Ekim 19, 2011

Azrail Peşimde



Merhaba dostlar.

Son bir kaç gündür, Azrail'in peşimde olduğunu hissediyorum. Sürekli değişik olaylar oluyor ve korkmaya başladım. "Ölümden mi korkuyorsun len" demeyin sakın. Ölümden tabii ki korkuyorum. Yıllardır insanın en temel güdüsü zaten hayatta kalma güdüsü değil midir? Öyledir. Doğal olarak "normal olan" her insan gibi ölmekten korkuyorum tabii ki.

Geçenlerde karşıdan karşıya geçerken kulağımdaki kulaklık sebebiyle gelen arabanın korna sesini duymadım, az daha altında kalıyordum. Bu bir.

Dün gece eve dönüyordum gece. Yağmur oldukça hızlı ve şiddetliydi. Kaldırımın kenarına bastım. Dolayısıyla ayağım kaydı. Güzelce burkuldu. Fakat bu ölüm tehlikesi değil. Dinle. Kaldırım taşı sol tarafımdayken sağ ayağımla kaldırıma basarak kaydığım için sağ tarafa, eylemsiz bir şekilde düşüyordum ki, çok atletik olmayan bir insan olmama rağmen, sağ elim bir anda yere destek oldu. Tek elimle vücudumu tutabildim tek elimle. Tabii ki düştüğümde gözlerimi kapatmıştım. Elimin beni durdurduğunu fark ettikten sonra, gözlerimi açtım. Yere doğru bir baktım. Bir şey var. Yere monte edilmiş, ne olduğunu bilmediğim bir demir. Elimle kendimi tutmasam, tam kafama girebilecek pozisyonda. Bu iki.

Bugün akşam üstü gibi spora çıkmak üzere evden çıktım. 8 numaralı dairenin camları pimapen yapılıyordu. Evet, bu havada camları değiştiriyorlar. Eski pencere parçalarını da, apartman kapısından çıktığımız zaman yürüdüğümüz bahçe kısmına atıyorlar. Tam oradan geçeceğim. Apartman kapısından çıkıyorum. Kulaklık kulağımda takılı. Çıkan şarkıdan hoşlanmadım ve şarkıyı değiştirmek için elimi montumun iç cebine sokmam gerektiğinden durmam gerekiyordu. Durdum ve 1 saniye geçmeden kocaman bir tahta pencere parçası tam önüme düştü. Tam önüme ama. Yani durup şarkı değiştirmesem, bir adım daha atacaktım ve kafama düşecekti. Bu üç.

Çok kısa süre önce, yaklaşık 2 saat kadar. Duştayken suratımı durulamak için kafamı hafif arkaya eğdim su direk olarak suratıma aksın yukarıdan diye. Burnuma su kaçtı. Burnumdan kaçan su bir anda genzime kaçtı ve kendimi öksürürken buldum. Sağlam bir öksürük olmadan bu su çıkmayacaktı. Gözlerim nedense yine kapalıydı. Sağlam öksürüğü yaptım. Tabi öksürünce kafa otomatik olarak ileri gittiği için, fayansa kafamı çarptım. Ama genzime kaçan su gitmek bilmedi. Bir yandan kafamı tutarak öksürmeye devam ettim. Yaklaşık 2 dakika durmadan öksürdüm. Bir ara nefes alamadığımı hissettim. Boğuluyordum neredeyse. Bu da dört.

Sizi seviyorum.

Patatesi maskot yaparsan, azrail tabi peşini bırakmaz.

4 yorum:

  1. Verilmiş sadakan varmış derler o zaman büyüklerimiz. Aman dikkat. Allah beterinden korusun.

    YanıtlaSil
  2. Mesela bugünkü gibi beteri..

    YanıtlaSil