haklarımı vermem, veremem)

    ya çok eğlenceli ve çok tatlı bi yazıydı! :D yine gece gece senin samimi yazılarına gülüyorum ehe.

    şu foto altına yazdığın açıklamalara da bayılıyom ha :D

    öncelikle cereyan eden olaylar çok hüzünlü ve bir o kadar da komik. 2013 yılında elektrik kesilir mi yahu?! diye isyan edicekken aklıma şu geldi...

    yıl 2013, sen gel bu teknolojide hala uzak odaya kadar çekmeyen wirelessın olsun.. olur mu be?!

    (bizim wireless mutfaktan sonra kesiliyor. bizim odada da yatağın sadeece bi yerinde çekiyor.. YIL 2013 DİYORUM)

    ayrıca şu 2 saniyelik zaman...... öyle bir anlatmışsın ki nerdeyse ağlicaktım :D

    " Modemin elektrikle çalıştığı aklıma geldi. Modemsiz laptop, kapkaranlık bir gecede suratıma vuran bir ışık kaynağından öteye gidemedi" ahahahaahahahahahahahaha :D ay kıyamam ay ayyyy..

    cidden oluyor öyle bir mallaşma. bilgisayara çok bakmaktan demek ki :D

    ah yazık o arkadaşının başına gelene :D ne yapmıştır bence cidden de haline gülmüştür sonra da "ya oofff yaaa!" demiştir. bence yani :D

    mauel kızartılan patatesi çok severim :D

    iyi giciliiiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha tamam Miam telifi sende kalsın, sıkıntı yok benim için :D

      Yine güldürebildiysem ne mutlu bana valla! Bi arkadaşla konuşuyorduk bu konuda, dedim hemen blog yazayım bu konuyla ilgili. Komik geldi çünkü ikimize de :D

      20 dakikada falan yazdım hatta arkadaşım şaşırdı falan nasıl bu kadar çabuk yazdın falan diye :D

      O öyle deyince, sen de yine beğenince böyle, mutluluğuma diyecek yok. Yehooo yaşasın blog yazmak!

      Manuel kızartılan patates de seni sever bence.

      İyi giciliiiiir :)

      Sil
  2. senin zaten şu anlık yazıların! <3

    cidden de çok komik bi olay o 2 saniyelik mallık :D
    ama ben o tür şeyleri çok seviyorum, tatlo - komik anılar :)

    ha bi dee patates dediğin manuel kızartılır ya di miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh yerim <3

      Patates tabi manuel kızartılır!

      Anılar demişken, Metallica'dan gelsiiiin: THE MEMOOOOORY REMAAAIIINNNNZZZ

      Sil
    2. Çok severim he metallicayı da sizi de :D

      Sil
  3. Böyle durumlarda telefonunu açacaksın, eğer internet paketin varsa ve telefonu modem olarak kullanabiliyorsan modem olarak kullanacaksın ve kaldığın yerden devam edeceksin.

    Bu arada anlatış tarzın beni bitirdi. Yaptığın betimlemelerde tut da, satı arası notlara kadar çok güzel bir yazı olmuş.

    Sonunda günümüzün gencinin sosyal ağlara bağımlılığının zararları hakkında ufak bir ders verirsin diye tahmin etmiştim ama tahminim tutmadı.

    Onun yerine patates kızarttık, olur o da olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet telefonum o işlevi görüyor ama o kadar da bağımlı olmak istemiyorum valla.

      Beğenmenize çok sevindim.

      Valla ben de günümüz genci olduğum için ders vermek işime gelmedi pek :)

      Patates benim imzam gibi bir şey. Her yazı sonunda mutlaka patatesle bir şeyler yapıyoruz

      Sil
  4. hahah :D
    benim de başıma gelmişti bu ya!
    babam dalga geçmişti hatta baya.. "eheheh sizin masaüstünüz gitti, benim laptobum hala çalışıyor! nihahah!" -babam pis pis bakar.
    "yaa nazar değdirdiniz şu modemi kapatıp tekrar açın ya.. ene ene ENEE..hay ananı" içerden "salak elektrik yok zuhaha" sesleri falan :D
    aynen o zaman, bi ışık demetinden ileri gidemiyor :D
    bence de patatesin en makbulü manuelidir!
    bizim bi fritöz vardı da, içine koyduğun zeytinyağını yemyeşile çeviriyordu. korkarım ben fritözlerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok trajikomik bir durum ya, ailecek beğenerek izliyoruz resmen :D

      Sil
  5. :D oooh gelmişken yeni yazını da okumuş oldum. Yalnız uzun zamandır internet kafe denen vahşi yaşam ortamına girmemiştim. vindovs iks pi var la :D "donatılar" "başlangıç" menülerini görünce gözüm yaşlandı.

    ya üslubunu sevsinler senin allam :D yok arkadaş ben böyle samimi yazan insanla daha çok samimi değilim gibi yapamıyorum olmasam bile samimilik şeyttiriyor biyerden :DD çok seviyorum yszılarını zaten uzun zamandır.

    ya elektrik kesilme olayı üç şeyde çok canımı sıkıyor benim, ( aslında iki de, üç deyince daha şekil bulurum bişey daha eheehe )
    birincisi, birine yorum yazarken paragrafları döşemişim elektrikler kesiliyor içim bir cız ediyor onca emek onca şey gidiverdi ulan. oluyor.
    ikincisi, tam filmin ortasındayım bir de film sitelerinden falan izliyorsam bütün part ları aynı anda dolsun diye diğer sekmelere de açmışım keyfim yerimde yatağımda yatıyorum kucakta laptop onun üstünde tabakta atıştırmalık hamburger gibi olmuşuz, elektrikler gidiyor internet de kesiliyor haliyle, o film o dizi yalan oluyor ağzımda patates parçasıyla öylece kalıyorum ya o çok acı, oluyor.
    üçümcüsü de eee.... şey. mesela bir kaç ay önce projemi tamamlıyorum, konu da harflerle ( Helvetica, Garamond ve bi tane daha vardı ) kendi portremizi çizmek, bilgisayarda çizdikten sonra da teeek tek harflerin çıktısını alıp sonra bir kağıtta üst üste yapıştırarak tekrar yapmak. Kendi aklıma sıçtım orda, insan burun deliğini niye öyle küçük yapar ! zaten almışım elime burun makasını öyle kesiyorum minik harflerimi tam o sırada elektrik gitti yetiştirmem de lazım yarın sabaha ödevi :(( mum ışığında romantik bir ödev deneyimim olmuştu asasfdgf

    öyle işte :(
    ben yazdım yine kusura bakma.
    ehe mehe.
    seviyoz seni patates ^^

    http://baykustuyu.blogspot.com/b/post-preview?token=MeaZEkABAAA.oOp6azUkdYin25CN8FKjvg.jstRS1Cr4vUYjtcbolos9g&postId=2303979508493491613&type=POST

    burda patates adamlar çizmiştim sanırım :D aklıma hep onlar geliyor senin bloguna girince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kocamaaaan yorumun için çok teşekkür ederim Hazel!

      Seviliyor olmak, bunu duymak mükemmel bir şey, ben de hepinizi çok seviyorum!

      Valla bahsettiğin durumlar çok doğru, sık sık benim başıma da geliyor bir çoğu. Mum ışığında ödev paha biçilemez bir şey. Ama değerliliğine değil, değersizliğine paha biçielemez. Ne kadar çirkin bir olay!

      Patates sizi çok seviyor. Patates adamları da yerim!

      Sil
  6. teman muhteşem olmuşşşşşş!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Miaaa'm! Önceden beyazdı yine, sonra sıkıldım bi siyah yapayım dedim. Ama siyah da çok içimi kararttı. Ben de tekrar beyaza döndüm!

      Sil
  7. aaaa nolmuş:) ama güzel olmuş ya olmuş olmuş:))

    ps: 5 gün olmuş bişey yaz artık:) hadii hadiii:))
    ps2: allaam ilk yorumum çok heycanlandığmm:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacağııım, az kaldııı :)

      ps: hoşgeldiiin :)

      Sil