Aralık 31, 2011

Patates'e Eleştiri!

Selam canlarım.

Şu 2011 bitse de artık temiz bir sayfa açsak artık. Yoksa ben bu gidişle yeni yıla nezarette falan gireceğim. Herkes sabrımı sınamaya çalışıyor. Öncelikle sabah 9'da gürültüyle uyandım. Apartmanımıza yeni taşınacak olan insanların evinde tadilat varmış. Evet cumartesi günü, sabahın köründe. Sabrettim ama bir şey yapmadım, kendime engel olabildim. Neyse bahsetmek istediğim asıl konu bu değil.

30 Eylül 2011 günü, TNT'de yani başlayan Dedektif Memoli dizisi hakkında bir yazı yazmışım. Yazıda hakaret sayılabilecek herhangi bir unsur yok. Sadece kendi çapımda bir eleştiri yapmışım. Az önce onunla ilgili Facebook'tan bir mesaj aldım. Birisi kendini Memoli'ye adamış, beni eleştirecek. Ama seviye yerlerde. Küfürler falan filan. Zaten Türkçe yazmayı da bilmediği çok açık. Bana yolladığı mesajı hiç dokunmadan kopyalıyorum :


bu yazıyı yazmışsın olmayan beynine sıctığım memoli

herkezin hayranı sen kinsinde memoliyi eleştiriyorsun

boktan diye laf söylüyorsun sen bok beğinli olmasan

memolinin bokunu yemezsin izleme o tür sacma malca

yazılarını yazma elalemin bokunu yalama tammı

Ben sadece güldüm. Özellikle "Memoli herkesin hayranı" kısmında yerlere yattığımı söyleyebilirim.
Neyse yorum sizin =)

Eleştirilen yazıya bakmak isterseniz : YALNIZCA İŞ ARKADAŞLARIM BANA EDİBÜD DİYEBİLİR

3 yorum:

  1. hmmm şincik bu bir ergen olsa gerek beğin kavramı çok gelişmiş bir ergen liseli travma geçirmiş yazık :D memoli bana hayran sercanım benimkini yemeden duramaz:D güzel yemek yaparım o yüzden yani :D

    YanıtlaSil