Şubat 04, 2012

Porno mu, o ne ya?

Selam.

Uzun zamandır yazamadım. Malumunuz finallerim başladı benim. Şimdi anlatmaya üşendiğim sebeplerden ötürü, finallerim 10 Şubat günü bitecek. O nedenle biraz kasışlardayım.

Bi de 2 gün önce gizemli bir şekilde kendimi sakatladım. Gece yattım abi, gayet normaldi her şey. Sabah bir kalktım, adımımı atıp yere düştüm. Topuğumun üst tarafı, aşil dediğimiz bölgeyi hiç bir türlü kıpırdatamıyordum. Yani aşili zaten istekli olarak hareket ettiremezsiniz ama, yürüdüğünüzde bileğiniz oynar ya, ve o sırada aşil gerilir, gevşer, gerilir, gevşer. Hah işte o gerilme-gevşeme eylemlerini gerçekleştiremiyordum, acıyordu, deli gibi acıyordu. Hayır, insan uyurken ne yapıp da sakatlar kendini. Düşünüyorum, rüyamda kavga edip kimseye tekme sallamadım, içerisinde ayak bulunan çeşitli fantazilerle rüyalanmadım da. O zaman nasıl oldu, nasıl? İşte orası sonsuza kadar muamma olarak kalacak. Neyse ki, o gün sınavım yoktu. Zira hiç yürüyemiyordum. Şu anda daha iyi, sağol sorduğun için, canımsın.

Evet gerçek konumuza gelirsek, bugün size en çok utandığım anı anlatacağım. Hayatımın en büyük rezilliklerinden biri. Yani aslında benim yüzümden değil, ben burada mağdur durumdayım ama, kimse mağdur olduğumu düşünmez. En azından öyle bir durumda.

Efendim yıl 2009, 7 kişilik Dil sınıfımızın tamamı olarak Slovakya'dayız. Herkes Slovak bir öğrencinin evinde kalıyor. Benim evinde kaldığım arkadaş, başta kafa bir arkadaş. Ancak gece eve gittiğimizde, değişik bir yönü ortaya çıkıyor. Telefonuma, bluetooth aracılığıyla porno videolar yolluyor. Bak bu çok güzel, şu çok iyi falan filan. Şimdi burada ben hiç porno izlemem olayına girmeyeceğim, ki desem de kimse inanmaz ve bunu diyebilecek insan da yoktur. Neyse. Ancak öyle telefonumda o tarz şeyler bulundurmayı da seven bir insan değilim. Ama adam sana evini açmış, bir kaç gün sabredeceğiz artık diye düşündüm. Ertesi gün, projeyle ilgili kısımları tamamladıktan sonra, serbest zamanımızı geçirmek için bir alışveriş merkezi içindeki bir bara gittik. Orada oturuyorduk işte, muhabbet sohbet falan. Derken bizim arkadaşlardan, aramızda kapalı olan tek arkadaş, telefonumu aldı. Ben de önceden kapalıydım da, sonradan tülbentin iğnesini boğazıma saplayınca tekrardan açıldım. Şaka şaka, yok öyle bir şey. İşte telefonumu aldı ve bir anda çok seri bir reflekse geri verdi. Yani aldığı yere, masanın üzerine bıraktı. Telefonu elime aldım. Nokia kullananlarda alışkanlıktır, telefonla bir şey yapmadan önce, bi menü tuşuna basılı tutar ve arka planda açık bir uygulama var mı diye bakar. Ben de öyle yaptım. Baktım ki video kısmı açık. "LAN!" dedim ve açık olanı açtım bir baktım ki seks eyliyorlar. Hemen kapattım. Düşünmeye başladım. "Ben bu çocuk bunları atınca açıp da izlemedim. O zaman kim açtı bunu? En son telefon kimdeydi. Hassiktir! Ayy yavrum ya, paniklemiş direk kırmızıya basarak çıkmış da program arkada açık kalmış. Ulan rezil olduk şimdi ne düşüncek kim bilir?"


Sonra konuştuk tabi, durumu anlattım falan halloldu bir şekilde. Şimdi burada benim telefonumda öyle şeyler bulunması mı ayıp, yoksa telefonumun karıştırılması mı ayıp? Bence ikisi de ayıp değil. Bunlar arkadaş arasında olabilecek şeyler. Ama samimi olmak gerekirse, o an resmen yerin dibine girdim yani. Kim olsa aynı şeyleri hissederdi. Yani böyle bir olay karşısında, soğuk kanlılığını koruyup da "Bilgi edinmek ve öğrenmek açısından izliyorum" diyebilecek bir erkek yok ki, hatun cevabı yapıştırsın : "69'u öğrenip de ne yapacaksın sen!"


Bu da böyle bir anımdı. Belki de en rezili.

Patates yerim dibine girse üzülmez ki, zaten onun mekanı yerin dibi.

10 yorum:

  1. ''seks eyliyorlar'' :D
    Çok Teoman dinliyosun abi çooookk

    YanıtlaSil
  2. Çok mu Teoman dinliyorum :D Ben mi? :D

    YanıtlaSil
  3. kendinden yaşça büyük uzak akrabasının telefonunda oyun oynarken yanlışlıkla ferreye denk gelmek daha da korkunç bir şeydir ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf offf off :D Hem yaşça büyük, hem de uzak akraba. Şu an kafamda canlandıramadım bile :D

      Sil
  4. gördüğümde resmen çenemi yerden topladım diyeyim sen anla olayı :D

    arkadaş falan olsa gene olayı açıklarsın,kafanda oturtursun bir şekilde ama akraba olunca çok pislik bir durum :D

    YanıtlaSil
  5. Ben olsam öyle bi durumdan sonra, kuzenlerime falan anlatırdım ya. Falancanın oğlu var ya, telefonunda neler var off görmeniz lazım falan diyerekten :D yani böyle bir durumu birileriyle mutlaka paylaşmam gerekir, içimde saklayamam kesinlikle :D

    YanıtlaSil
  6. ben söylemek yerine ölü taklidi yapmayı tercih ettim :D
    olay patlamasın babında :D
    ''hani görmemiz gerekiyo lan hadi bakalım''
    desem bana çok da iyi bi şekilde bakacaklarını sanmıyorum :D:D:D
    sonuçta adam tüm ''iyi niyeti''yle oynamamız için telefonunu vermiş yani :P

    YanıtlaSil
  7. İyi niyet patlaması yaşamış resmen ama :D Eğer birinin telefonunda tuş kilidi, güvenlik kodu girmeden açılmıyorsa, o telefondan kork, ben sana diyim :D

    YanıtlaSil
  8. bence de iyi niyet patlaması :D
    evet ya haklısın,adam çok ''önemli'' ve ''aşırı gizli'' şeyler taşıyordur telefonunda naapsın garibim :P :D

    YanıtlaSil
  9. zaten yıl olmuş 2012. şurda Maya takviminin bitmesine kaç ay kalmış. hala telefondan seksli şeyler izlemek saçma. ya da pc'ye yüklemek falan. sürekli aynı şeyler izlenir mi yahu :D bir sürü site var, gir izle yani :D

    YanıtlaSil