Haziran 30, 2012

Memelerin İsyanı

Düğme yok ama olsaydı kavuşmazdı.
Kopça kavuşmuş nasıl olduysa.

Selam.

Nasıl blog yazılır unutmuşum yahu. 4 kere giriş yapmaya çalıştım olmadı, bu 5 oldu. Ben de bu durumu açıklayarak giriş yapmanın mantıklı olacağını düşündüm falan filan derken yaptım işte girişi, naber dost?

Şimdi diyeceksin bu adam nerede? 1 aydır hiç bir şey yazılmamış. Ah bir bilsen nasıl yoğunum dostum. Bu okulu bitirmek, başlamaktan daha çileli işmiş. Turdan önceki yazımdan bahsetmiştim. E turdan geldik, finallerdi, bitirme teziydi derken, baya bi ayrı düştük sizlerle. Ama artık aranızdayım. Gerçi finallerim bitmedi, tezimi de bitirmedim, neden aranızdayım onu ben de anlamadım işte. Neyse.

Son zamanlarda arkadaş ortamımız eski haline döndü. Dolayısıyla bir araya geldiğimizde, eğleniyoruz çok. Şimdi ortamda olan tüm esprileri yazsam, siz beni okumaktan sıkılacaksınız, ben blog yazmaktan sıkılacağım. Arkadaş ortamlarını bilirsiniz çünkü, herkesin ortamı kendine güzeldir ve en neşelisi odur. Bana göre de öyle. Ama her şeyi burada anlatırsam, söylediğim gibi karşılıklı bir sıkılma durumu olacak. Sıkıldım, sıkıldın, sıkıştık olacak. İşteş fiil kullandım. Evet.

Şimdi şu duruma da düşmek istemem. Hani vardır ya en klişesi : "Şimdi anlatınca komik olmadı ama, o zaman çok komikti." O yüzden üstünde en çok felsefe yapılabilecek bir şeyden bahsedeceğim. Başlıktan ve görselden de anlayabileceğiniz gibi memeyle ilgili bu evet.

Ev ortamındayız, oturuyoruz falan. Çok değerli Fatih Abimiz, yanılmıyorsam geçmiş zamanlardaki bir yanlış anlamadan bahsetti. Bir şarkıyı yanlış anlıyormuş. İbo'dan bir şarkı, memeli falan. Bildin değil mi? "Memeler baş kaldırmış, kavuşmuyor düğmeler." Şimdiiii. Noldu şimdi? Dur. Yavaş yavaş gideceğiz.

Bir olay olur, insanlar bu olay karşısında isyan ederler. Bu isyana diğer bir değişle baş kaldırı denebilir. Burada baş kaldıran kim? Memeler. Peki neden? Biz senin memen olmak istemiyoruz, haydi kız kaldıralım başları gibi bir durum mu var, yoksa bu tamamen düğmelerin kavuşmamasına yönelik bir baş kaldırı mı? Biz bunu düşündük ama, idrak edemedik. Yani şimdi memeler baş kaldırıyor bir şeye karşı. Ama hangi şeye karşı. Hadi diyelim düğmelere karşı bir isyan bu. Kavuşmasın ibneler diyorsun, ne istiyorsunuz arkadaşım bu düğmelerden? Barış Manço'nun da bir eseri var, nur içinde yatsın Barış Abi, o da kol düğmelerini kavuşturmamış. Memeler niye karışıyor ki? Zaten bi dk lan. İki düğme neden birbirine kavuşsun ki? Yani memeler baş kaldırmasa bile kavuşacak olan şey düğme ve düğme deliği değil mi? Haa, bluz çıt çıtlıysa orasını bilemem. Acaba o çıtçıtlarda da dişi çıt çıt, erkek çıt çıt muhabbet oluyor mudur? Hadi priz dişi, fiş erkek oluyor muhabbeti falan. Neyse işte saat de geç oldu. Görsele baktıkça da, töbe yarabbim. Gideyim ben ufaktan.

Artık daha sık görüşmek üzere. Biliyorum istemiyorsun ama, yapacak bir şey yok, yazmayı özledim lan!

Patates daha nereye kavuşsun?

7 yorum:

  1. allah belanı vermesin ne biçim güldüm bu saatte!

    YanıtlaSil
  2. Bu adam yaziyorr ya! Cok da iyi yaziyor(.

    YanıtlaSil
  3. ahaha güldüm ya
    patates iyisin yine iyisiiin.

    ama normal gözüküyorlar yani :(
    ben kızım diyedir belki de.

    YanıtlaSil
  4. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum dostlar =)

    YanıtlaSil
  5. ben o klişeye hep düşücem diye korkuyorum ama yine de anlatınca komik oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. valla ben o rezilliği çok kez yaşadım, artık korkar oldum bir şey anlatmaya =)

    YanıtlaSil