Ekim 15, 2011

Ölmedim ha.

Selam dostlar.

Bayağı bir zamandır yazmamışım onu fark ettim. Çünkü hayatım belli bir programa göre ilerliyor artık. Spora falan başladım biliyor musun? Diyet bile yapıyorum hatta. 2 haftada 4 kilo verdim. Bence fena sayılmaz. İşte hayat böyle mala bağlayınca, mizah adına yazacak malzeme de üretemiyorum. Aslına bakarsanız spor salonunda güzel şeyler var anlatacak. Mesela spor bittiği zaman, bir masaj aleti var, sonu mutlu sonla biten. üstüne çıkıyorsun basıyorsun düğmeye, bastığın zemin titremeye başlıyor. Hızını artırdıkça, daha seri şekilde titriyor. Tabi titreyen uzuvlar komik gözüküyor ama dalga geçmeyeceğim kimseyle. Çünkü onun üstüne ben bindiğimde oluşan tablonun daha komik, daha dalga geçilesi olduğundan eminim. O yüzden yakında "Pain of Salvation" konseri konulu blogla görüşmek üzere.

Mucuks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder