Aralık 20, 2011

Islaklık...

Selam.

Islaklık, ıslak olma durumu. Pazar gecesi biten Pamukkale turunun büyük bir bölümünde adımın önündeki sıfat. Islak Sercan... Tıpkı tam 1 yıl önce Bodrum Turu'nda olduğu gibi. Daha otele gitmeden hali hazırda ıslak ve hasta bir Sercan vardı.

Hayat çok ıslak abi. Yağmur yağıyor ıslanıyorsun. Otele gelene kadar kuruyor kıyafetlerin üzerinde. Üzerinde kuruduğunda kaçışın yok, hastasın. Islak olduğun için hasta olduktan sonra, sırasıyla Termal Otel'deki ılık yüzme havuzuna ve termal havuza giriyorsun. Yine ıslanıyorsun. Sonra üstüne gidip sıcak bir duş alıyorsun. Yine ıslaksın. Yani bu ıslaklık durumu böyle bir durum. Hasta olmak için de, iyileşmek için de ıslanmak lazım. 

Bi de daha iğrenç bir durum var. Bazen hasta olduğunda, iyileşmek için terlemen gerekir. Terden ıslanman gerekir. Bu daha iğrenç. Terden ıslandıktan sonra duş almak gerekecektir. Bu durumda tekrar ıslanacaksın.

Bira göbeği diye bir şey vardır. Bira da ıslaktır. Bu ıslak şeyle kilo alırsın. Bira göbeği olur yani. Sonra o kiloları vermek için spor yaparsın. Kilo nasıl verirsin? Evet terlemen lazım. Yine ıslanacaksın. 

Romantizm deyince aklınıza yağmur altında ıslanmak geliyor değil mi? Saçma değil aslında, güzel bir şey. Sevgilinle beraber ıslanmak, ıslanmaların en güzeli belki de. Ama yine de ıslak.

Yaz tatilinin amacı nedir? Denize havuza girmek. Yani ıslanmak. Sadece ıslanmak için yurtdışına falan tatile gitmek de neyin nesi? Peh.

Gördüğünüz gibi dostlar. Islanmak, hayatımızın merkezindeki bir kavrammış meğersem. Benim gibi boş iş müdürleri varken, bu tip sırları açığa çıkarmak zor olmayacaktır. 

Seviyorum Sizi.

Patates, ne olur ıslak ıslak bakma öyle. 

3 yorum: