Şubat 15, 2012

Empati kur, Rahatlayacaksın


Ben davul çalarken video'ya kaydettim naber?

Onu bunu bırakın da, dostlarıma yıllardır söylerim müziğin benim için bir deşarj aracı olduğunu. Sinirlendiğimde, stres yaptığımda, üzüldüğümde, kısacası kendime gelmem gerektiğinde, kendimi o davulun başında buluyorum. Çok da değil ha, izlediğiniz ya da izlemediğiniz ya da sonra izleyeceğiniz ya da zikinizde bile olmayan video yaklaşık 9 dakika. Rahatlamak için o kadar zaman yetiyor işte. 9 dakikada sizi rahatlatacak bir şey var mı? Vardır tabi, kişiden kişiye rahatlama şeyleri değişebilir. Ama beni rahatlatan bu işte.

Rahatladığım anlarda ve rahatlama sürecinde suratımın aldığı şekil yüzünden suratımı almadım video'da. Şaka şaka, aslında ayarlayamamışım o yüzden çıkmamış suratım ama, çıkmaması daha iyi olmuş. Bu da benim bahanem işte. Haydi izleyin bakalım. Belki siz de rahatlarsınız. Empati kurun, kendinizi yerime koyun. Ama yerime koymadan önce beni tabureden kaldırmayı unutmayın, yoksa mazallah. Töbe bismillah.

Öptüm.
Patates'in stres atma yöntemleri daha farklı tabi.

1 yorum:

  1. Empatiyi kurdum ...=) aynen katılıyorum sana müzik yapmaktan daha çok keyif veren, kafayı rahatlatan, koca bir oh çektiren bir başka aktivite yok yahu. Paylaşım da iyiymiş. Takipteyim

    YanıtlaSil