Eylül 08, 2011

Neyim Ulan Ben?

Selam dostlarım, ben geldim.

Güzel, keyifli ve kafası güzel bir bayram tatilinin ardından aranızdayım. Aslında pazar günü gelmiştim, fakat turistler bitmek bilmediği için, daha yeni yazı yazabilecek boş zamanı yakalayabildim.

Tatil çok güzel bitti. Son gece, en kralından bir veda gecesi yaptık. Okurlarımla paylaşmak istemesemde, sosyal ortamlarda göbek atarken çekilmiş fotoğraflarımı görüp şok olmamaları için, paylaşmak zorundayım. Başkasından duyacağına, benden duy klişesi işte. Efendim, damat halayından, apaçi dansına kadar tüm dans faaliyetlerinde boy gösterdim. Pişman değilim aslında, tepinmek falan iyi geldi. Alkolünde etkisiyle tabi. Koklasam yarıyor arkadaş, ben napiyim yani.

Neyse işte, yazacağım konu bu değil tabi. Sıkıcı hayat hikayelerimle siz sevgili okurlarımı da sıkmak istemem. Benim hayatımı neden okumak zorunda olasınız ki? Şaka lan, bu blogu takip ediyosan, yeri geldiğinde benle ilgili şeyler de okuyacaksınız malesef. Aynen birazdan olacağı gibi. Ama merak etmeyin, şöyle oynadık, böyle zıpladık falan değil. Başka bi konu.

Efendim, insan kendini merak eder, tanımak ister. Çoğu kişi de, kendini tam olarak tanımaz. Bunu nerden anlarız? Hatalarını ya da kusurlarını falan yüzüne söylediğimizde, şaşırırlar çünkü. Mesela bana biri "Götün büyük lan" deyince, çok şaşırıyorum. Sanki bundan hiç haberim yokmuş gibi "Valla mı lan, yemin et" falan diyorum yani. Demek ki neymiş, dışarıdan bakıldığından götüm büyük gözüküyormuş. Ki bu doğru bişey.

Fakat dostlar, benim merak ettiğim, dışardan bakıldığında acaba nasıl bir insan izlemini veriyorum. Hani bazen sokakta birini görür yolunu değiştirirsin. O kişinin dış görünüşü seni tedirgin eder falan. Ama belki de o normalde, mükemmel bir insandır, ama dışardan farklı görünüyordur. Bu konu benim yıllardır en merak ettiğim konulardan biri. Üstüne üstlük, bu merakım yıllardır daha da artarak devam ediyor. Çünkü, son 3 yıl içinde falan değişimin alasını yaşadım. O yüzden ne bileyim, merak ediyorum dışarıdan bakınca, ne düşünüyor millet diye.

Bebeklerin ne düşündüğü belli. Beni gören, genelde ağlıyor. Çok nadirdir bir bebeğin bana gülücükler saçıp, kucağıma gelip 5 dakikadan fazla durması. Ama bebekler, salak oldukları için, bebekler bu konunun dışında. Bebekleri bu sınıflandırmaya neden soktum ben de bilmiyorum. Geçelim.

Size sorayım dostlar, kötü gibi mi duruyorum, iyi gibi mi? Ezik miyim yoksa? Şimdi 3 farklı resim ekleyeceğim. Bunlarla ilgili yorumlarınızı bekleyeceğim. Ama yorum yapın lan, yorum yapmadan geçmeyin. Bak ne zamandır yazamıyorum zaten, özledim bu işleri. Hadi göreyim sizi. Gelsin resimler.

Masum?
Seksi?
Tinerci?  
Patates çok tozlu ya.

5 yorum:

  1. ilk yorumu ben yapıyım seni en çok tanıyanlardan biri olarak :D

    Benim düşünceme göre yeri geldiği zaman masum yeri geldiği zaman seksi nadirde olsa yeri geldiğinde tinercilikte var hani :D

    Ama olay 3ünden birini seçmek değil sanıyorumki çünki bence Karizmatik + Sempatik + Gizemli yer yer Masum yer yer Ciddi ağır biri olabiliyosun.

    Benim en seviğim yanların Sempatik cana yakın güvenilir biri olman iyi bi arkadaş olman hatta kardeş yani buna Aura deniyosa Aurası baya bi yüksek bi kişiliksin kardeşim :D

    YanıtlaSil
  2. heyoooo, nur topu gibi bir auram oldu! :D

    YanıtlaSil
  3. En sevimlisi tinerci olan ehe. :D

    YanıtlaSil
  4. Sen de büyüdün be sercanım :P
    Her geçen evre daha da başarılı bir görünüm alıyorsun adamım..Burada aslında iltifat ettim ama acayip oldu.Bu bir iltifattı ama onu bil :)
    2. ve 3. fotoğraflar çohoş mesela. :D iyisin iyii.

    YanıtlaSil