Kasım 23, 2011

POPO TEYZE

Teyze bulamadım. Elbet bu da bir gün teyze olacak. Bir gün herkes TEYZE olacak! 

Selamlar arkadaşlar.

Cinsiyet ayrımı yapan bir insan imajı çizmek istemem ama, kadın kısmının yaşlandıkça poposu büyüyor mu? Yani böyle bir gerçeklik var mı? Hani şey var ya mesela, insanlarda gözler hep aynı boyutta kalır, ama kulak ve burun ölene kadar büyümeye devam eder falan. Bu gerçek bir şey. Bunu yaşlı amcaların Gülyabani kulaklarına bakarak gözlemleyebilirsiniz. Ama teyzelerde popo büyümesi de önüne geçilemez bir şey bence. Şimdi bu konu şişmanlıkla da alakalı değil. Ben de şişmanım, benim de götüm büyük. Kilo veriyorum bu aralar ama, popoda bir değişiklik yok çok şükür. Ama bu poposundan şikayetçi olduğum teyzeler şaşırtıcı şekilde şişman değiller. Yani gayet normal boyutlarda insanlar ama, aşağıya doğru bir genişleme söz konusu. Doğum yapmakla falan alakası var mı bilmiyorum ama neyse bu kadar yeter.

Otobüste sürekli kötü şeyler yaşanıyor. Oturuyorum. Koridor tarafındayım. Yanımda, cam kenarında da, bu teyzelerden bir adet mevcut. Teyze inmek için hareketleniyor. Ben de poposunu daha önce görmediğim için, hafif yan dönüyorum. Geçerken öyle bir sıkıştırıyor ki insanı, resmen beni de takıp peşine indirecek, o derece. Ben diyordum ki, ulan ben de genişim, ondan oluyordur falan. Ama bugün manken gibi incecik bir hatun da aynısını yaşadı.

Daha risklisi var. Koridorda ayaktayken sürtünüp geçiyorlar. Bir de önünüz dönükse, kötü. Normal böyle bi hatun geçse, ister istemez cinsel bir çağrışım olacağından, belki de yanlış anlaşılmamak için insan kendini geriye çekebiliyor. Meraklısı değilse. Fordçu olmadık en nihayetinde. O kadar da ölmedik. Ama işte bu yaşlı teyze geçerken, geri çekilmek mümkün değil. Çünkü çekilebilecek bir geri yok! Sizi zaten en geriye itmiş oluyor. Ama buna rağmen geçmeye çalışıyor. 20 cm bir koridor düşünün. Bunun bir duvarı sizsiniz. 5 cm esneklik payınız var. Teyze 50 cm. İşte burada bir saçmalık var. Geçmesi imkansız değil mi? Hadi oradan! Türk teyze o! Bomboş olan arka kapıdan değil, "İnilmez" yazan ön kapıdan inecek. Asilik kanına işlemiş. İnsan duvar da olsa, panik yapıyor yani öyle bir durumda. Ulan yanlış anlayacaklar. Olay sürtünmekten de öte çünkü. Orada bir "Tek vücut oluş" söz konusu.

Tarihte bulunan ilk tekerleklerle yapılmış otobüs.
Ayrıca buradan İETT'ye sesleniyorum. Görseldeki otobüs konusunda sesleneceğim. Okula gidip gelirken, o otobüsü kullanıyorum. 76 O. Ama bu otobüsler kaç model abi, kaç model? Her kasiste tavana çarpmaktan, virajlarda savrulmaktan, kucağıma düşen insanlardan (çoğu zaman erkek) bıktım artık. 15 dakika yol gidene kadar içim dışıma çıkıyor. Allah rızası için 3-5 yeni otobüs alın sevabına ya. Tamam büyük, geniş falan ama, ayakta durmak zor, oturmak zor. Körük kısmı bile rahat değil lan! Buna çözüm bul, canımı ye İETT. Zaten öğrenci akbilimin süresi de dolmak üzere! Lanedossun!

Patatesi bir seks objesi olarak görme, çarpılırsın mazallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder