Eylül 09, 2011

Scorpius Familious Tarantulaus

Bunun annesinin tarantulayla veya herhangi bir kıllı böcükle çiftleştiğini ve üstünde kılları olduğunu düşün, o zaman ne tür bir yaratıkla karşılaştığımı sen de anlayacaksın dostum.


Merhaba canlar.

Tatilden döndük ettik de, boş dönmedik heralde. Blogu takip edenlerin bildiği gibi, Şile'ye bir önceki gidişimde deniz şortumda akrep çıkmıştı. Ben de bununla ilgili "Tatil Günlükleri" adı altında bir yazı yazmıştım. Kurgulamıştım falan böyle. Okumadıysan önce onu okuyup da, sonra bu yazıyı okursan, daha güzel olabilir. Onun için link vereyim hatta; ahan da Tatil Günlükleri Vol.2 (Akrep)

Heh okuduysan tamam, şimdi diğer hikayeye geçebilirim. Bayram tatili, ağustos ayının sonlarına geldiği için, deniz bayağı bir soğumuştu. Yani bi Baltık Denizi değildi elbet. Fakat takdir edersiniz ki, temmuza göre soğuktu. O yüzden, Bayram Tatili'nde, çok fazla bir deniz aktivitemiz, olamayacaktı. Bir gün dedik, bu sefer gidelim falan diye. Haydi gidelim.

Geçen sefer şorttan akrep çıkınca, iyice kıllanmaya başladım ben tabi. Ne giyecek olsam, önce içine bakıyorum. Zaten evde tek kaldığım günlerde, yani ailem bana katılmadan önce, evde ışık açmadan yürürken, ezerek öldürdüğüm canlı eşek arısı ve eşofmanımı çıkardığımda, içinden düşen topitop şeker büyüklüğündeki böcek beni kıllandırmaya başlamıştı. Köy yerinde kime anlatsam, "Onlar insan kokusuna geliyor çociğim." dedi, sustum.

Dağılmasın konu, denize gideceğiz. Banyodan çıktım. Banyonun kapısının hemen yanında, eski çamaşır makinesi duruyor. Hani şu merdaneli olanlardan. Ağzı açık böyle yukarıdan atıyorsun çamaşırı falan. O kadar eski. Neden atmadılarsa, bilemiyorum artık. Neyse orada duruyor, üstünde de şortum var. Şortumu alıp, küçük antreyi geçip odama gideceğim ve giyeceğim. Annem, kuzenim falan da, benim odamın yanındaki odanın kapısındalar, tam balkona doğru gidecekler. Dedim ki, "Şştt, anneee, şunu bi salliyim de içinde yine akrep falan varsa düşsün, eheheheh". Ardından da salladım şöyle iki kere. "Ananı s*kiim bu ne ulaaaan" dedim. Bak, abi bak, olayı kurgulasam, hani bak böyle şey edelim, şaka yaparız, blogluk konu çıkar falan filan diye türlü türlü şeyler bulunur yazılır. Ama abi valla kurgu falan değil yahu, havada durmasam da, bir sürü şahidim var yani.

O şortu salladım ve içinden 2 tane akrep düştü. 2! İKİ, abi İKİ(2) tane. Bitanesi tamam, küçük, korkulacak bir şey yok. Ama abi, diğerini görmen lazımdı ya, böyle kuyruğu hariç, orta parmak kadar uzun, oldukça geniş falandı. Ve en garipsediğim şey, annesi tarantulayla mı yatmış bilmem ama, üstü böyle kıllı gibiydi, tüyler vardı üzerinde ya. Sonra hakladım tabi, boku çıktı.

Şimdi "Ya şortu giyseydim" kısmına girmek istemiyorum hiç. Çünkü bu sefer bariz içindeydi abi ya, bariz içinden düştüler yani. Bi de şortu sallamamın sebebi, tamamen şakaydı. Çünkü aynı olayın tekrarlanacağına ihtimal vermezdim. Eğer annemler orda olmasaydı, yani şaka yapabilecek kimse olmasaydı, ben o şortu sallamadan direk giyecektim çıplak vücudun üstüne.

Bu olay da yaşandıktan sonra, neredeyse psikolojim bozuldu. O günden sonra pantolon giyerken bile iki saat, tersini çevirip falan baktım. Hatta korkudan öldüğüm anlar oldu. Nasıl mı? Kot pantolonu giyiyorum moruk, giyerken bacağımdaki kılların birine takılıyor ve o kılı çekip koparıyor, e acıyor haliyle. "Ananııı" diyor ve hemen pantolonu çıkarıp, olduğum yerde zıplıyorum, pantolonu atıyorum uzaklara, sonra yavaşça temkinli bir şekilde pantolona yaklaşıyor, sanki çok iğrenç birşeymiş gibi, onu iki parmağımla tutup sallıyorum, bir yerden sonra film kopuyor ve iki elimle tutup çılgınlar gibi silkelerken, "Düş ulan *rospu çocuğu, düş, soktun bacağımı zaten, nerdesin göt" gibi haykırışlardan sonra, içinde birşey olmadığını farkedip, seviniyorum. Abi, yaşadığım kafaya bakar mısın? Korkunun yaptığı kafa, her alkolden ya da kafa yapıcı herşeyden daha fena. Çok korktum ya çok.

Patatesi akrep soksa da bişey olmaz, çürür en fazla.

17 yorum:

  1. abi öldüm yıkıldım yaa :D:D:D:D:D hamam da kesmez seni bu saatten sonra,olan olmuş,kabulleneceksin ato :D senin adın bundan sonra insectophobia olsun bence :D hakettin artık:P

    YanıtlaSil
  2. hakettim mi ato? oleeeeeeey :d

    YanıtlaSil
  3. Sen mükemmelsin ya. Gördüğüm en iyi bloggerlardan birisin. Olayları gayet yüksek bi mizah yeteneğiyle aktarıyorsun. Buralada harcanıyorsun bence. Daha iyi yerlere layıksın. Son olarak da senden çok hoşlandığımı eklemek isterim. Keşke sevgilin olmasa.

    YanıtlaSil
  4. Hobaa, o nasıl yorum öyle yahu? Ne diceğimi şaşırdım şu an. Ayrıca, "keşke sevgilin olmasa" diyerek bu blogu çok da iyi takip etmediğini göstermiş oldun. neyse şovunu yapmış gitmişsin. güle güle.

    YanıtlaSil
  5. Yoo,şov falan yapmadım. Gerçekleri söyledim. Sevgilin var sanıyordum, araştırdım biraz meğerse ayrılmışsınız. E çok sevindim o zaman aramızda hiç bir engel kalmadı. Ama kim olduğumu söyleyemem henüz. Biraz merak et.

    YanıtlaSil
  6. Ya kimsin lan sen :D şaka yapmaya çalışıyorsun burası belli de, yanlış adrestesin koç.

    YanıtlaSil
  7. Tamam pes ediyorum. öncelikle şunu bilmelisin ki, şaka falan yapmıyorum, koç da değilim. adım Eda. beylikdüzünde yaşıyorum. blogunu çok uzun zamandır takip ediyorum ve mükemmel bir insan olduğunu biliyorum. avcılara geldiğim zamanlarda seni genelde merkezdeki simitçide, sahil tarafındaki marpuç cafede falan çok kez gördüm. belki beni görsen gözün ısırır, tanıdık gelirim belki. sevgilinden de ayrıldığına göre, artık aramızda bir engel kalmamış. yani erken davranmak istemem ama, seni daha yakından tanımak istiyorum. sen ne diyorsun bu duruma?

    YanıtlaSil
  8. Manyaksın sen. Ben ne mi diyorum bu duruma : Bir daha görürsen yanıma gelir "Ben şu blogtaki manyak Eda'yım" dersin.

    YanıtlaSil
  9. Pek sevgili Eda,şimdi böyle gelmişsin yazmışsın buralara,adamın güzelim yazı gitmiş senin olaya kitleniyor okuyanlar.Bence eğer şaka yapmıyorsan başka yerde dile getirmelisin bunları..
    Yoksa gerçekten şovdan başka anlam içermiyor..

    YanıtlaSil
  10. Sercan,boynunda "her türlü badireden koruyan muska" falan varsa sök at onu :D
    İkinici kez ucuz yırtmışsın 3. bir yelteniş olmasın artık :D

    Bu arada akrep de çiftleşeceği yaratığın döşü kıllı olsun istemiştir belki,olur olur yani.

    YanıtlaSil
  11. HAahuahuahauhau Nil şu son tespitinle yıktın geçtin beni yaaa shaauhauhauhauhauahuhuhauahAHAUHAUHAUAAHA

    YanıtlaSil
  12. ''şaka falan yapmıyorum, koç da değilim'' öncelikle şuna yarıldım söylemek istedim :D

    Akrebi kaçırdım ben ya herkes görmüş Cihan abiler fln ben göremedim ama üzerinde tez hazırlancak cinstenmişti :D O bişi değil sende bu olaylar yaşanınca banada geçti bu paranoya şortta fln değilde ayakkabı giyerken çok tırsıyorum ters çevirip yere vurmacalar fln çünki Aykut'un dedesi bu şekilde sokuldu çizmenin içindeki akrep tarafından :D

    YanıtlaSil
  13. ulan ibiş :D ayakkabılarımı bari rahat giyiyodum, oldu mu şimdi bu yaptığın haa?

    YanıtlaSil
  14. kanka içtiğin bardaktaki suya bile dikkat etcen :D

    YanıtlaSil
  15. asdfghjk gülmekten yerlerde yuvarlandım : ROFL olayı gerçekleşti az önce! ne bahtsız bedevisin olm:p Akrep ney la allaşkına bu kadar çok akrep aynı evin içinde neden sadece senin şortlarına tutunuyor:p Nası bi insansın sen asdfghjklş:p Bi de o kıllı akrep olsa olsa yaşlılıktan küflenmiştir:p Başka bi açıklaması yok olm. Sana saldırmak için hortlamış hayvan. Yatıra mı bastın naptın yanlışlıkla :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de bilmiyom ki ya, canebet miyim neyim anlamadım ki :D her gün de denize girip duş alıyoz halbukişalskmdçasömd

      Sil
    2. pislik beee!!!!!! deri meşin olmuş tuzdan ben ne diyorum:p akrep de gelir domiz de sürtünür kendinden sanıp:p asdfghjklşırrytgfadfhhj

      Sil