Şubat 26, 2012

Bana Bir Yol Gösterin, Yardım Edin.

Selam.

Dostlar ben hiç iyi değilim. Gönül işlerim hiç güzel gitmiyor. Her seferinde bir şekilde boka sarmayı başarıyorum. Bu nasıl oluyor anlamıyorum, ama bir şekilde oluyor. Laf aramızda kendimi yine alkole verdim. Bu gidişatım hiç hoş değil. Kafa güzel eve gelip, abuk subuk takılıyorum. Twitter'da insanları bezdirmiş durumdayım. Resmen trollük yapıyorum. Ama istemeden. Sabah bir bakıyorum, yine trollemişim, yine trollemişim. Son trollediğim geceden bazı tweetleri ardı ardına kopyalıyorum aşağı, bir paragraf şeklinde. Ne durumda olduğumu anlayın. Konu nereden nerelere geliyor. Buyurun :

"Beklenen mesaj sendin aşkım. De get gelme gavat. Adele diyince aklıma kaslı adeleler gelmesi sadece bana özel bir şey değil bence. Adele dediğin adeledir çünkü. Rihanna deyince aklıma geleni söylemeyeceğim. Zenci en nihayetinde. Anladınız siz. Çüklü şeyler yazmak istiyorum ama, aklıma gelmiyor. Ne var ki çüklü? Dolmuş küllükteki tek boşluk oluyor ya, çekirdek kabuğunu denk getiremiyorsun. Kayarak yere düşüyor kabuk. İşte hiç hoş değil o. İnternetim kesilse de rahatlasam şu an ya. Adele dinliyim bari. Adele dinleyeceğim dedim fakat teknik bir arızadan dolayı kısmetime Marilyn Manson geldi. Hem de This is the New Shit. Şimdi onu bunu bırakalım ve samimi konuşalım. Alkol yaramıyor insana. Ama bir yandan da yarıyor. Yarıyor derken, böyle ortadan ikiye yarıyor manasında. Hani 0'ın 8 olması gibi. Sonra da "oo" olması gibi. Miyoz bölünme.Miyoz bölünme diye bir şey olmadığını ben de biliyorum. Ama mitoz mu yoksa mayoz mu karar veremedim. Coverladım ben de. Çok tatlı bir kafa yakaladım hiç uyumak istemiyorum. Şu kafayla Smooth Criminal'i David Garrett'den dinlemek, yapmam gereken en son şeydi. Neden yaptım? Çünkü en son yapmam gereken şeyleri ilk başta yapmayı çok severim. Buna her şey dahil. Mesela biriyle arkadaş olup sonra ona aşık olmak yerine, önce aşık olup sonra arkadaş olmaya çalışırım. Boka sarar tabi. Ayrıca eski sevgilimin aradan geçen onca aydan sonra beni affedeceğini sanacak kadar gerizekalı da olabiliyorum. Gerçi affedilecek bi şey yok. Zaman zaman kendime hayret ediyorum bu konuda. Nasıl bu kadar sarışın olabiliyorum? O kadar da sarışın değilim ki, açık kumral sayılırım. Sözüm meclisten dışarı tabi. Her sarışın aptal değil sonuçta. Ben de sarışın değilim tam. Ama aptalım. Eee o zaman? Demek ki o zaman olayın sarışınlarla bir ilgisi yok. Tamamen uydurmuşum şu an. Güle güle, gidiyorum ben. Korkun olm benden. Sıçıcam ağzınıza."

Bunları blog'a yazacakken Twitter'da yakınmışım. Ama bu durum hiç iyi değil bence. Yani tamam düşününce "Aaa ne güzel, çok tatlı" falan diyor olabilirsiniz ki tatlı falan değil bence, rezillik ve ötesi. Bana yardım edin. Yardımdan kastım sevgili bulun falan değil, yardım edin işte. 5 yıl önceki halime dönmek istemiyorum.

Saygılar sunar Patates.

5 yorum:

  1. pek tatli falan da demiyoruz bu arada. toparla kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kimsin, onu da söyle, ona göre "toparla kendini" kısmını daha ciddiye alayım.

      Sil
  2. en azından facebooktan twitter postlarını kaldırmakla başlayabilirsin işe.

    YanıtlaSil
  3. Malesef söylediğin şeyin konumuzla uzaktan yakından bir alakası yok.

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kendisiyle barışık olması güzel bişey(bkz ben gerizekalıyım),, Alkol konusundada tekila shot öneririm acısız ve hızlı..

    YanıtlaSil