Mayıs 24, 2013

Diyeceklerim Var!

Selam canlar.
Diyeceklerim var.
Madde madde hem de.
Günümüzde Patates.

  • "Yaz gelsin, yaz gelsin" diye yırtınanlar, mutlu musunuz amk? Tişörtler üstümüze yabışıyor lan. Denedim, yabışıyor. Hiçbir şey yapmayıp oturduğunuz zaman bile, terler şakır şakır akıyor. Neyse bugün biraz rüzgar vardı neyse ki. Ama bütün gün stüdyonun içinde olunca, bir de prova olunca düşün halimi. Zaten terliyoruz, artıları da var. Normale terlemeye, davul çalarkenki terleme ekleniyor. Üstüne üstlük, tam davulun üstündeki renkli sahne ışıklarını açıp provada böyle mistik bir hava yaratmaya çalışıyoruz. Kırmızı ışıklar, seksapalite falan.(Çok seksi oldu di mi kırmızıyı kırmızı yazmam?) Ama o ışıklar öyle bir sıcak ki, bir de o yüzden terliyorum. E gruptan illa ki biri hasta oluyor, klimayı açamıyoruz, bir de öyle terliyorum. Zaten stüdyodaki yalıtım malıtım derken hava girmiyor içeriye. Oradaki oksijen bize nasıl yetiyor sorguladım şu an. Vay anasını be. Sonra işte saçlar sırtıma, alnıma, yanağıma falan yapışıyor, çok çirkin. Deodorant falan hikaye abi, bir boka yaramıyor. 
  • Sıcak hava sevilir tamam, ama bu kadarı fazla. "Nem var hacı, sıcak sıkıntı değil de, nem var." diyerek genç yaşımda anneanne olmak istemiyorum. Zaten yaşımı siktir et, neden anneanne olayım amk, öyle saçmalık mı olur. Neyse. Yani benim yaz yerine kışı sevmek için çok basit bir sebebim var. Hatta oldukça klişe. Kışın monttu, kazaktı, şapkaydı, atkıydı, eldivendi falan filan, soğuktan bir şekilde korunabiliyoruz. Fakat yazın öyle mi? Çıplak gezsek ne fayda? Yine şakır şakır akıyor terler. Yani çirkin ya. Yazın her günü denize girsek neyse de, öyle olmuyor işte. İş, güç derken falan. Off ağlicam amk. 
  • Yalnız kelimesi yerine "Yanlız" yazılmasını İngilizce'de Only yerine "Onyl" yazılmasına benzettim. Güzel benzettim bence.
  • Yeni trend özlü söz: "Gözlüklerim RayBan, parçala beni hayvan." Eskiden "Parçala Behçet" vardı. Daha samimiydi. Bir de "Aşk bir sabunsa köpürt beni Pakize." vardı. O daha bir samimi. 
  • İnsanları sevme konusunda çok büyük problemlerim var. Bir insana ilk gördüğün anda ısınmam gerekiyor. Isınamazsam bitiyor olay. Çok rahatsızım bu durumumdan. Bu durumu değiştirebilmek adına, kendi kendime bunu acizlik olarak görmeye başladım. Ön yargıdan nefret ediyorum çünkü. Bu konuyu hemen çözmem lazım. İnsanları tanımadan sevmemek de neymiş amk, öyle saçmalık mı olur. Yardımı olabilecek varsa, seve seve beklerim. 
  • Yardım demişken, ya ben bir kolye arıyorum, nereye sorduysam yok. Böyle Thor'un çekici şeklinde, tersten bağlanıyor ipe falan. O kolyeden nerede bulabileceğim hakkında bir fikri olan varsa, söylesin nolur. Ahan da böyle bir şey ---> TIKS.
  • Bizim grubun gitaristi var Hakan. Çok değişik adam. Bakkala gidip de, bakkala gitmeden geri gelen bir adam mesela. Ya da bir parça limon yediği anda, kromozom sayısı değişen ve Otizm'i kucaklayan bir adam. Çok acayip adam.
  • İki tane çok güzel İngilizce söz var. Tabi İngilizce olmak zorunda değiller. Ama daha karizmatik falan yani. Bu iki lafı hayat felsefem haline getirdim gibi bir şey. Şöyle ki, "If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason." (Birisi senden sebepsiz yere nefret ediyorsa, o pisliğe bir sebep ver.) Evet, motherfucker yerine "pislik" dedim. Çok terbiyeliyim. Orospu çocuğu diyemezdim, kusura bakmayın. Diğeri ise, "If you are good at something, never do it for free." (Eğer bir konuda iyiysen, asla bedavaya yapma.) Yardır gitsin diyor yani. 
Haydin selametle. 
Patates sıcaklarla mücadeleye devam ediyor. 

12 yorum:

  1. Tamam lan tamam. Bi daha kapatmıycam klimayı :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı yazı ayrıca "Onyl" benzetmen şahane! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enee çok mu tatlı harbiden :) Çoook müteşekkirim Mia :)

      Sil
  3. şinde gardaş denişik olmüş emme biz buralağda pattiz egiyük ama adlarnın böyne buralağda geçmesinyi istemiyolla , haberin ola. Taksim/Diyarbakır

    YanıtlaSil
  4. Hacii o sıcaklar beni de öldürüyor ama iş yüzünden önce AVM'nin canına kurban dedim.Pişman oldum amk her yerim tutuldu serinlicem diye.Dikkat et ekmek parandan olma serinleyeyim derken."Gözlüklerim RayBan, parçala beni hayvan." çok güldüm asdfghjkl birde beni sevdiğini anladım yoksa çekmezdin o kadar çenemi ohh bu kadar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmem mi kuzum, severim tabi :)

      Sil
  5. Çok güldüm yeminle :) Eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, ne mutlu banaa :)

      Sil
  6. O değil daha mayıs sonundayız. Temmuz sonunda filan tarağı yedik adam akıllı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen, daha temmuzu vaaar ağustosu vaaar. Piiii daraldım şu an.

      Sil