Ocak 14, 2013

Bu Adama İyi Bakın


Bu adama iyi bakın. Tanıştırayım sizi. Bu adam Cem Özyıldırım. Benim tam tamına 13 yıllık arkadaşım, dostum, kardeşim. 13 yıl bir şey değil diyebilirsiniz, ama 22 yaşında olduğumuzu da bilirseniz, 13'ün ne kadar büyük olduğunu anlayacaksınız. 13 yıl ama, dolu dolu 13 yıl. Anılarla dolu 13 yıl. İyi ya da kötü, farketmez, sonuçta birlikte yaptığımız şeyler. Muhteşem üçlü dediğim Sercan, Cem, Salih'in en ağır başlı olan elemanı. Şahsen benim annemin, "Cem gibi olsan..." gibi başlayan çok fazla cümle kurduğunu söyleyebilirim. Çünkü bu adam, o kadar düzgün bir adam ki, tam anlamıyla bir istikrar abidesi. Her konuda hem de. Daha hiçbir halt bilmezken, hadi müzik yapalım dediğimde bu adam vardı yanımda. Avcılar sahilde 8 tane esrarkeş tarafından soyulduğumuzda, bu adam vardı yanımda. İlk sahneye çıkışımda da bu adam vardı yanımda. Hep grubumun gitaristi oldu, besteler yaptı, sözler yazdı, kayıtlar yaptı. Hala da aynı gruptayız ama bu adam, mükemmel istikrarını gitarla değil, klavyeyle sürdürmeye devam ediyor. Arkadaşlarımın arasında en düzenli hayatı olan adam, bu adam. Çünkü o bir pırlanta, o bir cevher. Onu tanımadığınız için üzülmelisiniz. Bugün 14 Ocak ve kardeşimin doğum günü. Yeni bir yaşa başlıyor. Sevgilisi ya da onun deyimiyle "tosunu" Seçil'le, en az kendi kadar güzel ailesiyle ve başta ben olmak üzere tüm dostlarıyla, daha nice ve nice mutlu yıllar geçirmesi için, ben üstüme düşen her şeyi yapacağım. İyi ki varsın kankam, doğum günün kutlu olsun.

4 yorum:

  1. Canım ya, o şimdi boşta değil ki. Elimizde sadece ben varım şu an :(

    YanıtlaSil
  2. Aaa üzülmüş bi de! Yoksa ben zurna mıyım?

    YanıtlaSil