Aralık 31, 2011

Hiç Tasvip Etmediğim Hareketlerde Bulundum

Selam.

Şimdi bugün yaşadığım kötü bir olayı, komik bir olaya bağlayacağım. İlk anlatacağım şeyleri örnek almayın, hoş şeyler değil.

Otobüsteydim. Okuldan eve dönüyordum. Özel bir konudan dolayı bünyeme sinir hakimdi. Oturduğum koltuğun arkasında, 2 adet "apaçi" diye tabir edilen genç vardı. Olasılıkla benle yaşıt ya da 1-2 yaş büyüklerdi. Zaten adamlar bağıra bağıra ve küfürlü biçimde konuştukları için, otobüsteki tüm insanlar onlardan rahatsız olmuşlardı. Sonra derken bunların muhabbeti, insanların dış görünüşüyle alakalı bir şeyler konuşuyorlardı. Derken koridor tarafında oturan dingil, "Hele ben saç uzatanları hiç anlamığom amua goyim." dedi. Önünde uzun sırma saçlı ben otururken dedi bunu. 2 saniye bekledim. O 2 saniye içinde kendi kendime, "Ulan aylardır spor yapıyorsun, kolların hayvan gibi oldu, dalaş şunlara, bi bok yapamazlar." dedi. Bunu hemen düşünüp kararı verdikten sonra, önce kafamı çevirip arkaya doğru ters bir bakış attım. Sonra yine aynı dingilin "Hah, bak bunun gibi NİHOHOHO" demesiyle ayağa kalktım ve ağzına doğru sağlam bir yumruk attım. Nasıl bir hırsla vurduğumu tahmin bile edemezsiniz. Tek bildiğim, onun yerinde olmak istemezdiniz bence. Sonra o dingil bi afalladı. Noluyo lan falan derken, cam tarafındaki mal bana bir yumruk salladı. Sol elimde onun elini tutup, bir tane de buna vurdum. Tahmin ediyorum ki, burnu kırıldı. "KATIRT" diye bir ses geldi çünkü. Neyse. Bunu neden böyle ballandıra ballandıra anlattım, ona da bi anlam veremedim. 2011'in ilk kavgasıydı benim için. Ama bu son lan, bu yıl başka kavga etmicem, söz.

Şimdi asıl olay buradan sonra başlıyor. Gülsem mi, ağlasam mı bilemedim. Çocukları döven benim, ama otobüsten zorla indirilenler, adeta atılanlar onlar oldu. Sonrasında ise, arkamdaki herkes muhabbet etmeye falan başladı. Teyzelerinden biri şunları söyledi : "Bu inen zibidilere mi kaldı bizim geleceğimiz? Şuraya bak, ne güzel böyle okul okuyan bilgili, entel çocuklarımızı böyle küstürüyorlar. Sen üzülme oğlum, senin suçun yok." dedi. Bu sonda söylediğini eklemesinin sebebi de, o sıralarda sinirden elimin ayağımın boşalmış olması olabilir. Neyse, teyze bunları söyledikten sonra, artık geri dönüşü yoktu. Her kafadan bir ses çıkmaya başladı. Ama işin garibi ne biliyor musun? Hiç bana olumsuz bir şey diyen yoktu. Herkes o çocukları dövmemden memnun olmuştu.

"Zaten bağıra bağıra konuşup küfür edip rahatsız ediyorlardı herkesi."
"Çocuğun saçıyla dalga geçtiler, ne yapsaydı."
"Ay nasıl dalga geçtiler benden güzel saçları var." 
"Zaten ikisine de bitane vurdu, dövdü sayılmaz."
"Kendini savundu haklıydı."
"Islak mendil al yavrum, elinin üstü kızarmış."


Gibi replikler, aradan seçebildiklerim ve aklıma kazınanlardı. Kahraman olmuştum resmen. Otobüsten inerken "İyi akşamlar" dedim. Yanımdaki amca sırtımı sıvazladı, "Üzülme çocuğum." dedi. Diğerleri de "Kendine dikkat et" tarzı şeyler söylediler.

Şimdi burada benim kafam çok karıştı. Kavga etmek tabii ki hoş bir şey değil. Ben bu duruma düştüğüm için utandım. Hatta utancımı paylaşmak için yazdım bu yazıyı. Beni ayıplayın ki, bir daha yapmayayım diye yazdım. Ama dostlar, tamamen haksız mıyım? Biri bana bunu söylesin. Yıl olmuş 2012, millet hala uzun saçlı erkeklere garip garip bakıyor. Çok ağır tahrik var yani. Karı gibi saç uzatıyorlar dedikten sonra ters baktım ona. Ondan sonra hah bunun gibi falan demeseydi, ben kalkıp da vurmazdım. Bakışım yeterdi çünkü. Demek ki dayak istiyorlarmış, nasiplerini buldular. Afiyet olsun onlara da ne diyeyim artık.

Öptüm.

PAtAtes şiddete kArşı.

8 yorum:

  1. Bende vakti zamanında uzun seneler saç uzatmış biri olarak çok büyük haklısın. Aynı zamanda düzenli ağırlık çalıştığım zamanlarda "ulan buna bir koysam piiyuuuu" modu bende de oluyor. Sonuna kadar anlıyorum.

    Ama direk ima filan değil şahısa hakaret etmiş. İyi yapmışsın eline sağlık. Bende olsam daha temiz döverdik :D

    YanıtlaSil
  2. Abi sen böyle ne bileyim Bulgaristan,Almanya,Finlandiya,Portekiz yada İspanya otobüsüne filan binmiş olmayasın,o teyze ve amcalardan yok bu ülkede :D

    YanıtlaSil
  3. Kanka çok fena dumurlara koştum ben de valla :D

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık çok iyi yapmışsın, şiddet bazen gerekli :) bu adamlarla oturup konuşamazsın çünkü..
    küçük bir ihtimal ama belki hatalarını anlamışlardır..

    YanıtlaSil
  5. Hiç sanmıyorum anladıklarını ya, neyse =)

    YanıtlaSil
  6. eline, yüreğine sağlık sörcınım :D
    az bile yapmışsın.

    YanıtlaSil
  7. Benden güzel saçları var.

    Ayıpladım. Nasıl olur?

    :)

    YanıtlaSil