Ekim 06, 2011

Ali Kimdir, Ali Nedir?

Abi bu nedir? Bu nedir abi? Nedir abi bu? Nedir bu abi? Abi nedir bu ya? Bunu bana açıklasın biriniz ya. Nasıl bir rezalettir bu sevgili dostlarım. İnsan bu kadar aptal yerine konulur mu lan!

Çok net konuşacağım : Gerizekalılık var mı olm sizde? Şunu belirteyim, fotoyu bir yerden bulmadım. Kendim çektim bizzat. Tahmin edebileceğin gibi, televizyondan çektim. Yani bu gerçek bir şey. Bir millet bu kadar mı aşağılanır lan? Yani dalga geçmek bu resmen. Bir kere, verdikleri ödül zaten dalga geçmek. 25 Euro, orayı arayan kişinin telefon parasını bile karşılamaz ulan adam. Ama sorduğun soruya da bir bak. Bir de ismi bulun diyor ve sonuna üç adet ünlem koyuyor. Sanki çok zor bir şeymiş gibi.

Arkadaşım, Türkiye'de insanlar, okul hayatlarına Ali'yle başlıyor. Bu sorduğun sorunun cevabının Ali olduğunu bilmek, bir Türk vatandaşı için ne kadar zor olabilir ki?

Bi de sunucunun tipe bak. Sanki çok zormuş gibi de böyle ağzını açmış şaşırmış gibi falan filan. Yeter, çok güldüm. Bu yazıyı yazarken sinirli değildim ha, bunları gülerek anlattığımı farzedin.

PTESATA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder