Temmuz 21, 2013

Canki Sercan

Selamlar. 

Malumunuz zaman kötü. Kollamak lazım götü. Çok pis insanlar var. Bu pis insanlar yüzünden, pis olmayan insanlarda da bir ön yargı oluşuyor. Bu pis insanların genel özelliklerine bakıp bakıp, pis olmayan insanları da sırf tipleri benziyor diye pis ilan ediyorlar. Bu da kötü bir şey.

Selam. hihih.
Efendim şimdi görüldüğü gibi ben de, tipten dolayı, haklı olarak bu pis insanlardan sanılabiliyorum. Ama bakın, normalde tanısanız valla çok seversiniz, çok iyi insanım lan ben valla. Neyse işte tanısan seversin bence. Efendim insanlarda dış görünüşten dolayı bu denli bir ön yargı oluştuğu için, tanımadan kimse ne güveniyor, ne seviyor. Bunu kırmak adına yakın zamanda bazı adımlar atacağım zaten. Mesela daha bir insana benzeyeceğim falan filan. Neyse.

Bu kötü benzetmeleri genelde hiç tanımadığın insanlar yapar. Yani ne bileyim, yoldan geçerken görür, "Ulan şu tipe bak, kim bilir ne boklar yiyordur bu?" der, hakkıdır da. Ben kendimi karanlıkta görsem şöyle bi irkilirim. Zaten dinlediğimiz, yaptığımız müzikten dolayı yıllardır "kedi kesen" olarak anıldığımız için, artık alıştık yani iyiyden iyiye. Tabi dışarıdan gelen yorumlara.

Evet konuya giriyorum artık ufak ufak. Ben geçenlerde böyle çok pis insan zannedildim. Kim tarafından? Bu blogda, hakkında onlarca yazı okuduğunuz bir aile ferdi tarafından. Evet evet, bildiniz anneannem.

Efendim kendisi zaten son zamanlarda, son zamanlarda dediğim yaz başladığından beri, sürekli eve geç gelmeme, hatta eve sadece uyumak için gelmeme bayağı takıktı. Sürekli bana "Napıyorsun dışarıda bu kadar saat, nerelere gidiyorsun sen?" gibi sorular falan yöneltiyordu. Ama yani ben öyle şeyler peşinde olan bir insan değilim. Stüdyoma geliyorum, tükkanımı açıyorum. Saat 21.00'a kadar, kâh davul çalıyorum, kâh dizi izliyorum, kâh arkadaşlar geliyor, iki lafın belini kırıyoruz. Oradan da en çılgın etkinlik olarak arkadaşlarla kahveye gidip batak ya da pis yedili falan oynuyoruz. İskambil oyunlarını kaldıracak çoğunluk yoksa da, gidip bir yerde çay kahve içip sohbete düşüyoruz yani. Çok mütevazı hayatı olan bir gencim aslında.

***
Anneannem de tam bir drug dealer.
Bizim evde kullanılmayan bir tuvalet var. Tuvalet kapatılmış, üstüne dolaplar yapılmış. Bir nevi ardiya gibi kullanılıyor. Ben ulaşması kolay olur diye pantolonlarımı oraya koyuyorum. Çantamı falan filan da oraya koyuyorum. Yani gece eve geldiğimde takır tukur o ardiyada bir şeylerle uğraşıyorum.

Annem de geçenlerde şu bulaşık makinası tabletlerinden almış. Eskisi bitmeden yenisini almış, yenileri doldurmış eski pakete, bir kısmı da sığmamış. Onları da bir poşete koymuş, sıkı sıkı bağlamış ağzını, ardiyada benim pantolonların oraya atmış. Sonra oradan pantolon al, pantolon koy falan filan derken, o baya altlarda kalmış. Resmen gizlenmiş gibi.

Sonra anneannem orada bir şey ararken o poşeti bulmuş. Bakmış sıkı sıkı bağlı, içinde beyaz beyaz bir şeyler var. Allem etmiş, kallem etmiş, o poşeti açmış. Bakmış içindeki şeylere. Tutmuş bir tanesini ısırmış, tadına bakmış. Ekşiymiş tadı. Sonra ne yapacağını bilememiş. Bir kaç gün ses etmemiş. Sonunda anneme gidip söylemiş. Anlatmış olayı. Demiş ki, "Kızım bu oğlan heralde uyuşturucu kullanıyor. Zulasını buldum." Annem tabi şokta. Minik kuşu Sercan, nasıl böyle bir şey yapabilir. Annem olayı anlamaya çalışıyormuş. Kendine geldiğinde anneannem "Ben zaten anlamıştım, her gün gece yarısı eve gelmeler, o ardiyada her gece tıkır tıkır bir şeyler yapmalar falan." Annem, anneannemden zulamı göstermesini istemiş. Anneannem kalkmış ve bulaşıkmakinası tabletlerinin olduğu poşeti getirmiş. Sonra annem bir kahkaha, tabi rahatlamayla birleşince bu kahkaha daha da şiddetli olabiliyor.

Durumu izah etmiş anneanneme.

Sonrasında anneannem bu olayı "Bir şey diyeceğim ama bağırma sakın." diyerek bana anlattı. Bağırmamak elde mi! Bağıra çağıra güldüm, yerleri yumrukladım. Ama bastım eksiyi. "Bana nasıl böyle bir şey yakıştırır" da diyemiyorum yani, tipe baksana, tam bir canki.

Sonra tüm evde anlatıldı bu, tanıdıklara anlatıldı. Yerlere yatıldı, kahkahalar atıldı. Bu kahkahaları "Rakçı makçı ama Sercan temiz çocuk, yapmaz öyle şeyler anneannesi"ler izledi. Bir şey yapmamış olmama rağmen nasihatlar verildi. Hayır canki olacaksam kokaine falan bulaşırım abi, bulaşık makinası tableti aynı tadı vermiyor hiç. Ekşi de sevmem zaten.
Baksana, tam bir Extacy.

Patates tam bir cankiiiğ.

25 yorum:

  1. ahahahah sercan yaaa :D

    anneannesinin guzusuna bak sen, yalnız helal olsun anneannen inanılmaz yaratıcıymış, bence bloga girmeli bizi güldürmeli :D

    Ayrıca kedi kesiyonuz mu ya siz sdgfdsa :D kesmeyin ben seviyorum kedileri <3

    Ve evet tanıdıkça sevilen türdensin, gerçi tanımaya gerek de yokmuş hani yazılarını okumak yeterli :D o da bi tanıma şekli ama karıştırma:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten blogdaki böyle eski yazılara göz gezdirirsen, anneannemi konu alan çok yazı var. Bu ilk vukaatı değil yani, daha onlarca var böyle :D

      Kedileri sevmem, köpekçiyim ben. Ama sevmiyoruz diye kesmeye ne gerek var. Pırasa da sevmiyorum ama, hiç tutup da kesmedim :D

      Ayrıca tişikkür ederim :)

      Sil
  2. ananeye bak sen müfettiş gadget anane :D fdgffgdhjadgfh çok güldüm göbeğimi oynatarak güldüm aklıma geldikçe daha da gülecem :D
    yazık ama kadıncağıza ısırmış falan lan :S ananen seni böyle sanıyosa ohoooo sokaktaki vatandaş arkandan neler düşünüyodur annesinin minik kuşu :D sfgdsagsdgafgfdv çok güldüö göbeğim daha falza yazmama izin vermiyur :D gidiyom ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sakin ol Mirage, daha çok güldürecem sizi, enerjinizi kaybetmeyin.

      Sil
  3. hahaha :D anane iyimiş ya!
    yemiş bi de ya kıyamam, rıza babadan bikaç tık üstte şu an gözümde :D
    tipi boşver ya, yazı yazan adam pis mi olur, gayet kültürlü olur benceleyin :D
    çok güldüm ahsjadaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiyse ne mutlu bana. İlk öğrenme anımda nasıl güldüm ya, amaan :D

      Sil
  4. Anneannem de tam bir drug dealer. :D:D

    Bana da atayist, satanist ve onun gibi bi sürü sonu "ist"le biten kötü şey diyorlar.
    Hem sakal da yok, sadece saçım uzun ama o da çok şeker kıvırcık.
    bide geç geliyorum eve.
    Sonra da "kedi mi kesiyon la"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önyargı kötü şey ya. İşte bize göre şeker olan şeyler, onlara göre PİS!

      Sil
  5. Yalnız ananen iyi ki ikna olmuş :D Bi ara rastayım diye önüne gelen "hacı ot var mı? Nereden buluruz?" diye önümü çeviriyorlardı. Ambalaj nelere kadir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rastanın sadece otu hatırlattığı insanlar Bob Marley'i de düynanın en büyük drug dealer'ı sanıyorlardır muhtemelen.

      Sil
  6. Aahah anlatılınca bu kadar komik olduysa o zaman nasıl komikmiş belli değil.İyi bi kahkaha attım sayende. Biz de bol klorlu suyu babanneme rakı diye yutturmuştuk. Bazen iyi bi eğlence kaynağı olabiliyolar bu babanne/ananeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ama yazık ya :D Benim anneannenin de su sanıp, cin fondip yapmışlığı var. Düşünsene böyle, yaşlı bir teyzenin cin dolu bardağı böyle kana kana kafaya dikip bitirmesini falan :D

      Sil
  7. baktım bu sefer herkes "ahahahahah" diye yoruma başlayınca ben de şöyle başlamak istedim (k, zaten başladım bile ehe)

    tipe bak TAM Bİ CANKİ :D ahahaıhskfjfdkhjgrdfsıakjdholjjgjgj

    ya sercan koptum şu yazıya çok tatlı! :D

    fotoların altına yazdığın yorumlar.. anlatış şeklin.. yanlış anlaşılan şu olay :D

    ahahaha çok güzelmiş yahu.

    tam bi extacy.. :D
    ***

    ek olarak senin dış görünüşünde sorun yok ki. bildiğin melek gibi görünüyosun zaten baksana ilk fotoya, bakışlara filan.
    nası ya nası böyle bi yakıştırma yaparlar bilemedim. kınadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl nasıl, melek gibi mi? Allaşkına ya lütfen Mia :D

      Melek görmesek inancaz dicem de, harbi la melek gören var mı acaba?

      Sil
    2. bence öyle ya. bakışın ve muzip gülüşünle ben seni zaten çok iyi bi insan olarak gördüm.
      MELEK GİBİ. :D

      melek nası bi şey senin aklında? ben düşününce beyazlı bi görüntü geliyo gibi ama sonra gidiyo. anlamadım :D

      Sil
    3. var, benim annem valla bak <3

      Sil
    4. Ne bileyim bence sanki böyle, kanatlı, Adriana Lima gibi ama daha edepli giyinmiş. Turuncu gözlü, sarı saçlı. Ama beyaz tenli. Aslında gothic de olabilir melekler :D

      Sil
    5. ahaha aklıma kezban'lı adriana lima fotosu geldi :D

      kesinlikle beyaz tenli ama turuncu göz hayal gücümü zorladı :D aynen gothic olması mantıklı :D

      Sil
    6. Ben turuncu çok seviyom ya, lütfen turuncu olsun gözleriii :D

      Ayrıca Pera, sen "Annem melek." diyorsan, bizlere de bunu onaylamak düşer :)

      Sil
  8. :)))))) cok guldum. Artik sen de torunlarina anlatirsin bu hikayeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle anlatacağım, tabi daha çooook var :)

      Sil
  9. Yahu olay da üslubun da çok komik! Şimdi diğer 'ananeli' yazılar için biraz kurcalayacağım buraları. Etiket koysan işimiz kolaylaşırdı bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üslup her yazıda aynı yahu, illa "ananeli" olanlara bakmak zorunda değilsin :) Hoşgeldin.

      Sil
  10. sırf telefonda yorum yapamadım diye allahın dağında internet kafe bulup sana yorum yazıyorum :D çok güldüm ama ya harbiden şu saçma sapan sıkıntılarla cebelleştiğim günlerde bana umut oldun derman oldum ilaç oldun HAYAT OLDUN hıaaa.

    çik tişikkir idirim mistir pititis.

    ^^

    annaneler sevilir, yaşatılmalı ve koruma altına alınmalılar :D
    ama seninki de ayrı bir olay ya hahahaha zulasını buldum demiş yavrım ya :D

    YanıtlaSil
  11. Hazel senin yorum yapma azmini yerim! Ne kadar mutlu oldum anlatamam!

    Eğer biraz olsun güldüysen, biraz olsun o saçma sapan sıkıntılarını unuttuysan, ne mutlu bana, amacıma ulaşmışım demektir!

    rici idirim hizil!

    Anneannem bitanedir, onsuz hayat düşünemiyorum valla.

    Patlatmış valla zulamı :D

    YanıtlaSil