Ekim 24, 2011

Biraz Ara...

Bildiğiniz gibi ülkemiz kötü bir dönemden geçiyor. Gerek verdiğimiz şehitler, gerek Van'daki deprem felaketi, gerekse de sike sürülecek aklı olmayan insanların yaptığı aptal aptal yorumlar. Tüm bunlar insanın moralini bozuyor ve gerginliği artırabiliyor.

Kendi özel hayatımda da bir takım problemler yaşadığımı söyleyebilirim. Yani bu aralar oldukça moralsizim kısaca. O yüzden bir süre mizah yapmaya çalışmaya, sizleri güldürmeyi çalışmaya ara veriyorum. Ne zaman ne şekilde geri dönerim bilemiyorum şu an. Kendime gelmem ne kadar sürer onu da bilemiyorum. Duygusal anlamda bir çöküntü yaşıyorum tüm bu olaylar sebebiyle. Şehitlerden Eyüp Çolakoğlu'nun evime 45-50 adımlık mesafede oturması da, askerliğini henüz yapmamış biri olan beni çok fazla etkiledi.

Sizleri hep sevdim, hala da seviyorum, döndüğümde de seveceğim.

Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder