Mayıs 14, 2013

Bloggerlı, Gündemsiz, Anneli.

Selam blogcanlar, nasılsınız, iyisiniz?

Şöyle bir kısa kısa notlar şeklinde bir yazı yazayım dedim. Resmen artık böyle ayda 1 yazan pis bloggerlara benzedim be. Emin olun her gün yazasım geliyor, açıyorum sayfayı, bakıyorum ve bakıyorum. Sayfa da bana bakıyor, küfrediyor adeta yazsana ulan diye falan. Ama olmuyor olmuyor.

#BLOGGERLAR ÇALIYOR

Öncelikle "Bloggerlar Çalıyor" adlı projeden bahsedeyim. Blogger aleminden tanıdığımız yufkayüreklikelgöbekli'nin başlattığı bir proje. İlk şarkı bir süre sonra yayınlanacak. İlk coverlayacağımız şarkı olan Kesmeşeker - Her şey Sermaye İçin Sevgilim'in davul kayıtlarını bugün tamamladım ve teslim ettim. Artık sıra diğer enstrumanlar ve şarkıyı yayınlamaya kaldı. Benim görevim ilk şarkı için bitmiş gibi gözüküyor yani. Umarım düşündüğümüz formata biraz olsun yaklaşabiliriz.

#GÜNDEM YOK

Kısa kısa notlar dedim diye, gündemden bahsedeceğim falan gibi anlaşılmış olabilir. Fakat öyle bir şey olmayacak. Böyle gündemi sikeyim afedersin. Reyhanlı'da yüzlerce insan ölürken, derbiyle gündem değişir gibi olup da derbinin de can almasından bahsedilen gündemi de sikeyim, öyle ülkeyi de sikeyim. Gündem yok.

#ANNELER GÜNÜ

Anneler gününü atlattık. Daha önce söylediğime eminim, kimin için olursa olsun hediye almak çok büyük sıkıntı benim için. O karar aşaması yok mu, mahvediyor beni. Çok da zevksiz bir insanım normalde. Gardrobumda sadece düz siyah tişörtler var. 5-6 tane de pantolonum var mesela. Farklı kombinasyonlar. Ama aslında zevkli gibiyim lan bazen. Mesela o siyah tişörtlerimin V yaka olanlarını daha çok seviyorum. Hiç V yaka kalmadığını farkedince, son V yakamla beraber diğerlerinin balkonda ıslak olduklarını fark edince çok üzülüyorum sonra.  Ama genel manada bakınca zevksizim falan. O yüzden hediye alacağım insanlara direkt olarak gider sorarım, ne istiyorsun, neye ihtiyacın var falan diye. Anneme de öyle yaptım. O da söyledi,  biz de aldık.

İşte benim bitanem, beni ben yapan meleğim burada!

Günü genelde anneme ayırdığım için, akşam dışarı çıktım. Eve dönerken bir düşünce aldı beni. Sokakta hala çiçekçiler vardı. Çiçekçileri görünce anneler günü tekrar geldi aklıma. Çevremdeki bazı insanların annelerinden nefret ettiklerini söylediklerini hatırladım, anneleriyle kavga ettiklerini falan filan. Aklım almıyor yani bir insan annesini nasıl olur da sevmez, hatta nefret eder. Öyle olsa bile bunu nasıl açık açık söyleyebilir? Ergen misin, asi misin, isyankar mısın, sapkın mısın nesin amk?

Annelik kavramı harbiden çok enteresan bir kavram. Yani böyle tarifi yokmuş gibi. Bazen itlik yapıp sesimi yükseltiyorum, fakat bu kadar mı çabuk vicdanı sızlar insanın? Sesim yükseliyor ya, normal sesime döndüğüm an pişman oluyorum. Bazen hemen reaksiyon gösteriyorum. Bazen de mümkün olduğunca çabuk bir sürede gidip sarılıyorum, o yanaklarını sıkıyorum, ısırıyorum. Zaten öyle bir durumda gidip karşısına dikildiğim an kolları açılıyor. Sarılınca da biliyorum gözleri doluyor. Yani bi insan böyle duygular hissedip, bunları bir de karşıya hissettirebiliyorsa, nasıl sevilmez o insan, nasıl nefret edilir o insandan?

Hee, çok kötü anneler yok mu? Var tabii ki. Ama işte kötü oldukları için "Anne" kelimesini taşıyamadıkları için, o kategoriye girmiyorlar bile.

Velhasıl kelam, diyeceklerim bu kadar şimdilik.

Memleketin hali kötü. Şimdi gördüm, bir dünya kötü haber yetmezmiş gibi Avcılar Yanyol'da yıldırım düşmesi sonucu bir tır metrobüs yoluna girmiş. Yine can kayıpları falan filan. Off daralıyorum amk.

Patates'in ışığı üzerinize olsun.

10 yorum:

  1. Ne tatlı adammışsın sen patates :) annen de öyle, öperim ellerinden ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe tişikkirlir yifkiyiriklikilgibikli. off çok kastı be :D

      Sil
  2. :) iki saniye once dusundum ha edibud u eklemistim ben sonra hic yazmadi. Ne oldu ki acaba? diye. Aklimi mi okuun nedir :)))
    Bu gundemin ben de ta icine...
    Oyle iste.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla akıl okuma olayından ben de korktum şu anda. Çünkü yazarken, "Belki bekleyen vardır, yazayım" falan gibisinden dedim kendi kendime :)

      Sil
    2. Bu arada Kesmeseker'i de Cenk Taner'i de cok severim! Cok guzel bir secim olmus. Merakla bekliyorum.

      Sil
    3. Enstruman çalıyorsan, herhangi bir şey, hiç fark etmez, katılımını bekleriz =)

      Sil
    4. 12 yillik bir piano gecmisim var olur mu? :) katilirim seve seve ama yurtdisindayim, o nasil olcak ki :(

      Sil
    5. Kaydedip bize yollama şansın varsa çok da rahat katılabilirsin =)

      Sil
    6. Ah ama profesyonel bir ortam gerekiyor degil mi kayit icin, studyo gibi?

      Sil
    7. Çok da gerek yok aslında stüdyoya. Ekipman, bilgisayar ve bir kayıt programı yeterli :)

      Sil