Kasım 01, 2011

Kasım Kasım Kasılmamak Lazım

Kasım ayı dediğin budur. Hiç de romantik değil. 
Kasım ayı geldi diye kasım kasım kasılmaya ne gerek var ki? Aşkın insanları illa Kasım ayında mı bulması gerekiyor? Bence kasım çok boktan bir ay. Yani ne bileyim, herhangi bir yılın son zamanlarına geldiğimizde, genelde yeni yıl gelse de, beyaz bir sayfa açsam diye bekleriz. Aslında kasım ayı, bunun önündeki bir engel sadece. Koskoca 30 günlük bir engel.

Bazı arkadaşlar için kasım ayı, aşktan çok vize haftasını temsil ediyor. Şu an öyle bir ortam var ki sanal alemde, kasım da kasım, kasım da kasım. Aşk yaşanılan ya da aşık olunabilen tek ay kasımmış gibi. Ulan bu ülkede her şeyden soğutuyorlar insanı. Kasımdan bile insanları soğutabilme potansiyeline sahip bir milletiz. Sırf bu yüzden bir gün siktir olup gideceğim bu ülkeden. Çok da umrunuzdaydı di mi?

Bu aralar anlayabileceğiniz gibi sinirli bir insana dönüştüm. Sebepsiz mi? Değil.

Bir de inekleri, koyunları, kuzuları düşünün? Onlar ne düşünüyor kasım ayıyla ilgili? Aşık olabilmek için sadece bir haftaları var. Aşık olup, aşkı yaşamak için, birlikte otlamak için, kısacık bir zamanları kaldı. Kafam da güzel değil ama, neden böyle saçmaladım bilemiyorum.

Patates is getting well dude.

2 yorum:

  1. "Kasım ayında intihar özeldi" şeysi vardı bi de Ceza'dan :D İntihar edecek kıvama geldik vallahi daha ilk gününde. Pek özel değil ama olsun. Ben tekrar bi intihar edip geliyim. Sen yine bekle :)

    YanıtlaSil
  2. Sen de amma çok intihar ediyorsun yahu :)

    YanıtlaSil