Kasım 16, 2011

Blogumun Gizli Kahramanı


Blogu takip edenler, bu insanı tanırlar. Görünce tanımazsınız belki ama, kim olduğunu söylediğimde "Aaa" diyeceksiniz. Bu insan benim canım, balım, pampam, hayatım, herşeyim. Sakalımı tek kestirtebilen, kaslı kollarımı rahatlıkla çimirebilen (Yazar burada kinaye yapıyor.), Üç aylık maaşını bayramdan 2 gün önce alsa bile, hem bayram parası hem de maaşı aldım parası verebilen yegane insan! Evet anneannem. Ya da benim deyimimle, ANANEM!

Bugün tam olarak 82 yaşına bastı! Geride 82 güzel yıl bıraktık falan dememi beklemiyosun umarım. O yılların 20 tanesini geride bıraktık. Ne kadar kısaymış lan. Hiç gösteriyor mu 82 yaşında? Bence göstermiyor be. Tek problemi kulaklarının biraz az duyması. Bir gün evime gelirseniz "Neden herkes bağırıyor?" diye düşünmeyin. Sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Ee, her zaman ses duyurmak Taksim'de yürümekle olmuyor. Bazen evde bağırmak lazım. Off gider yaptım resmen.

İşte böyle, pasta aldık üfledi.

NİCE SENELER ANANEM!


3 yorum:

  1. nice senelereee :) sağlıklı,huzurlu ve bilimum iyi dilekli ömürler diliyorum anaaneyeee :)

    YanıtlaSil
  2. Kendi anneannem gibi seviyorum ya! Nice senelere :)
    Ama pasta "patates"li değildi sanırsam :P ?

    YanıtlaSil
  3. @Nil : Sağol hayatım =)

    @Ay : O kadarını düşünemedik hayatım, seneye öyle yaparız =)

    YanıtlaSil