Temmuz 10, 2013

#BloggerlarÇalıyor

Selam dostlar.

Döndüm tatilden. Aslında bir kaç gün oldu döneli ama, ancak sizlere şey edebiliyorum. Şey etmek derken, blog yazabiliyorum işte.

Şimdi şu anda bunu okuyan herkesi eşit ölçüde ilgilendiren bir gelişme paylaşacağım sizlerle. Efendim bir avuç blogger olarak bir süredir, yufkayüreklikelgöbekli'nin başlattığı bir proje kapsamında, "Bloggerlar Çalıyor" adı altında bir şarkı kaydetmeye uğraşıyorduk. Yufka'yı takip edenleriniz varsa bilirler, daha önceden de denenmiş bir şey. Benim yeni haberim oldu. İlk olarak Kesmeşeker'in "Her şey Sermaye İçin Sevgilim." adlı şarkısını belirledik. Ama nasıl olacaktı? Herkes birbirinden çoook uzaklardaydı, kimsenin de öyle çook efsane boş zamanı yoktu ya da böyle herkesin elinin alttında kendi profesyonel stüdyosu, çok cazip çalışma imkanları da yoktu. "Dur bakalım" dedik. Ben kendi stüdyomuzda davulları kaydettim ve şarkının stüdyo faslı sona erdi! Sonrasında neler mi oldu? Akıllı telefonlara kayıt programları yüklendi, jaklar bilgisayara bağlandı, tabletin ekranından yüzümüzün aldığı komik şekillere bakarak şarkılar söylendi. En nihayetinde kayıt bitmişti. Yine zor şartlarda şarkı mikslendi, son düzenlemeler yapıldı ve görücüye çıkmaya hazır hale geldi.

"Bu işin içinde başka kimler var." ya da "Ne biçim anlatmışsın lan Allah'ın patatesi, biraz detay ver totoş." diyorsanız, projenin fikir babasının blogundaki yazıyı da okuyabilirsiniz. İŞTE BURADA.

Benim sevgili okurlarımdan istediğim, eğer blogunuz varsa, bu işi blogunuzda paylaşın. Yoksa, Twitter'dan, Facebook'tan sosyal ağlardan paylaşın. Biz bu işten çok keyif aldık, devam etmek de istiyoruz ve kesinlikle "Biz kemik kadroyuz, siz siktirin lan, biz çalalım siz dinleyin." demiyoruz. İmkan sahibi olan herkesin katılımını istiyoruz ve bekliyoruz da.

İkinci olarak size sunacağımız şarkınında davul kayıtlarını bugün tamamladım. Bakalım, o da yakında hazır olur.

İşi ilerletsek bile, yine de amatör ruhu korumak adına, sürekli bir takım değişiklikler yapacağız.

Şimdi böyle anlatınca kafanızda nasıl bir şey belirdi bilmiyorum ama buyurun bakın, kafanızda beliren ve ortaya çıkan şey birbirlerini tutuyor mu?

NOT: Yorumlarınız veli nimetimiz.

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Değil mi amaa, değil mi amaa? :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş çok :)
    ben de yeni bir kayıt olursa katılmayı çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kayıt yolda şu anda. Daha yeni başlandı. Enstrumanın nedir sevgili Hazel?

      Sil
    2. Vokal olarak yararlı olabileceğimi düşünüyorum :))
      Klasik gitarda da fena sayılmam.

      Sil
    3. Şu anda yapacağımız şarkının erkek vokalli olması gerekiyor. Ama bundan sonra yapacağımız çalışmada yer alacağının garantisini veriyorum :)

      Sil
    4. tamamdır çok teşekkür ederim :)
      tabi, önce sesimin rengini falan bilmeniz gerekiyor o ayrı :))

      Sil
    5. Normalde evet, ama dediğim gibi biz bu çalışmalarda amatör ruhu korumak istiyoruz. O sebeptendir ki, sesin ne renkse, biz de o renge uyarız :)

      Sil
  3. Ben evladımmışsınızcasına havalara girdim *.*

    YanıtlaSil
  4. müzkler harika çok beğendimm (: ama şarkının sözlerini anlamadm .p
    Başarılı Tebrikler ...

    Gülşah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım şarkının orijinal halini dinlersen ya da sözlerine bakarsan çok rahat anlayabilirsin. Kesmeşeker - Her şey Sermaye İçin Sevgilim şarkının adı :)

      Sil
    2. Ayrıca Facebook'taki paylaşımın için de, ayrı teşekkür ederim =)

      Sil
    3. rica ederim :) :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Di mi beaah! Daha neler neler çalcaz, dur sen duuuur :)

      Sil