Ekim 15, 2011

Pain Of Salsa


video
Bilindiği üzere 13 Ekim akşamı Pain of Salvation ve von Hertzen Brothers gruplarını, Romeo Juliette Performace Hall'da izledik. Videoyu şu an izlemeyin. İzlemeniz gereken zamanı söyleyeceğim ben.

Mekan, geçen konserin yapıldığı Jolly Joker Balans'a göre daha iyiydi. Saat 22.10'da içeri alınmamız da hiç kimsenin bir suçu da yoktu. Herkes görevini yapıyordu.

Ankara konserinden önce, Türkiye'ye gelirken tur otobüsleri bozulmuş. Ankara konserini bu yüzden iptal etmek zorunda kalmışlar. Ertesi gün aynı şey İstanbul konseri için de oldu. Araç hala yapılamadığından, İstanbul konseri de iptal edilmişti. Ama adamlar, Türkiye'de en azından bir konser vermeliyiz diyerek, kendi ceplerinden Bulgaristan'dan otobüs kiralayıp İstanbul'a geldiler. Ve bu otobüs, öyle tur otobüsleri gibi, yataklı mataklı, ev gibi otobüs değil. Bildiğimiz otobüs işte. 40 tane koltuğu olan falan. Ekipmanların alınması için de Mood Organizasyon Bulgaristan'a araç göndermiş. Geç oldu güç olmadı kısacası. Organizasyon'a teşekkür etmek istiyorum. İyilerdi çünkü.

Sahnenin en önündeydim. Konserin nasıl geçtiğini uzun uzun anlatmayacağım. Ön grup 4 ya da 5 şarkı çaldı sadece saat probleminden dolayı. Ama adamlar bariz iyilerdi. Sonrasında Pain of Salvation'ın sahneye geleceğini Mike Portnoy anons etti. Ama heyecanlı değildi hiç, çünkü içeri girerken görmüştük adamı. Bir şekilde karşımıza çıkacağını biliyorduk. Bugün olan (hatta bitmiş bile olabilir) Mr. Big & Hail ve Anathema konseri için buradaydı Mike Portnoy. Bir nevi, ziyaret etti Daniel'i falan. Ashes şarkısında da gruba eşlik etti, davulu o çaldı. Ama çalamadı aslında. Şarkının en güzel, en can alıcı yerlerine abuk subuk ataklar soktu. "Napıyor bu" demekten şarkının duygusunu alamadık bir türlü.

Boynum hala ağrıyor. Geçmedi. POS konserinde kafamı sallanır lan diyebilirsiniz. Ama sallandı yani. Şimdi videoyu izleme zamanı. Şuur kaybını görmenizi istiyorum. Çalcakları şarkının Diffedentia olacağını bilmeksizin video çekeyim demiştim. Ama kafa sallamamaya çok fazla dayanamadım. İzleyince anlayacaksınız. Bu müziğe ne kadar dayanabilmişim. Sizi seviyorum.

Pain of Salsa olayı da şu. Konsere gelenler mutlaka anlamışlardır. Mekanda Salsa Dersi midir, Salsa Show'u mudur öyle bir şey vardı. Biz kapıda beklerken, Salsa'ya geldim diyen içeri girebiliyordu. Ama bir sürü insan girdi yani içeri. Hatta zenciler falan da geldiler girdiler, sonra çıktılar, yine girdiler falan. Salsa muhabbeti yüzünden öyle bir başlık koyasım geldi yazıya. Bana da hak verin yani.

Patates saçları kısa olduğu için kafa sallamadı konserde ama, uzun olsaydı sallardı bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder