Eylül 19, 2012

Mimine Kurban!

Cessiecim tekrar mim vermiş. Blog tarihimde ilk defa iki yazım üst üste mim yazacağım. Hadi bakalım :

Favori rengin?
Kıyafet seçimlerimde genellikle siyah ve koyu renkler. Ama her rengin koyusu değil tabi. Pembe dediğimiz renk, koyu olsa bile, yine pembedir yani. Bu soruya tek cevap vermem istense, tabii ki siyah derim.

Favori hayvanın?
Favori dediğim bir hayvan yok açıkçası. Köpekleri çok severim. "Sevmiyorum" diyemesem de, alıp oynaşmaktan hoşlanmadığım tek hayvan kedi. Yavru kedi değil ama, böyle büyümüş olan kedileri alıp da sevemem. Eşek arısından da çok korkarım.

Favori sayın?
4 ve 7.

Facebook? Twitter?
İkisi de oldukça aktif olarak kullandığım sosyal ağlar. İkisinin de rahatsız edici yönleri olduğu gibi, iyi yönleri de bir hayli fazla. Olay sadece, faydalı kullanabilmek. Twitter'daki futbol tartışmalarının sürekli TT olması çok itici bir durum. Ama bundan rahatsız olduğum için TT listesini WorldWide yaptım, artık rahatım. Facebook için de, istemeyenlere oyun isteğinin gönderilemeyeceği bir sistem yapsalar, çok daha tatlı olacak. Ayrıca böyle her türlü, dini, din karşıtı, siyasi ve siyaset karşıtı sayfalar kapatılsa, hatta hiç açılamasa falan. Bu tip şeylerin yeri sanal alem değil, olmamalı.

Tutkunuz?
Tabii ki 8 yıldır yarı hobi, yarı meslek olarak hayatımda olan müzik. Müzik yapmadığım bir hayat düşündüğümde, işin içinden çıkamıyorum. Öyle bir hayat yok çünkü ya, olmamalı yani. Tabi sadece çalmak değil olay. Müzik dinlemediğim neredeyse hiçbir gün yok. Bu onu tutku yapar mı? Bunlar dışında, bazı çeşit kitaplar ve bazı filmler ciddi anlamda tutkunu olduğum şeyler. Bir de ailem tabii ki.

Hediye almak mı, vermek mi?
Tabii ki de almak. Yani hediye vermek benim için her zaman işkence olmuştur. Aslında hediye vermek değil, bir hediye verebilmek için önce bir hediye alabilmek lazım. Alması çok büyük sıkıntı. Ne alacağına karar vermek falan. Hiç bana göre değil. Zira bir çok arkadaşıma doğum gününde ya da herhangi bir özel gününde, hediye almayı gerektirecek bir gün geldiğinde, "Ne istiyorsan söyle, uğraştırma beni." diye sorarım mutlaka. Tabi öyle hediye olarak, çerçeve, şamdan, kupa bardak alacak kadar da yaratıcılıktan uzak değilim ki, eminim sen de böyle düşünüyorsun zaten değil mi?

Favori günün?
Kesinlikle cumartesi.

Favori çiçeğin?
Çiçek olarak sayılmaz ama babamın balkonda saksının içinde yetiştirdiği biberlerin görünüşü çok hoşuma gidiyor. Caps de vereyim.

Babamın biberleri
Cessie'ye mimi için teşekkür ediyorum ve isteyen herkesi mimliyorum. Nil'i özel mimliyorum ama, o yazacak!

Patates'in çiçeği olacaktı en büyük tutkum o olurdu muhtemelen.

6 yorum:

  1. Ne demek, ne demek. Siz yeter ki yazın sayın Patates. Cevaplarınız çok tatmin ediciydi -mecazen yani.
    Ben teşekkür ederim yanıtladığınız için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek saygı değer Cessie, her zaman bekleriz, ama Twitter ve FB'dan dürtersen bi mimlendin falan diye, daha çabuk icabet ederim =)

      Sil
  2. Sen istersin de yazmaz mıyııımm, işler güçler biter bitmez yazıciim ;D

    YanıtlaSil
  3. Peki ya ben seni yemez miyim?

    YanıtlaSil