Mayıs 21, 2013

Paris'e gitmeyin!

Selam dostlarım. İyisiniz inşallah. Öperim hepinizi.


Çok değişik insanlar var. Geçen arkadaşla oturuyoruz cafede, kahvemizi içip iki lafın belini kırıyoruz. Yan masamızda iki tane hatun. Fakat o cafenin profilinden biraz uzaklar. Starbucks sanarak gelmiş olacaklar ki, kıyafetlerdi, konuşmalardı kendini ele veriyor. Starbucks'a ben de gidiyorum tamam, olay o değil. Anlattığım profili anladın bence.

Bahsettiğim cafe küçük, bahçesi de küçük. Dolayısıyla yan masanda oturan insanların muhabbetini de ister istemez dinliyorsun. Bu iki hanım abla da, yazın nereye gidecekleri hakkında konuşuyorlar. Parisler, Venedikler, Romalar, Barcelonalar falan havada uçuyor. Para var belli ki. Ama öyle bir bahsetme şekli ki yani, danışıklı dövüş gibi. Birisi Venedik'e gitmek istediğini söyleyince, diğeri ben oraya gittim demek yerine bunu farklı şekillerde dile getiriyor. "Ayy mutlaka gondola bin, çok zevkli." gibi. Sanki Venedik'te daha ünlü bir şey varmış gibi.

Velhasıl kelam, efendim konu Paris'e geldi. Paris'e giden kız tavsiyeler veriyor falan. Diğeri ne dese beğenirsin? "Ya Paris'e gitmek istemiyorum, Paris kokuyormuş." Biz sohbet ederken kız bunu söyleyince biz de bi durduk ve tam anlamıyla WTF ifadesini takındık suratlarımıza. Ablacım, Paris kokuyor nedir? Komple Paris'e osurmuşlar mı? Tüm Paris'in lağımları mı patlamış? Kokarcalar mı basmış? Bir şehir nasıl kokar? Ne kokar?

Ayırca asıl ironi de şudur ki, bunu söyleyen abla Avcılar'da bir cafe'de oturuyor. E Paris bile kokuyorsa, Avcılar ne yapsın be ablacım. Biz ölelim o zaman, evden çıkmayalım falan filan.

Patates yemeyin, kokuyor.

11 yorum:

  1. ayy allah... varcidden böyle insanlar maalesef!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prag hakkında söylediklerini anlatmıyorum bile. Gothic mimari varmış, Tarlabaşı'na benziyormuş asdşaskfsdalk

      Sil
  2. Haahahahahahah :)))) Paris de abla gelsin diye yalvariyordu zaten.

    YanıtlaSil
  3. 'cafe' yerine 'kafe' kullanaydın iyiydi, he diyebilirsin 'lan o sanki türkçe ... !' olsun yine de cafe'den iyidir...

    paris kokuyor diyor da ablam acaba paris'in hangi semtine gitmiş, oranında bi esenleri bi floryası vardır elbet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da koruyamamışım Türkçe'yi :) Valla neresine gitti bilinmez ama Paris'in Esenler'ine gittiğini de sanmıyorum. Şahsen ben İstanbul'u ziyaret etseydim, Esenler'e gitmezdim. Tur rehberi olduğum için gönül rahatlığıyla da söyleyebilirim ki, kimse Esenler'e gitmiyor :)

      Sil
    2. öyle deme neredeyse turistlerin yarısı Esenler'e uğruyor malum otogar orada :)

      Sil
    3. Hiç alakası yok :)

      Sil
  4. Paris'e "kokuyormaaşş" diyenlere bi ayar vereydin iiydi be pattiz. Şöyyle en havalısından saçlarını savura savura ağız dolusu;)))) https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150251127135198 "gerizekalı."

    nolucak bu sonradan görme tiplerin hali? şeytan diyor evlerine böcek ilacı bas bütün camları da kitle geberip ölsünler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerimin tercümanı mısın nesin!

      Sil
    2. şüphe duyman üzdü.

      Sil