Eylül 13, 2012

Haydi Mimimimimimimimimimimi Yar!

Efendim merabalar yine ben.

Çok çok sevgili Cessie gayet eğlenceli bir mime yanıt vermiş ve sonrasında da katılmak isteyenleri mimlemiş. Ben de direkt olarak üstüme alındım tabi. Başlıyorum.



***

Günün nasıl geçti?
Yorucuydu. Şu eğitim hayatının her evresine başlamasından daha zor bir şey var, o da bitirmesi. İlişik kesme işleriyle uğraştım. Bir kağıda 8 ayrı mercîden imza almak falan yorucu alıyor. Bloklar arası bir maraton gibi, bir oraya bir buraya derken evdeyim. Blog başlığımı değiştirdim ayrıca, güzel olmuş mu?

İsim vermeden bahset;
Sürekli aklımda ya. Sürekli değil aslında, bazen geliyor aklıma. Çok da sık sayılmaz. Gelmiyor, gelmiyor; geldiğinde de gitmek bilmiyor. Ay dünyaya doğru osursa falan bile imkansız yani. Ayın dünyaya osurması kadar imkansız. Anla halimi.

Neden hep cam kenarı?
Aslında değil. Yani tercihen tabii ki cam kenarı candır ama bazı kurallarım var. Güneş geliyorsa tabii ki oturmam. Kafayı cama dayayıp 3 - 5 şarkı dinlemek için süblimleşmek yerine, kafamı dik tutarak 3 - 5 şarkı dinlerim. Uzun bir yolculuksa veya şehir içi otobüs motobüs olaylarında da, son durakta ineceksem eğer, o zaman cam kenarına otururum. Çünkü bende hep bir gerilim, hep bir korku oluyor ya. Sanki ben cam kenarına geçince, yanıma biri oturunca ve otobüs tıklım tıklım dolunca, istediğim durakta asla inemeyecekmişim gibi hissedip fena şekilde geriliyorum. Oturduğum o yerden asla kapıya ulaşamayacakmışım gibi hissediyorum. En iyisi son durak ya, temiz. Herkes iner, rahat rahat yayıla yayıla inerim. Ya da aslında ineceğim durak son durak değilse ve son durağa yakınsa birazcık, son durağa kadar bekler, orada iner, sonra geriye yürürüm. Yürümeyi seviyorum aslında ben. Nereden nereye geldik ya. Klasik Mr. Patates olayı oldu. Devam edelim.

Bugün kendin için ne yaptın?
Burger King'e gidip acımadan Steakhouse yedim. Ölümüne yedim ama. Birazdan da kendim için Caffe Palermo'ya gidip 1 Filtre Kahve ve 2 adet Americano içeceğim.

Twitter Anasayfa'nı aç, gözüne ilk takılan!







Düşün ki o bunu okuyacak;
Sen de biliyorsun ki şansımız yok. Seni kimseyle paylaşmak istemediğim bir gün elbet gelecek. Seni çokca sevdiğimi de biliyorsun zaten.

Kahkaha atmana neden olan karikatürler : 





Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz:
Zaten genelde klabyeye bakmadan yazıyorum yani. Bu konuya özel ne yazılır ki bilemiyorum? Bir yerde zortladım ama nerede bilmiyorum. 

Cümle düşün, sonra yerlerini değiştirerek yaz:
seni diye Ben sevdim mi ellerin olsun ?

Ctrl+V yap: 

Mim eğlenceliymiş oldukça ya. Sağolsun Cessie. 
Ben de o zaman buradan Serapus ve Nil'i mimledim gitti. Ama tabi, herkes üstüne alınabilir.
Baya eğlenceli oluyor. Bazı kısımlarda derin bir ah ohh falan bir şeyler çekiliyor ama, genel olarak eğlenceli. 

Patates yeni yüzüyle karşınızda. 

7 yorum:

  1. öncelikle blog başlığın şahane olmuş. :D
    kaptım mim i de hemen , süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuzum, haydi bakalım =)

      Sil
  2. Evet, blog başlığı çok güzel gerçekten.
    Okumak da keyifliydi efem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende =) Mim oldukça pasla, severim ben de mimleri =)

      Sil
    2. Bilsem hep paslardım!
      Bazıları gıcık oluyor mimlere, ben de mimlemeye tırsıyorum.
      O yüzden "isteyen üstüne alınsın" diye sıyrılıyorum ehe :D

      Sil
    3. Yoo yoo, gıcık olmam, yazmaya teşvik edecek her şey candır, canandır.

      Sil
    4. miminiz var o halde efem :)

      Sil