Temmuz 30, 2012

Mücver Asa Yapmasaymıştındı

Lord Voldemort ve Mücver Asası
Selam.


Ne zamandır takipçimsiniz bilmiyorum ama, ben eskiden böyle madde madde yazardım, kısa ve öz. Şimdi de öyle bir şeyler yapasım geldi. Her maddede ayrı bir kafa açma söz konusu olacak. Bazılarında yerlere yatabilirsiniz, bazılarında koşarak uzaklaşabilirsiniz, bazılarında bu blogun açık olduğu sekmeyi kapatıp, bazılarında bu blogu favorilerinize kaydedebilirsin. Her şey olabilir yani. Haydi bakalım.


  • Geçenlerde stüdyoya bir grup geldi. Her fırsatta Hard Rock grubu olduklarını belirttiler. Grubu stüdyoya soktuktan sonra çıkarken, "Kolay Gelsin." dedim ve tip tip baktılar suratıma. İnsan nezaketen de olsa bir teşekkür eder. Ama adamlar bildiğin alınmışlar bu lafıma. Çünkü Hard Rock'taki Hard kelimesini direkt "Zor" olarak algılamışlar ki içeride Hard Rock'ın normlarına uyan hiçbir şey çalmadılar. Zihniyete bak, biz zor rock çalıyoruz, bize kolay gelsin diyor. Dobik şişko. Böyle düşündüler muhtemelen.
  • Spoonerism. Bunun ne olduğunu bilenler olduğu gibi bilmeyenler de olabilir. İki kelimelik bir şey söyleyeceğiniz zaman, istemeden de olsa, ilk ve ikinci kelimenin baş harfleri hatta ilk heceleri değişebiliyor. İşte bu olaya spoonerism deniyor. Cenap Şahabettin yerine, Şahap Cenabettin demek gibi. Fıstıkçı Şahap vardı bir de. Neyse. Geçenlerde ben de sık sık olduğu gibi, bunun kurbanı oldum : Tarantin Quentino. Anladın bence.  
  • Üniversite hayatım boyunca okul kütüphanesine sadece bir kere gittim. O da kep attıktan sonra. Çok manidar bence.
  • Şile'nin köylerine gittiğiniz zaman, orada konuşulan Türkçe'nin Hint İngilizcesi'yle, Brezilya Portekizcesi arasında olduğunu anlayabilirsiniz. Fakat olay sadece oranın yerlileriyle alakalı değil. O atmosfere girildiğinde, siz de bundan etkileniyorsunuz. Geçenlerde oradaydım. Arkadaşım Ensar, bir cümlede öyle bir yüklem kullandı ki, o an hönk diye kaldım. Şöyle bir şeydi : YAPMASAYMIŞTINDI. Sonra ben düşündüm, bunun açıklaması ne olabilir. Tam anlamıyla şöyle bir şey olabilir : Pişmanlık duyulan geçmiş zamanın iş işten geçtikten sonra verilen tavsiyesinin rivayeti.
  • Kep törenimizde, bölümler anons edilip alana çıkarken, Game of Thrones Opening'i çalıyordu. Okulum gözüme girdi, ama mezun olduktan sonra oldu bu da. Bu da çok manidar. 
  • Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe, sırf sana benziyor diye, usulca yanaşıp "Kanka benim maaş daha yatmadı, sen ödesene." dedim.
  • Elizabeth'de ısrar edenler için gelsin : ELFİDA    
  • Ramazan geldi. En çok beni üzen, baterist olmam. Keşke zamanında başka enstrüman seçip ona yönelseymişim. Her Ramazan bir takım amcaların, abilerin Ramazan Davulcularıyla beni, bizleri bağdaştırarak yaptığı esprilerden kurtulurduk. Yani bateristlere ilk önerim, yol yakınken bırakın. İkinci önerim ise, bırakmam diyorsanız, sizi Ramazan Davulcusuyla aynı kefeye koyduklarında, Ramazan Davulu ile Baterinin aslında farklı şeyler olduğunu oturup da saf gibi açıklamayın. Açıklama yapmayın. Çünkü onlar farkı biliyorlar. Açıklama yaptığın halde, "Canım yaa" diyerek tutup alnından öpülesi bir konuma geçiyorsun, yapma işte o yüzden. 
  • Değişmez Ramazan iletisi/tweeti : The İftar/Sahur That Never Comes. Metallica böyle bir şey olacağını bilse, The Day That Never Comes diye bir şarkı yapmazdı. Belki yine de yapardı, ne bileyim ben. James'e sor. 
  • Bir gece son ses Lamb of God falan açıp apartmanı o şekilde sahura kaldırsam çok dayak yer miyim? 
  • İftar sonrası tweeti : "Güzel/İyi/Fena/Çok/Sağlam yedik be."
  • "Beraber duş" tamlaması, ikinci bir emre kadar "Soğuk duş" olarak değiştirilmiştir. Tarafımdan. Evet, tarafımdan.
  • O kadar da sıcak değilmiş ya. (KLİMASIZ OTOBÜSTE LİNÇ EDİLDİ.)
  • Flyleaf dinlerken annem "Böyle erotik şeyler dinlemesene sesli sesli." (Bkz, Flyleaf - All Around Me [Acoustic])
  • Günde 3 kere duş almak nedir bilir misin Mikail?
  • TRT fiyaskosu. 2012 Londra Olimpiyatları'nın açılışındaki mükemmel programı anlatırken, Voldemort temsiliyle ilgili bir hata yıktı da geçti. Aynen şöyle dedi : "Şimdi görüntüde Harry Potter filminden bir karakter olan Lord Voldemort ve elinde Mücver Asası." Arkadaş, Voldemort'un Lord olduğunu biliyorsun, koskoca Mürver Asa'yı gittin Mücver yaptın. Olm mücver dediğin kabaktan yapılan köftemsi bir şey lan. Artık asla mücver yerken ciddi olamayacağım. Umarım ileride kariyerimin ona bağlı olduğu bir iş yemeğinde menüde mücver olmaz. Kariyer falan yalan olur yoksa. Gülerim lan. 
  • Samanyolu TV'de komedi dizisi başlamış. Ama yine dinli falan bişeyler. Abi dizide BAYHAN oynuyor. İzlemesen de komik.
Amma da yazdık ha. Yorumlarınızı esirgemeyin ballarım. Öperim tükmüklü tükmüklü.

This is PATATEEEEEEEEEES!

8 yorum:

  1. Game of Thrones Opening'i ile kep töreni mi?? Okulun benim de gözüme girdi şu an:)

    Ahahah annen süper:D Merak ettim ama ofiste sesli sesli erotik şeyler dinlememek adına kendime engel oluyorum:D

    Bir de mücver asada gözümden yaş geldi. O kadar:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofiste dinlememen isabet olmuş. Zira orada da bir takım anneler olabilir. Mücver asa direkt olarak ağlamalık zaten =)

      Sil
  2. Şile muhabbeti çok fenaydı ya başkalaşım geçirdik 2 günde kendi dediğime kendim güldüm 2 saat boyunca :) Ananene selamlar ama onunla konuşurken böyle bir kelime çıktı ortaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi kankacım =) Bir sonraki blogda da limandaki kırık ayak macerasını anlatacağım =)

      Sil
  3. Ensar ve kelimelere yorumu.d yorum yazm dedm de gulmekten aklima bisi gelmio mk.d

    YanıtlaSil
  4. http://www.facebook.com/BloggerBulmaDernegi?ref=hl#!/BloggerBulmaDernegi
    burda yazılarını paylaşabilirmiyim ve sende beğendiğin yazıları paylaşabilirsin ve senin paylaştıklarınıda benim paylaştıklarım görür okuşur herkes ne güzel olur :) yardımcı olursan cok sevinirim daha çok yeni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşabilirsin, sorman kabahat =)

      Sil