Aralık 21, 2012

Kes Elektrikleri, Korksunlar!

Olay bu değil bence.
Selamlar canlarım.

Bugün günlerden 21 Aralık 2012. Hani şu yıllardır konuşulan, Maya Takviminin bitmesi, kıyamet kehaneti falan filan. O klasik 21 Aralık yazılarından olmayacak merak etmeyin. Beni düşündüren bir konudan devam edeceğim. Her zamanki gibi sohbet havasında olacak tabi. Üşenmeyin okuyun, bu sohbette bana katılın.

Şimdi bu olay uzun süredir konuşuluyor. Buna gerçekten inanıp, büyük önlemler alanlar var ya da hiç inanmayıp hayatına olduğu gibi devam edenler var. Son günlerde biliyorsunuz bir çok ünlü kişilik, kıyamette zarar görmeyeceği gerekçesiyle Şirince'ye geldi. Şahsen biz sadece oradaki şarap güzel falan filan diye gidiyoruz. Bu dediğim hiç ilgilenmeyen kişilerin bir çoğunun zaten olaydan en ufak bir şekilde bile haberi yok. Mayalar desen, yoğurt uzatacak insanlar. En güzeli de o biliyor musun? Boşuna dememişler Ignorance is a bless diye. Neyse.

Şimdi asıl konu daha farklı. Benim de içinde bulunduğum bir gurüh insan. Şahsi fikrimi söylemek gerekirse, bir şey olmayacağına inanıyordum ben. Yani mantıklı açıklamam da şu şekildeydi, "21 Aralıkta kıyamet kopacaksa, 20 Aralık'ta nasıl hiçbir şey olmaz? Hani bu böyle gelecek, LAAAPS diye hadi bakalım deyip kopacak mı bir anda?".

Fakat buna rağmen, yani bir şey olmayacağına inandığım halde, bundan %100 emin olsam bile, hani derinlerde bi yerde bi "Acaba?" olur ya, ondan bahsediyorum işte. Genellikle işi dalgaya vurduk bugün hep ama, zaman zaman garip şeyler oldu. Anlatıyorum.

Stüdyoda oturuyoruz, gün ortası falan. Saat 16.00 - 17.00 suları falan, o aralarda bi saat. 5 kişi falandık. Bir anda elektrik gitti. 5 saniye içinde jeneratörün devreye girmesi gerekiyordu, girmedi. Hem zaten en son elektrik ne zaman gitmişti hatırlamıyorum bile gerçekten. Bugün gitti ama. Hatta sonra telefondan falan sanal ortama bakınca, Avcılar'ın farklı yerlerinde oturan bazı arkadaşların da elektrik kesintisinden bahsettiğini fark ettim. Yani sadece bizim pasajda değil, büyük bir bölümünde kesilmişti. Tabi elektrik gidince pasaj birden sessizliğe boğuldu ve dışarıdan sesler gelmeye başladı. Aynı anda bir kaç tane arabanın alarmları çalıyordu. Ulan acaba ne oluyor diye, çıktık baktık. Arabaların alarmları çalıyor, eyvallah, ama niye? Belki biri çarpmıştır, yanından sesli araba geçmiştir bilmem ne... Asıl olay şu, elektrik kesilmedi kesilmedi, neden 21 Aralıkta, kıyamet kopacak dendiği bir günde kesildi? Tesadüf mü bu? Yoksa TEDAŞ'taki çalışanlar "Eheheeh hadi bi durduralım elektrikleri de biraz korksun ibneler ihihihihih" mi dediler? Bence bu ihtimal daha yüksek. Kesin bi şaka durumu olmuş olmalı.



Sonra ben yalnız kaldım falan bir anda internet gidiverdi. "Yok artık eşeeen ziki" dedim kendi kendime. Ne kadar uğraştıysam da gelmedi. Sonra eve geldim falan, gayet her şey yolunda. Sakinim artık.

Çok geyik yapıldı bu konuda sıkıldınız bence, ben de sıkıldım çünkü. O yüzden laaaps diye bitiriyorum bu konuyu. Öptüm sizi.

Patatesi kıyametten kurtulması için yere gömdüm, ama kimse demedi ki "Aga bu nedir, kıyamet zaten yer altından gelcek..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder