Ekim 23, 2011

Maddelerlerlelerlelerle


Kıvanç tamam da, telefon tutuşu olmamış. 

  • Telefonu kulağıyla omzu arasında sıkıştırarak, ellerini kullanmadan telefonla konuşabilen insanlara çok derin bir saygım ve sempatim var. Onlar dünyanın en karizmatikleri. Üstelik telefon orada sıkışmış durumdayken, boşta kalan iki elleriyle cüzdan aramıyorlar mı! Of işte o zaman, paçalardan sızıyor karizma.
  • İğrenç bir şey olsa da, ağzını açmadan dişleri arasında "tsıp" diye tükürenler de hep değişik gelmiştir. Hiç öyle tüküremedim. Çok tüküren bir insan değilimdir. Tükürsem de kendi evimde lavaboya tükürürüm. Ama sokakta tükürmekten nefret ederim. Çok antipatik. Fakat öyle tükürünce, antipatik olmuyor. Bir iki kere denedim öyle tükürmeyi. Ama dilimle yaptığım basınç tükürüğü en fazla dişlerim arasından çıkarabildi. Sonra da çenemden aşağı aktı falan. Başarısız oldum yani bu konuda. 
  • Gece geç saatte sokakta sizi polis görmeyegörsün. Ne güzel lan, görmeyegörmek. Çok sevdim. Hah, görmesin abi mutlaka ya. Kaçın yani. Suçsuz olsanız da kaçın. Gece sokakta olmak suçmuş gibi, bir dünya nasihâtler bir şeyler falan. Dünyanın en iyi insanı da olsan kendini suçlu hissedebiliyorsun. Gerek yok bunlara yani. 
  • Bankta uyumak hiç karizmatik değilmiş. Çok sert lan. Tahta bildiğin. Götün başın dümdüz oluyor. Kafan acıyor falan. Bir de bu mevsimde çok soğuk oluyor lan gece. Sakın artislik yapıp da dışarda kalmayın. Pişman olursunuz. Asi olmak o kadar da güzel bir şey değil. Aklınızda bulunsun. 
Patates en karizmatiği tabii ki. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder