Eylül 30, 2011

Kamuflaj Babet

Bari bunu giyeydin be kızım.
Selma. (Evet, selam yazcaktım ama yazamadım, ama böyle kalsın istedim nedense.)

Geçen bir kız gördüm. Suratına baktığın zaman, gideri var tamam, bir şey diyemem orasına. Fakat giyim tarzı çok çirkindi. Hatta çirkinliğin de ötesindeydi yani. Üstünde siyah askılı bir tişört vardı. Pantolon olarak kamuflaj pantolon tercih etmişti. Ama koyu renklerde, böyle agresif bir kamuflajdı. Dedim tamam, kesin metalci bu. Ama en aşağı indiğimde hayal kırıklığına uğradım. Neden mi? Çünkü kamuflaj pantolon, dar paçaydı. Çok dar paçaydı hem de. Ayakkabı olarak da, beyaz babet giymişti. Ve o pantolon dar paça olduğundan, ayakları bildiğin böyle palet gibi gözüküyordu. Zaten en az bir 40 - 41 numara vardı ayakları. Ama pantolon dar paça olunca, 44 - 45 gösteriyordu çok rahat. Kendi kendime düşündüm, neden böyle şeyler yapmış olabilir diye. Giymek için kadın olmanın gerektiği, o nefis çekici topuklu ayakkabılar varken, neden babet? Rahatlık açısından tamam da, babet giyeceksen ona uygun bir pantolon giymen gerekmez mi? Hadi yine dar paça olsun ama, kamuflaj olmasın ya.

Ama erkekler de yapıyor bunu. Yani bu yanlış giyinme olayını. İşte apaçi dediğimiz olay bu. Tarz olacağım diye komik duruma düşmeye ne gerek var ki dostlarım söyleyin bana?

Kıza döneyim tekrar. Belki de kız yeni bir tarz, yeni bir akım, yeni bir moda yarattı haberi yok. Bakalım zaman içerisinde, dar paça kamuflajla birlikte babet giyen kızlar görürsek, bunun yeni bir moda olduğunu anlayacağız. Zaten modaya uymak için saçma giyinmek gerekiyor bence.

Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, dar paça kot pantolon altına, parmak arası terlik giyen erkekler hala o kızdan daha iğrençler. Saygılar.

Patates'e kamuflaj giydirsem, yine patates.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder