Aralık 23, 2011

Melek Gibi İnsan Bu Kız...

İnsan vardır, seversin. İnsan vardır, çok seversin. Hep yanında olsun istersin. Cismen olmasa da, ruhun hep onunladır. Onun ruhunun da seninle olmasını istersin. Öyledir de, bunu bilirsin hep, derinlerde bir yerlerde daima hissedersin. İşte o sensin.

İnsan vardır, sıfatı önemsiz olan. Kankaymış, kardeşmiş, dostmuş, düşmanmış. Hayatındadır bir kere o. Çıkmamak üzere girmiştir ve istese de çıkamayacağını içten içe hissetmiştir. Aynı hisleri sen de yaşıyorsundur ki, o insan önemlidir senin için. İşte o sensin.

İnsan vardır, tek sözüyle atlayıp kilometreler aşacağın. Tek sözüyle nefes almayı bırakabileceğin. Tek sözüyle oturup kalacağın ve tek sözüyle kalkıp şahlanacağın. İşte o sensin.

İnsanlar vardır, özel günlerinde hatırlanmak ister. Özel gün dediğim Orkid'le falan alakalı olan özel gün değil, fesatlık etme. Özel gün derken, hani doğum günü falan. Hani şu dakikadan itibaren olan şey. Senin doğum günün. Heh işte ben onu kutlayacağım.

Seni çok seviyorum kuzum benim, hep yanımda kal. Hep ama, hep. Üniversite kazandım diye havalara girme, patlatırım o beynini, ümüğünü sıkarım.

İyi ki doğdun balıms, nice senelere.
Hadi öptüm.

2 yorum:

  1. Vay be... Farklısın sen Sercan, sen bi gün meşhur bi adam olabilirsin gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de istiyorum meşhur olmak ehlikeyf. Onun için roman falan yazıyorum, tutarsa meşhur olurum bence =)

    YanıtlaSil