Aralık 09, 2011

Reenkarnasyonal Hikayem



Selam.

Bilindiği üzere tipim vikingleri andırıyor. İskandinavya'ya dair her şeyi sevdiğim gibi, tarihlerini, mitolojilerini de çok seviyorum ve vikinglere benzetilmek beni rahatsız etmiyor. Aksine hoşuma gidiyor. Geçen hocalarımdan biri de bu benzerliği farketti.

Bu hocama daha önce, Hintli turistlerle yaşadığım kötü tecrübeleri anlatmıştım. Hintlileri sevmediğimi söylemiştim. Nasihatlar gelmişti tabi peşinden, işte rehber olacak insan, tüm insanları sevmeliymiş falan filan. Tabi kafası güzel Hintliler, sana gelip de, "Önüme geç, belinden sarılayım Titanic yapalım" demiyor, bana diyorlar.

Şimdi olayın özü bunlardan ibaret. Lâkin şunu eklemem gerek. Bu hoca Reenkarnasyon'a inanıyormuş. Yani bildiğimiz ruh göçü. Bildiğiniz gibi Hindistan'daki kast sistemi hakim. Yaşadıkları sürece insanlar bir üst kasta ya da bir alt kasta geçemiyor. Ancak öldükten sonra, iyi bir hayat yaşadıysa bir üst kastta tekrar dünyaya geliyor. Kötü bir hayat yaşadıysa, hayvanlığa kadar yolu var. Mesela inek eti yememelerinin, ineği kutsal saymalarının sebebi de bu. Hani ölen bir yakınları, belki inek olarak dünyaya gelirse, onu yemeyelim diye. Neyse dağıttım yine konuyu ya.

Reenkarnasyon kavramına göre, hoca benim hikâyemi çözdü. Buyurun :

"Sen önceki hayatında kesinlikle bir Viking'din. Bu yeni hayatına ise, vücudunu da alıp gelmişsin. Bilinç altında bunun farkındalığı var. Bu yüzden böyle saç sakal uzatıyorsun, bu yüzden vikingleri seviyorsun. Muhtemelen bir Viking gemisinin kaptanıydın ve bir gün bir fırtınada yolunu kaybedip, Hint Okyanusu'na sürüklendin. Oradan Hindistan'a gittin ve oraları yağmaladın, Hintlilere eziyet ettin. Şimdi ki hayatında ise onlar senden intikam alıyor. Sen yine aynı kastta kalmışsın ama, aynı kastın daha alt bölümlerindesin. Olay bundan ibaret."

İşte böyleymiş. "Hocam ne içtiniz?" diye soramayacak kadar saygılı olduğumdan, sormadım.

Patates önceki hayatında portakalda vitaminmiş.

9 yorum:

  1. :D ciddi miydi bunları söylerken :)
    haha bir anda mı çıktı bunlar hocanın dilinden? :) vay be :) seni Viking seni:) Mehmet Turgut bıyıkların da hep bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz ciddiydi ya, gerçekten öyle olduğunu düşünüyor :D

    YanıtlaSil
  3. Parapsikolojiyle ilgilenenler gerekli boyuta geçmek için ot'da kullanırlarmış. Onun etkisidir =D

    YanıtlaSil
  4. Böyle boyut mu olur lan? :D

    YanıtlaSil
  5. Hocam neyin kafasını yaşıyosunuz siz de demezsin, saygılı olduğundan vesselam.
    Ayrıca şimdiye kadar benzetmemiş olmam da ilginç Viking Gülsümoğlu.

    YanıtlaSil
  6. Bence de aynen boyle olmustur hi hi, baska aciklamasi olamaz!

    YanıtlaSil
  7. Viking deyip deyip gaza getirin böyle beni, yarın öbür gün İsveç'e yerleştiğim zaman arkamdan ağlarsınız ama söyliyim!

    Sen de mi Joy, yapma allaasen :D

    YanıtlaSil
  8. Hocanla tanışmak istedim... Kimbilir ben neydim eski hayatımda :/ Gemileri kafanda tutup koşturma düşüncesi de sana cazip geliyorsa eğer, bence adam kesinlikle haklı. Bu gemi hikayesini daha sonra anlatacağım sana özelden mözelden. Saygılar Viking kardeş!

    YanıtlaSil
  9. Reenkarnasyona inandığını söylemeyeceksin değil mi küçük tavşancığım?

    YanıtlaSil