Ekim 09, 2011

Eskiyi Özlemek Yerine...

Evet, geçmişime dair özlediğim çok şey var. Öncelikli olarak lise hayatı. Ortaokulu falan hiç özlemiyorum. Ama lise hayatını, okuldan ve arkadaşlarımdan kaynaklanıyor olsa gerek, çok fazla özlüyorum. O zaman her şey çok farklıydı. Tipim bile. Saçsız sakalsız şaşkın bir şeydim. Şimdi öyle mi? Vikinglerden viking beğenme olayı var. Ama o zaman düz böyle, normal bir Türk genciydim.

Müzik yapmayı da çok özledim. Prova ayağına falan girip takılıyoruz bazen ama, özlediğim şey bu değil. En son konserimi 2009 yılının Ramazan Bayramı'nda Bozcaada'da verdiğimi düşünürsek, çok uzun zaman geçmiş be. Gruplar dağılmış, sahneler yalan olmuş. Kasdav'da Bostancı Gösteri Merkezi'nde binlerce kişi karşısında ayaklarım bile titrememişken, şu an 10 kişi önünde çalsam, heyecandan geberirim heralde. Öyle bir durumdayım dostlar.

Ama gelin görün ki, bu günlere tekrar dönebilir miyiz? Hayır tabii ki. O yüzden eskiden zevk aldığımız şeyleri özlemek yerine, şu an yaptığımız şeylerden zevk almaya çalışsak, eski özlemleri gideririz bence ha? Ne dersiniz?

Patates bile yoktu eskiden.

4 yorum:

  1. Hobi olarak çalmak en iyisi. Ben genelde şarkının tamamını çalmaktan nefret ediyorum. Aralarda çok salak esler oluyor.

    Beğendiğim riffleri çalıp geçiyorum. Kimisinde ki hızlı hareketler hoşuma gidiyor kimisinde ki tını.

    YanıtlaSil
  2. Ama burada benim istediğim, hobi de olsa, grupça bir konser havasında sahneye çıkıp çalmak.

    YanıtlaSil
  3. İstediğin sahne olsun. Aç guitar hero'yu fıstık gibi seyirci var karşında =D

    YanıtlaSil
  4. ahahah yok istemem :D ben eskisi gibi BGM'ler Bozcaada'lar istiyorum :D

    YanıtlaSil