Temmuz 16, 2013

Bidi Bidi Vik Vik

Selamlar sevgiler canlar.

Yaz mevsimi İstanbul'dayken çok çirkin değil mi? Üstelik bir de Ramazan ayı, oruç tutanlar için daha bi zor. Ben şahsen bazı insanları gördüğümde, beni afakanlar basıyor. Pantolonla nasıl dolaşılıyor mesela hiç anlamıyorum. Bir iki kere giydim öyle ama yok yani olmuyor. Böyle bacaklarımın içinin piştiğini hissediyorum sanki. O kadar dayanamıyorum. O yüzden kapri tercih ediyorum. Gönül ister ki şort tercih edeyim ama, ne götüme göre şort bulabiliyorum, ne de ağaç gövdesi gibi bacaklarımı çok sergilemek istiyorum. Ben sergilemesine sergilerim de, insanlara hoş gelmez. Hani nasıl erkekler şişman kızların mini etek ya da böyle gerilmekten transparan hale gelmiş tayt giymesini istemiyor, ben de kendi kendime, belki kızlar da dobik erkeklerin şort giymesini istemiyordur diye düşünüyorum.

Zaten babam da hala böyle kapri, üstüme baskılı tişörtler falan giydiğimi görünce sürekli "Töbe yarabbim." ifadesini takınıp "Lan büyü artık büyü." falan diyor. Ben belki içimden büyüğüm ama, dışımdan küçük gibi olmak istiyom baba! Nerden bilebilirsin baba! Keşke askılarım da olsa kışın pantolon gömlek askı falan da yapsam!

Bu yıllar önce minibüste çektiğim bir foto. Haberi yokmuş gibi çektim. Telefonla konuşur gibi yaptım ve laaps diye çektim. Hiç de anlamadı ama adam. Görüntü kaliteli değil ama o zaman öyle telefonlar yoktu. Yıllar önce dediğim çok rahat 2007.

Efendim, sıcak dedik, rahat giyinmek lazım dedik. Ama erkeklere sesleniyorum, abi Allah'ınızı seviyorsanız şu parmak arası terlik olayına "Deniz Kum Güneşli Tatil" dışında, son verin. Allah aşkına. Bak hiç vermediğim kadar Allah adı verdim. Abi o nedir ya, lütfen ya. Ekmekçi küreği gibi, kıllı ayakları sergilemek neden. Hayır bir de kot giymişsin, gömlek giymişsin falan, oluyor mu altına terlik? Çorap giyip sandalet giy, o bile daha güzel yahu. Lütfen yapmayın bak, Allah adı verdim.

***********************************************
İşte tam olarak bu.
Çok acayip bir konuya zıplıyorum. Erkekler neden genellikle tuvalette uzun kalırlar? Yani normalinden daha uzun sürer? Bununla ilgili sosyolojik bir çalışma yapıldı mı acaba. Türk erkeklerinden bahsediyorum ama sadece. Şimdi hemen fesat fesat düşündünüz tabi ama, insan her sıçtığında masturbasyon yapamaz arkadaşlar, yok öyle bir dünya, yok öyle bir enerji. Mesela WC'de gazete okumak diye bir şey var. Derler ya "Alışmış kudurmuştan beterdir." diye, o gazete fantezisi bi yerden sonra kitap okumaya falan dönüşebiliyor. İşte kitaba verdiğimiz değer! Bir de tabi şimdi yeni teknolojiler falan filan, en popüler oyunlar nerede oynanıyor sanıyorsunuz? O milyonlarca puanlaık tapınak kaçmacaları, metro kaçmacaları nasıl yapılıyor sanıyorsunuz? Ama şimdi kafaları bulandıracağım yine. WC'de zaten uzun kalındığı için mi oyunlar orada oynanıyor, yoksa oyunlar orada oynandığı için mi uzun kalınıyor? Hadi cevapla şimdi.

***********************************************

Pazartesi yeni bir başlangıç yapıyorum. Evet, karar verdim tekrar spora başlıyorum. Geçen sene 20 kilo verip, 20 günde yarısından fazlasını geri alan biri olarak, bu sefer geri almamak üzere vereceğim. Hedefim 90'a düşmek. Zaten hiçbir türlü dal gibi bir adam olamam, genlerimde yok öyle bir şey. Mutlaka iri olacağım yine ama, en azından göbekten kurtulmak istiyorum. Eğer kilo verirsem ve yüzüm incelirse, saçlarımı kesmeyi bile düşünebilirim. Yeni bir Sercan doğabilir yani yakında, bilin istedim. "Kızlar götümden ayrılmasın." gibi bir düşüncem ya da "Ayrılmicaklar!" gibi bir iddiam olduğu için değil, tamamen kendim için verdim bu kararı. Daha ince bir patates hoş olmaz mı? Hani artık bu uzun saçlı, keçi sakallı, uzun favorili halimden kurtulup da, normal standart bir erkeğe dönüşebilirim. En azından, iş görüşmelerine gitmeden önce, kafamda acabalar olmaz. "Saçı kestirtcek mi, sakal tamamen mi yasaktır, bari favorilere dokunmasa amk." gibi düşüncelerden arınmak bile bir iş görüşmesinin verimliliğini artırabilir bence. Bu yüzden, kararımı verdim. Gelişmeleri buradan takip edeceksiniz zaten güzel okurlarım benim.

***********************************************

Bir de son zamanlarda fark ettiyseniz, bloga daha çok zaman ayırmaya başladım. Sürekli yazma isteği hep vardı ama, eyleme dökemiyordum. Bu konuda sanırım, #BlogggerlarÇalıyor projesi oldu. Onun dışında tabi yorumlarını asla esirgemeyen, insana yazma şevki veren mükemmel Blogger dostların da çok etkisi var. Tek tek isim vermeme gerek yok, o insanların yorumlarını zaten son yazıların falan altında görebilirsiniz hep. Onlara teşekkür ediyor ve öpüyorum. Yorum yapmayanlar, blogger hesabı olmayanlar oluyor, sizlerden haberdar olmadığımı sanmayın canlarım. Blogu takip etmek için de Blogger hesabına ihtiyacınız yok. İzleme şeysine bastığınız zaman zaten size nasıl takip edeceğiniz konusunda seçenekler sunuyor. Twitter üzerinden falan takipçi olunabiliyor. Soranlar vardı, sanırım sorularının cevaplanmıştır.

Herkesi öperim.

Patatesin zaten kabuğu bile 30 gram. Kilo vermek neemiş. Beni kızgın yağlarda kızartın!

35 yorum:

  1. Hhahaha baştan sona tebessümle okudum ve yazılarının sıklığına denk gelmeme sevindim pattes!

    Ayrıca terlikler konusunda hem fikirim. Ki bence kadınlar da çok sık giymemeli. Rahatlığına lafım yok ama standart sayılacak güzellikteki (?-plaja göre olsa gerek :D) terlikte avmye bile gidilmemeli.

    YanıtlaSil
  2. O değil de 91 doğumlu oluşuna inanamadım, saçı sakalı kes yüzün gözün açılsın OMG!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de senin gibi bir blogdaş kazandığım için çok seviniyorum pera!

      Ya işte ben öyle büyük gibi gösteririm ama, küçüğüm ben dahaaa. Kilo verirsem ancak o zaman keserim saçı sakalı. Çünkü gıdı mıdı var, çirkin duruyor.

      Sil
    2. Blogu kapatma düşüncesiyken bunu duymak hoşuma gitti haha sağol :D

      Sil
    3. Aaa blog kapatılır mı yahu, ne kadar ayıııp. Ben de zamanında atarlanmıştım ama ergen zamanlarımdı. "Kimse yorum yapmıyo amk kapatıcam." falan demiştim de sonra bi anda herkes yorumlar yorumlar falan :D Allahım tam ergenlik :D

      Sil
    4. Zirvedeyken bırak Pera, 4. blogun son blogun olsun. Buradan devam et hep, durma.

      Sil
    5. ikiniz de blog filan hiç kapatmayınn. özellikle sen pere 4.de dur aman ha!

      bakın beni örnek alın yahu 3 yıldır aynı tema, aynı isim, aynı blog.. ohoo :D

      Sil
    6. Tema falan çok değiştirdim. İsim 1 kere değiştirdim sadece. Ama Ocak 2009'dan beri aynı blog valla :)

      Sil
  3. Patates sen yazinca ben mutlu oluyorum bu nasi is.

    Oncelikle su parmak arasi terlikli fotoyu gorunce koptum ya ahahahaha tee 2007'den beri takmis bu duruma ama cok haklisin. Adama da yazik haberi yokmussun gibi cekmissin pampa :D

    Sonracima su tuvalette oyun oynama meselesi!

    Var ya temple run rekorlarimi hep oyle kirdim. Hatta sirf oyun oynamak icin tuvalete gittigim de oldu... Sdfghsgfds

    Ayrica saclari kessen on numara olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte Mia, sen mutlu olunca, o mutlu olunca benim de sürekli yazasım geliyor. Süper hissediyorum öyle olunca.

      Yıllardır takığım tabi ya. Daha bu geyik meydanda yokken, ben haberleri yokmuş gibi çekiyordum işte sen düşün :D

      Ben de bu ara Subway Surf yardırıyorum, yalan olmasın ama oyun oynamak için tuvalete girmedim hiç, ama denicem :D

      İşte bu ara o kadar çok saçımı kesmem isteniyor ki. Şimdi tabi herkes göze hoş gözükmek ister. Artık böyle uzun saçlı sakallı erkekleri sadece liseli metalci kızlar seviyor. Onlar da artık yani, hitap edilmemesi gereken kitle. Bilmiyorum ya, bir çılgınlık yapabilirim sanırım. Saça belki hemen kıyamam ama, sakal olabilir bile hemen.

      Sil
    2. beni tuvaletten arayan arkadaşlarım oldu, çok sıkılıyorum diyip ne kadar ... arkadaşlarım var ya adfgfds :d:D:d:D:d:D:

      Sil
    3. Yok ya sacli sakalli erkekleri benim gibi 25lik yaslilar da hala seviyor ama sanki sana kisa sac daha cok yakisir gibi.

      Ama sakali kesme! Ya da kisalt ama sakal az da olsa hep ama hep olsun.

      Sakal kalp ben <3

      Sil
    4. Neyse ki bizim tuvalette telefon çekmiyor asdfghjklşişöaşdsfm

      Ben bazen arkadaşları arayınca tuvalette yakalıyorum. Direkt anlaşılıyor ama ses böyle ekolu ekolu geliyor falan :D

      Sil
    5. Çeşitli hallerimi bir yazıda bir araya toplarım karar veririz Mia. 25lik yaşlı neemiş allaasen? Unutma ben 25'im. Değişmiştik ya hani :D

      Sil
    6. ay evet ya ben 23 yazıcaktım nerden çıktı 25 yahu aa :D

      evet evet çeşitli hallerini blogda paylaş biz de görelim :)

      ben 23 yaşındayım ve saçı sakalı seviyorum :D

      Sil
    7. Ben de 25 yaşındayım ve adam olmak istiyorum artık :D

      Sil
  4. Şükür öyle huylarım yok :D

    YanıtlaSil
  5. Kilo vermee seni gobeginle seviorm..d ya da ver lan filinta gbi olursun mavis patates.d tek ricam o saclara kiyma cok guzeller oglum! Plaj terligi konusuna da hic deginmeyelm istersen?.d.d
    Bil bakalim kimiiim.d.d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşaaah :D Hani şu kötü havalar yüzünden şileye gelip denize giremeyen :P

      Sil
    2. o açıklamayı beğenmedim yalnız .s.s.s ama malesef begenmesem de yaşadm .d

      Sil
  6. Şu parmak arası terlikleri hiç bir erkeğe yakıştıramıyorum ya , itici bence. Ayrıca tuvalet fala kalmak ayrı bir keyiftir ya :)

    YanıtlaSil
  7. Patatees.
    Bak şimdi burda havalar 40 dereca. Güneş, karpuzcu dayı, harbiye dolmuşu ve yine güneş.
    Bu yüzden her yere şortla gitmek durumundayım. Akınalbella veyahutta asdasdasd marka parmak arasız terlikler rahat değil. Ee ne kaldı parmak arası.
    Cidden barzo değilim. hava sıcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şortun altına giy abicim zaten, ona bişey demem. Ama pantolonun altına giyiyorlar be yauv. Gömlek, kot ve parmak arası giyiyorlar. Benim dik duruşum buna karşı. #direnparmakarası

      Sil
  8. hoşgeldin bloguma. ben de gelirim sona yine. yorumun için teşekkürler.
    :)
    okuduğun yazı, gerçek değildi, bir öyküydü.
    yazılarımın sonunda başlıkta öykü diyorsa, kurgu yani.
    sekiz tane kurgu karakterim var.
    arada öykülerde onların yaşamını anlatıyorum.
    bir de serbest öyküler var.
    yazının altında öykü demiyorsa onlar öykü değil.
    onlar kendi ağzımdan.
    ama profilimde sölüyor, yazılarımın hiçbiri kişisel değil.
    deneme, sanat yazıları var genelde blogumda.
    resim, müzik edebiyat filan işte.
    görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, ben de laaps diye girişmişim olaya iyi mi :)

      Sil
    2. Bu arada sen de hoşgeldin :)

      Sil
  9. olur öle bazen.
    müzik ile ilgilisin.
    var bende de bikaç müzik yazısı.
    müzik kayıtları filan benzeri yazılar.
    ilgi alanların ne güzel.
    mitoloji de yazıyorum arada.
    okursun boş olunca.
    bi de, blogçularla müzik yapmıştınız değil mi.
    dinledim kaç defa.
    iyiydi.
    görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, takibe aldım sık sık bakacağım. #BloggerlarÇalıyor'u beğenmeniz de çok hoşuma gitti, teşekkür ederim. Görüşürüz :)

      Sil
  10. *yorum silindi yanlışlıkla kriz geçiriyorum şu an. tekrar yazcem baane*
    ben de geldim buralara :)
    parmak arası, tercih meselesidir giyen giyer karışmam, ama giymeyin oğlum çok çirkin olur ya. kızlara özel olsun o. biz ojemizi sürer giyeriz. (bi de eşitliği savunurum ben ha peh.)
    kilo vermek iyidir patates, yazın daha kolay veriliyor zaten. ben hiç yiyemem yazın :( 48.5'den 44.5'a düştüm bak. ölcem yakında galiba. bi dahakine blog açcak olursam nickim bayançöp olcak valla.
    -başka ne yorum yapsam diye düşünür, diğer yorumlardan kopya çekmeye çalışır.-
    ohanes, sen 91limisin patatees. pera bacım haklı, kes şu sakalları pliz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah yerim, oturmuş baştan yazmış :) Çok sağol Anna! Hoşgeldin buralara!
      Sen daha fazla kilo verme, 44,5 nedir allaasen, 0 beden mi olcan başımızaa?
      91 oluşumla insanları şaşırtmayı seviyorum, sakallarımı seviyorum.
      Hem sakal sünnettir :P

      Sil
  11. Son cümleden sonra canım patates kızartması çekti. :)
    Kilo vermek iyidir. Benimde geçenlerde böyle bir girişimim olmuştu 3 kilo verdim bıraktım.
    Yavaş yavaş tabii. Çok yüklenmemek lazım bünyeye :)
    Bloggerlar çalıyor çok güzel proje olmuş gerçekten. Çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim projede yer alan tüm arkadaşlar adına:)

      Sil