Şubat 17, 2012

Balayı'nın Ardındaki Mükemmel Gizem!

Yatağın ayakları da ayrı güzelmiş.
Selam.

Bir gün evleneceğiz değil mi? Yani bir çoğumuz. Ya da bir kısmımız. Belki de kimse. Amaan, neyse işte evlilik diye bir gerçek var. İnsanlar evleniyor. Evlilik sektörü hiç kesintiye uğramaz. Bu devirde nikah memuru olacaksın hacı, hiç işsiz kalmazsın. Tabi bir de evlilikten nemalanan BALAYICILAR var. Bahsetmek istediğim konu da bu. Balayı nedir, niye yapılır? Balayının arkasındaki muhteşem gizem! Ta tam tam ta tamm!

Şimdi balayı, ingilizcesi direkt aynı şekilde honeymoon. Bildiğimiz arıların yaptığı bal ve 1 yılı oluşturan aylar. Şimdi bu balayı hadisesi, saçmalığın daniskası. En azından isim itibariyle.

Şimdi ilk olarak, ben balayı diye gidip de 1 ay geçiren bir çift görmedim. En fazla BALHAFTASI ya da BAL10GÜNÜ oluyor. Türk mantığı işte : 1 hafta 10 gün. Bal olayı da işte, bal gibi tatlı bir zaman dilimi. Gündüz ye iç eğlen, gece... Öhöm öhöm. Anladın işte. Bal diyoruz, eğlen diyoruz, söylettirme bana seks eyliyorlar diye.

Şimdi Winnie The Pooh'u hatırla. Winnie bir çizgi film kahramanı ve bir ayı. Balı da çok seviyor. Çünkü ayılar bal sever. Balı da arılar yapar. Arı ve ayı. Ne kadar benziyor isimler. Ayılar bal sever dediydim. Bal ve ayıyı yan yana kooooy : 40 Yapar! Oldu mu sana BALAYI. Buradaki ilişkiyi çözebildiniz mi? Devam ediyorum.

Damadı bir ayı olarak düşünün. Gelini ise bal. Ayılar bal görünce ne yapar. Yer. Damat gelini ne yapar. Yer. Yani damadın geline bir saldırısı söz konusu olduğunda Bal ve Ayı kelimeleri birleştirilmiş.

Ha eğer diyosan teorin yanlış, teorimi çürütmen lazım. Bu da ancak nasıl olur? Evleneceksin, karını alıp bal gibi 1 ay geçireceksin. "Bak bizimki BALAYIYDI!" diye dikileceksin karşıma. İşte o zaman bu gizem çözülecek şampiyon!

Beni dinlediğiniz için teşekkürler.

Patatesle balı birlikte deneyeceğim en kısa zamanda.

2 yorum:

  1. Ballı hardal var pampa. Boşuna patatesi bala batırma bence :) Yatağın ayaklarını ben de sevdim!

    YanıtlaSil
  2. Ballısını sevmiyorum hardalın ya. Normali daha iyi. Yatak canmış gerçekten de =)

    YanıtlaSil