Eylül 15, 2011

How I Won My Ticket From Pain of Salvation!

Selam gençler.

Odaklandığım en büyük etkinlik olan Pain of Salvation konseriyle ilgili olaraktan çok değişik olaylar yaşadım. Efendim, grup yeni albüm turnesine çıkacak ve bir yarışma düzenliyorlar. Yarışma dediysem, öyle çok da büyük bir olay değil. Yarışma şundan ibaret. Turneye 1 ay kala, turne kapsa"mında gidecekleri şehirlerin adlarını, her gün bir tane olmak üzere, grubun Facebook sayfasına yazıyorlar. Sen de onun altına, konserin olacağı mekanı yazıyorsun. İlk yazan, ödülü kazanıyor. Ödül ise, ücretsiz konser bileti ve grupla tanışma, takılma fırsatı. Yarışmayı kazanınca, tek yapman gereken şey, grubun 26 Eylül'de çıkacak albümünü almak. Ama nasıl kazandım ben bunu?

Şimdi bu konuda, dünyanın en şanslısı olduğum, su götürmez bir gerçek. Şimdi bu yarışma için grubun profiline her gün bir şehrin adı yazılıyordu. İşte ne bileyim, Bratislava, Zagreb falan filan. Bunları görüyordum ve yarışmadan haberim olmadığı için, bunları o gün konser verecekleri yerler sanıyordum. Pazartesi akşamı, bir ara telefondan Facebook'a girdim. Bir baktım, ANKARA yazıyor. Onları o gün konser verilen yerler sandığım için, bir anda derin düşüncelere dalıyorum : "Hassiktir, bugün Ankara konseri varsa, yarın İstanbul var! Acaba tarihine yanlış mı baktım lan? Lanet olsun daha bilet bile almadım. Ya bitmişse? Ne bok yicem olm ben!? Dur en iyisi Didem'e bi mesaj atıp sorayım." Didem, başta biraz benle eğlendikten sonra, onun yarışma olduğunu ve yarışmanın nasıl bir şey olduğunu anlattı. Sevindim tabi, çünkü konser yarın değildi. Daha hala bilet alabilecek fırsatım vardı.

Salı günü, İstanbul için yarışma olacağını biliyordum. Ama kendimi kasmak istemiyordum hiç. Çünkü bu status, saat 18-22 arası olacaktı. 4 saat, android gibi pc başında bekleyemezdim. Zaten gelen telefonla, akşam işe gideceğimi öğrendim. Neyse, unuttum gitti falan. Sonra Taksim'e doğru yola çıktım iş için. Metrobüsteydim. Bir anda aklıma geldi, saate baktım, 7'yi çeyrek geçiyordu. Bir Facebook'a gireyim dedim. Çıkardım telefonu, girdim. Bir baktım, home page'de "Pain of Salvation ISTANBUL" yazıyor. Altına baktım, altında yazan şey ise : "Just now" Bir baktım, ne like var, ne yorum. Direk yorum yazmak için harekete geçtim ve hayatımın en hızlı mesaj yazma performansını göstererek "Romeo Juliette Performance Hall" yazdım. Tek korkum, bunu telefondan yazdığım için, yavaş kalmaktı. Çünkü birisi bilgisayardan yazıp hemen post edebilirdi. Neyse, yorumu yolladım. Sonra hemen sayfayı yeniledim, ilk başta benim yorumum vardı! Yani yarışmayı kazanmıştım. Sayfayı yeniledim bir kaç kere, bir baktım ki Road Manager beni eklemiş. Kabul ettim hemen, mesaj attı ve kazandığımı söyledi. Tek yapmam gerekenin de konser günü, konser salonuna Road Salt Two albümüyle gelmek olduğunu söyledi. Ardından biletimi alacağımı ve grupla tanışacağımı öğrendim. Sanki hiç tanışmamış gibi :P

İngiltere'den albümün ön siparişini verdim. Albümün çıktığı gün yollayacaklar ve 3-10 gün içinde gelecek. Gelmezse de bir çaresini bulurum arkadaş, bu mutluluk bana yeter! Yukarıda gördüğün fotoğrafı da tab ettirip, Daniel ve Johan'a imzalatıcam. Bir fotom da Fredrik'le var, onu da ona imzalatacağım. Çok güzel olcak!

Hadi öptüm.
Patates kadar şanslı mısın?

7 yorum:

  1. harbi şansın tanımını yapmak gerekirse budur kardeşim senin adına çok sevindim gerçekten helal olsun :) Tanışıcağınıda bilmiyodum adam artık der ulan yinemi sen seni pain of salvation türkiye fan başkanı yapmalılar bence :D

    YanıtlaSil
  2. :D çok sevindim sörcınım :)
    bir benzeri bana da lazım,biliyorsun ki :) şans falan üfür bana :)

    YanıtlaSil
  3. eyvallah kankam sağol :D

    üfüreceğim nil, merak etme :D

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şanslıymışsın ya. o konsere ben de gitmeyi düşünüyorum aslında. hem belki orada karışlaşabilirsek, tanışmış da oluruz ve sen benim bir blog sapığı olmadığımı anlarsın. gerçekten sana aşık olduğumu kanıtlamam için ne yapmam gerekiyor? biraz bana yardımcı ol.

    eda

    YanıtlaSil
  5. Herkesin başına gelmiyor tabii böyle anonimler Sercan beeeeey :)

    YanıtlaSil
  6. herkese gelsin de bana gelmesin :D

    YanıtlaSil