Mart 03, 2012

Kızlar Odun Olursa?

Selam.

Her ne kadar insanların vücudunun yüzde bilmem kaçı sudur gibi teoriler olsa bile, bir gerçek var. Gönül işlerinde karşılaştığımız insanların vücudunun yüzde "büyük bir kısmı" tahta. Bildiğin odun. Yani kalas gibi. Kalas kelimesini tersten oku. Evet, aferin.

Şimdi ben erkek olduğumdan mütevellit, erkeklerin odunluğu beni pek ilgilendirmiyor. Gay olsaydım belki ilgilendirebilirdi amma ve lakin, öyle bir durum yok. Ki erkeklerin "aşk" konusundaki odunluklarını bir anlatın desek kızlara, Maya Takvimi bitmeden kıyamet kopabilir. Benim bahsedeceğim şey, alışılmamış şekilde, kızların odun olması.

İlişkilerde kızların odun olması katlanılamaz bir durum. Yani şimdi en basitinden görünüş itibariyle bir erkekle kızı karşılaştırdığın zaman bile, erkeğin odun olmasına "eyvallah" deyip geçebilecekken, kızın o cici görüntüsünün altında bir odun yatabileceğini hayal bile edemeyeceğin için, kendini kandırır ve duygularını bastırırsın içine içine. Nereye doğru bastırırsın onu ben bilemem tabi, o tamamen kişisel.

Odun kızlar ne mi yaparlar? Aslında "ne yapmazlar" desem daha doğru olabilir. Mesela öyle konuşurken eski anılarınızdan biri aklına gelir ve onunla bağlantılı bir şey söylersin, espri yaparsın yani. Ama möl möl bakar suratına. Bana bakın kızlar! Aşk dediğin, zayıf hafızayı kabul etmez. Sevgilinle yaşadığın her şeyi, yaptığın her muhabbeti derinlerde bir yerde mutlaka saklamak ve bir şekilde hatırlamak lazım!

"Sevgilimle buluşacağım, çok mutluyum. Ama ne yapsak ki? Gidip en kral mekanda kahve içeriz, oradan bir alışveriş merkezinde gezeriz, hatta ona orada hediye alırım. Sonra yemek yeriz. Ordan da evine bırakırım." İşte bu okuduklarınız erkeğin bir buluşmadan önceki planları. Tabi bu erkek odun olan bir erkek değil. En az benim kadar düşünceli falan desem ne dersin? Her neyse. Bu düşüncesini sevgilisine belirtir. Tabi hediye kısımları falan hariç. Hani şöyle yapalım buraya gidelim falan filan. Tüm bunlara kızın tepkisi "Fark etmez ya." olursa, işte o zaman o kız, odundur. Hatta odun olmasını geçtim, daha böyle taze kesilmiş ağacın gövdesidir. Odunun en önde flâma tutanıdır.

Halbuki şimdi orada "Fark etmez" dedikten sonra, "Birlikte vakit geçirelim, mekan önemli değil." dese, o zaman romantiğin kralı olacak. Ama nerede onda o kafa, nerede?

Tüm bunlara rağmen, buluşursunuz ve o bahsedilen kahve içilecek yere gidersiniz. Burada artık odunluğun sınırları aşılacaktır :

-Ben bir Caramel Macchiato alayım. Sen ne alırsın canım?
+Ben bir şey almayacağım ya. 


Ulan Allahsız! Böyle bir heves kırma, böyle bir kalp kırma şekli var mı? Bu nasıl bir odunluk ya. Hayır sonra "Periyodundasın da o yüzden mi bu kadar malsın?" diye sorunca, odun olan erkekler oluyor.

"Açım" deyip de, son anda "Ben yemeyeceğim" diyenleri söylemiyorum bile hiç.

Romantik bir konuşma esnasında tuvalete gidenleri, göz gözeyken gülenleri, öpüşürken öksürenleri falan hiç açmıyorum bile. Artık siz düşünün kızlar! Biraz çeki düzen verin kendinize yahu, böyle olmaz bu iş yani!

Patates bile kızlardan daha odun değil. (Böyle de cümle kuramam işte.)

6 yorum:

  1. Beni anlatmadan önce benden izin alman gerekmez miydi Sayın G. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim Sayın Türkmen. Büyük 'odunluk' etmişim :(

      Sil
  2. Madem öyle ya da böyle odun olacak bari yontulmuş olsun az biraz şekil verilmişi törpülenmişi olsun diyerek keyifle okuduğumu belirtmek isterim sayın edibüd.

    YanıtlaSil
  3. Kendimi gördüm diyebilirim ama çok da güldüm :) Çok iyi bir eleştiri olmuş :))

    YanıtlaSil