Eylül 30, 2011

Yanlızca İş Arkadaşlarım Bana "Edibüd" Diyebilir.

Eski dizileri tekrar çekme furyasına bir dizi daha katıldı. Kurtlar Vadisi, Çocuklar Duymasın ve Sihirli Annem'den sonra, bir de Dedektif Memoli çıktı şimdi. Bunun eski "Yılan Hikayesi" olduğunu, o iğrenç slogandan ve müzikten anlayabiliyoruz : "Yalnızca iş arkadaşlarım bana Memoli diyebilir."

Son zamanlarda oldukça takip ettiğim bir kanal olan TNT'nin neden böyle bir şey yaptığını çözemedim. TNT'nin buna ihtiyacı yoktu bence. Orada çalışan çok yakın bir arkadaşım var, ona soracağım bakalım neden böyle bir şey yapmışlar diye.

Ama bu dizide neyse ki oyuncular farklı. Ayrıca önceki dizide Zeyno köylü kızıydı. Burada polis heralde emin değilim. Şu an izliyorum ama, polis mi yoksa bir dizi oyuncusu mu çözemedim. Buradaki köylü kızının adı Ezo ve Zeyno'yla aynı köyden. Üstelik bu yeni versiyonda Zeynep'e de sadece iş arkadaşları "Zeyno" diyebiliyormuş. Töbe yarabbim töbe.

Zeynep'i şu an öğrendim. Polisiye senaryo yazıyormuş, ama kimse beğenmiyormuş. O yüzden polislerle takılmaya karar vermiş falan.

Sonra neymiş efendim, medyacılar serzenişte! Neymiş, yeni gençlik hep yabancı dizileri izliyormuş! O diziler 7 - 8 sezon sürüyormuş sıkılmıyorlarmış, ama Türk dizilerinden sıkılıyorlarmış. O diziler 40 dakika ve bir sezonda 20 bölüm falan oluyor. 3 saat boyunca işgal etmiyor ekranları. Diziden önce 1 saat özet göstermiyor.

Sonra Türk televizyonculuğu neden ilerlemiyor, neden yabancı diziler izleniyor. Ben bunu şeye benzetiyorum. Sıçtığımız boku, tekrar yemek gibi bişey bu. Daha fazla iğrençleşmeyeceğim.

Patates yeni sezonda, Patates Pusu olarak tekrar ekranlarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder